Kommentarer till Multiroom av Heijdis
Startad av
Heijdis
, Jan 23 2010 21:28
18 svar till detta ämne
Postad 23 January 2010 - 21:28
Coolt, riktigt coolt. Har själv haft liknande tankar vid ev. nybygge.
Postad 23 January 2010 - 21:36
Meeen va ballt, en annan lär ju kräma järnet för å höra nått på muggen 
Kul bygge
Kul bygge
Postad 24 January 2010 - 20:34
Riktigt snyggt, vore kul med en bild på förstärkaren också som har 6 zoner. Maffigt
Postad 25 January 2010 - 14:48
Tack alla!
@daho: bild nr 3 är på multiroomförstärkaren, men jag ska lägga upp en bättre
@qwerty1983 ha ha ha jo lite sjuk e man väl, men galet roligt
Tycker faktiskt att det behövs lite kvinnliga tekniknördar här på sidan hi hi hi
@daho: bild nr 3 är på multiroomförstärkaren, men jag ska lägga upp en bättre
@qwerty1983 ha ha ha jo lite sjuk e man väl, men galet roligt
Tycker faktiskt att det behövs lite kvinnliga tekniknördar här på sidan hi hi hi
Postad 27 January 2010 - 10:46
Riktigt läckert! Vad heter de riktade bak/takhögtalarna? Är i samma sits som dig och får inte plats med andra bakhögtalare i nya huset... En 10:a i betyg.
Postad 27 January 2010 - 11:48
Riktigt riktigt trevligt! Den som ändå hade ett hus som du/ni har att stöka runt i
Postad 27 January 2010 - 15:31
Tack!! Det värmer, vi har ju gjort allt själva utan någon som helst vetenskap utan med hjälp av minhembio och google hi hi. Så det känns kul att man lyckats!
@ringsteds vi har köpt inbyggnadshögtalarna från www.outdoorspeakerdepot.com i USA, bra service och att de förmedlade en kontakt till en kille här i sverige som via telefon hjälpte mig att "bygga" om förstärkaren till svensk växelström! Tusen tack Markus!!!
@ringsteds vi har köpt inbyggnadshögtalarna från www.outdoorspeakerdepot.com i USA, bra service och att de förmedlade en kontakt till en kille här i sverige som via telefon hjälpte mig att "bygga" om förstärkaren till svensk växelström! Tusen tack Markus!!!
Postad 19 March 2010 - 16:52
Usch ja, vill knappt räkna på hur mycket kabel det gick. Tror det gick 200 m cat5 och högtalarkabel beställde vi 900m men har en del över.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
79 bilder
285 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?