Macbook Air 11.6" och 13.3"
77 svar till detta ämne
Postad 25 July 2010 - 20:55
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
Rykten går om en ny macbook air som kommer lanseras under andra hälften av detta år, dvs allt från nu till i december. Den kommer vara 11.6 tum stor/liten, mer slimmad än nuvarande air och baseras på de senaste core i processorerna från intel. Apple har tidigare sagt att de inte vill satsa på netbooks, men denna blir nästan i närheten om ryktena stämmer. Själv tycker jag det vore den ultimata macen, och hoppas bara inte priset hamnar allt för högt så man kan slå till på en, i dagsläget velar jag mellan en smidig netbook eller en större macbook. Men tror ni det ligger någon sanning i det här? Och hur brukar apples releaser ligga i tiden relativt när de sägs ska komma? Står om detta på bla: appleinsider.com, pcworld.com och hothardware.com, men googlar man lite hittar man många sidor men som alla skriver samma sak. Mvh
Redigerat av Unregisterede3e9db38, 24 October 2010 - 12:23.
Postad 27 July 2010 - 12:21
eddgge
-
eddgge
-
Användare
-
-
233 inlägg
Jag har svårt att säga om det finns någon sanning eller ej i ryktena. Men en sak är säker, Apple verkar ha gjort en grej av att läcka ut viss info för att skapa en hype och lite magi runt kommande produkter. iPhone 4 är väl ett ganska tydligt exempel, jag tror inte att prototypen blev lämnad på en bar av "misstag" och att en teknik reporter "råkade" hitta den.
För övrigt så skulle jag köpa en Air direkt om den kom i mindre format, klockren för resor!
Postad 11 August 2010 - 08:37
nicmarxp
-
nicmarxp
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Tja! Jag har gjort en bild som visar hur stor en 11.6" skulle vara jämfört med den nuvarande: MacBook Air 11.6" vs 13.3" - Side-By-Side ComparisonVad tycks? Är det sannolik?
Postad 12 August 2010 - 18:37
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Med risk att få äta upp det men jag tror inte på en 11" från apple, iallafall inte med den prestandan.
Postad 12 August 2010 - 20:08
nicmarxp
-
nicmarxp
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Jag är faktiskt nöjd om det kommer en ny 13 tum med samma skärm som de nya Macarna, då köper jag också den. Men 11 tum verkar kul
Jag återkommer här om några månader när (om) Apple släpper en, så får du se vad du får äta upp
Postad 12 August 2010 - 20:12
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
En ny version av Air tor jag inte är en högoddsare, då den halkat efter de andra modellerna en del. Men om det bli 11 tum eller 13 är svårare att säga. Jag hoppas på 11, men man vet aldrig...
Mvh
Postad 14 August 2010 - 23:06
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Hm. den skulle ju nästan konkurrera med ipad som är den mest ultimata netbooken? i storlek alltså.
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 14 August 2010 - 23:07.
Postad 20 October 2010 - 23:56
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
så, nu har den kommit  uppdaterade air finns i både 11.6 tum och 13.3 tum mvh
Postad 24 October 2010 - 09:08
oggeman
-
oggeman
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
De stora nyheterna är extremt slimmad design med helgjutet aluminiumchassi, flash diskar (SSD eller Solid state drive) istället för vanliga hårddiskar, snabbare och bättre grafikkort och bättre batterikapacitet,
Apple är ett företag som är väldigt duktigt på att använda befintlig (gammal) teknik i sina produkter. Så även i det här fallet. Dom har lyckats begränsa utbyggnadsmöjligheterna rejält i MacBook Air. Du kan t.ex. inte sätta i mer än 4 GB ramminne, vilket ändå får anses som den lägsta standarden på en dator idag. Det verkar heller inte vara möjligt att uppgradera hårddisken. Nån som vet? Tidigare modeller har haft bakgrundsbelyst tangentbord som numera är borttaget. En ny dator idag borde ha USB 3.0, vilket den inte har.
Frågan är hur snabb en MacBook Air faktiskt är? För surfning och ordbehandling fungerar den säkert utmärkt, men om man vill jobba med bildbehandling, videoredigering och spela spel? Klarar man sig med 4 GB ramminne? Jag tror inte det. Räcker processorkraften?
Postad 24 October 2010 - 11:34
AlexanderE
-
AlexanderE
-
Guru
-
-
4905 inlägg
Jag blev enormt sugen på nya Macbook Air. Den skulle passa mig perfekt! Liten, lätt och smidig. Räcker ju alldeles utmärkt som surfdator.
Oggeman: Ska du använda den till bildbehandling och videoredigering så kommer du nog inte särskilt långt. Att rendera en HD-film på den lär nog ta tid. Gå hellre upp på MacBook Pro isåfall.
Postad 24 October 2010 - 11:46
nickebooy
-
nickebooy
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Tycker apple gjorde helt rätt med lanseringen av den nya air:en. De gjorde bra uppdateringar som folk har efterfrågat. Det är en dator för surf och ordbehandling så enkelt är det. De som gnäller över prestanda och liknande har inte fattat konceptet och skall inte ha en air.
Postad 24 October 2010 - 12:21
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
överväger starkt ett inköp av den enklaste lilla modellen. klockrent med en "netbook" fast med dual core, fullstort tangentbord och underbar pekplatta. såvitt jag sett finns det inga andra alternativ om man vill ha detta  och att man får os x är ju bara positivt
lite tveksam över batteritiden bara, det finns ju konkurrenter som klarar upp till 8 timmar i tester, medan några tidiga tester av 11 tummaren visar allt från 2 till utlovade 5 timmar. någon med åsikter om detta?
mvh
Postad 24 October 2010 - 13:26
oggeman
-
oggeman
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Jag blev enormt sugen på nya Macbook Air. Den skulle passa mig perfekt! Liten, lätt och smidig. Räcker ju alldeles utmärkt som surfdator.
Oggeman: Ska du använda den till bildbehandling och videoredigering så kommer du nog inte särskilt långt. Att rendera en HD-film på den lär nog ta tid. Gå hellre upp på MacBook Pro isåfall. 
Jag tycker det bästa med Air och som jag tror att alla andra bärbara datorer kommer gå mot är att skippa den optiska läsaren och använda SSD i en annan form än 2,5" för att ge mer plats åt batteriet. All film, musik och andra filer ligger i "molnet" eller på nätverksdisk, usb-disk etc. Jag tror den nya Air'en är fantastisk, men som du säger är det nog MacBook Pro 15" som gäller för tyngre användningsområden.
Postad 24 October 2010 - 14:12
Unregisteredb034b447
-
Unregisteredb034b447
-
Amatör
-
-
55 inlägg
En 13.3" med 4gb beställd, kommer användas till studier och resor.
Kunde verkligen inte motstå, så grymt snygg!
Postad 24 October 2010 - 14:14
pebro
-
pebro
-
Amatör
-
-
73 inlägg
De stora nyheterna är extremt slimmad design med helgjutet aluminiumchassi, flash diskar (SSD eller Solid state drive) istället för vanliga hårddiskar, snabbare och bättre grafikkort och bättre batterikapacitet,
Apple är ett företag som är väldigt duktigt på att använda befintlig (gammal) teknik i sina produkter. Så även i det här fallet. Dom har lyckats begränsa utbyggnadsmöjligheterna rejält i MacBook Air. Du kan t.ex. inte sätta i mer än 4 GB ramminne, vilket ändå får anses som den lägsta standarden på en dator idag. Det verkar heller inte vara möjligt att uppgradera hårddisken. Nån som vet? Tidigare modeller har haft bakgrundsbelyst tangentbord som numera är borttaget. En ny dator idag borde ha USB 3.0, vilket den inte har.
Frågan är hur snabb en MacBook Air faktiskt är? För surfning och ordbehandling fungerar den säkert utmärkt, men om man vill jobba med bildbehandling, videoredigering och spela spel? Klarar man sig med 4 GB ramminne? Jag tror inte det. Räcker processorkraften?
Taget från en artikel på macworld : "Flashminnet sitter på ett eget kort som kan bytas ut (men som har en unik kontakt, så det lär knappast komma tredjepartstillverkade varianter)."
Postad 24 October 2010 - 15:49
krillin
-
krillin
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Kan inte bestämma mig om det får bli en 11" eller 13". Så svårt när man inte har möjlighet att pilla på dem
Postad 24 October 2010 - 17:02
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
Taget från en artikel på macworld : "Flashminnet sitter på ett eget kort som kan bytas ut (men som har en unik kontakt, så det lär knappast komma tredjepartstillverkade varianter)."
Detta gäller ssd-minnet som eventuellt kommer kunna bytas ut, men ramminnet sitter fastlött precis som på tidigare modellen och kan inte bytas Mvh
Postad 24 October 2010 - 17:43
RedMarathon
-
RedMarathon
-
Veteran
-
-
1883 inlägg
Kan inte bestämma mig om det får bli en 11" eller 13". Så svårt när man inte har möjlighet att pilla på dem 
En av de större anledningar till varför jag valde Macbook Pro.
Postad 25 October 2010 - 13:03
nippe
-
nippe
-
Beroende
-
-
1387 inlägg
Jag beställde en 13" med 128 GB disk och 4 GB RAM, ser inte 11" som ett alternativ då den är alldeles för lite för mina behov och syn  Helt off topic men ändå inte. Jag skulle beställa office 2008 til,l men vet inte vilket jag skulle beställa. svenskt eller engelskt. jag behöver stöd för både och, gällande grammatik, rättstavning m.m., dock skulle jag vilja ha menyer m.m. på engelska. vilket ska jag köpa? /Patrik Med risk att få äta upp det men jag tror inte på en 11" från apple, iallafall inte med den prestandan.
Dags att äta
Redigerat av nippe, 25 October 2010 - 13:29.
Postad 25 October 2010 - 17:58
LinusNilsson
-
LinusNilsson
-
Användare
-
-
115 inlägg
Var idag in och kikade på nya Air. Har inte tidigare haft mac, och har inte heller provat på det spec. mkt! Det jag reagerade på var att när jag startade Safari och skulle surfa så fick jag ej helskärm? På höjden var det inga problem. Men på bredden gick det inte att fylla hela skärmen. Säljaren sa att det var så på denna Mac. Låter ju helskumt? Jag menar 11 tum är ju litet redan som det är!
Vore ju fint om någon kunde bevisa att detta var skitsnack från säljarens sida.
Postad 26 October 2010 - 11:40
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
gick det inte? jag tyckte jag lyckades rätt bra bara genom att trycka på gröna plusset, fast helt 100 är jag inte. men annars stämmer det som säljaren sa att mac inte har varit så duktiga på helskärm, men det ska komma nu och mer i nya os x lion som kommer nästa år
mvh
Postad 26 October 2010 - 21:31
Gubbas83
-
Gubbas83
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Var idag in och kikade på nya Air. Har inte tidigare haft mac, och har inte heller provat på det spec. mkt! Det jag reagerade på var att när jag startade Safari och skulle surfa så fick jag ej helskärm? På höjden var det inga problem. Men på bredden gick det inte att fylla hela skärmen. Säljaren sa att det var så på denna Mac. Låter ju helskumt? Jag menar 11 tum är ju litet redan som det är!
Vore ju fint om någon kunde bevisa att detta var skitsnack från säljarens sida.
Det går alldeles förträffligt bra att surfa på helskärm.
Postad 27 October 2010 - 18:51
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
jag var å provade idag igen, blev ännu mer sugen på den lilla, får se om jag kan motivera att köp... men så kollade jag helskärmsläget och på den lilla var det inga problem att få det genom att trycka på det gröna pluset, men på den större blev det inte helskärm, det ökade och täckte skärmen lodrätt men inte vågrätt. min teori är att om webläsaren har färre pixlars bredd än skärmens upplösning så får du inte helskärm utan bara så många som behövs.
jag var lite rädd nämligen att den lilla skärmen skulle vara för liten för att surfa och skriva på men det kändes faktiskt inte helt fel, jag skulle nästan kunna tänka mig att ha den som enda skärm om jag inte behövde mer yta som vid cad eller spel eller liknande
mvh
Postad 27 October 2010 - 22:05
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Någon som vet du denna presterar i spel, tex WoW?
Har i dagsläget en HP mini 311c och funderar på att gå över till apple och råkade halka in på denna tråd.
Använder den mest i skolan och för surf, men spelar även ibland.
Postad 28 October 2010 - 20:51
mathias15
-
mathias15
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Jag undrar på 11tum har en 1,4ghz processor (dubbelkärn) menars det då med att den har totalt 2,8ghz!!
Postad 30 October 2010 - 00:05
Unregistered5ee49fef
-
Unregistered5ee49fef
-
Användare
-
-
194 inlägg
Var inne i stan igår för att hitta ett par vinter skor och tog en sväng in på inlife för att bara kika på den nya 11", jag kom hem utan skor men med en 11" på 128gb istälet.
Väldigt trevlig maskin måste jag säga, det är min första mac och multitouchen samt det inte speciellt komprimerade tangetbordet gör det till en väldigt trevlig dator att annvända, trots det lilla formatet.
Postad 31 October 2010 - 12:14
evilhellsatan
-
evilhellsatan
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
jag var å provade idag igen, blev ännu mer sugen på den lilla, får se om jag kan motivera att köp... men så kollade jag helskärmsläget och på den lilla var det inga problem att få det genom att trycka på det gröna pluset, men på den större blev det inte helskärm, det ökade och täckte skärmen lodrätt men inte vågrätt. min teori är att om webläsaren har färre pixlars bredd än skärmens upplösning så får du inte helskärm utan bara så många som behövs.
Exakt så är det. Safari maximerar bara upp till faktisk bredd för sidan du befinner dig på, inte förbi den hela vägen upp till fullskärm. Vill du ha "äkta" fullskärm ("F11-mode") redan i dag kan du få det med Firefox och Chrome - men inte Safari. Funktionen kommer garanterat dyka upp i Lion. Macmänniskor (och generellt sett Apple) har traditionellt varit allergiska mot att låta ett fönster ta över hela skärmen. Man vill kunna se och jobba i flera programs fönster sida vid sida/överlappande, och man vill se skrivbordet i bakgrunden. Framförallt vill man inte behöva utbilda användare i hur man "låser upp" ett maximerat fönster. Det ska bara vara klicka och dra för att se vad som finns bakom, inget snäpplås mot skärmkant som i Windows. I och med iOS har dock Apple svängt i frågan - nu är det helskärm som gäller! Själv tycker jag möjligheten är trevlig, men kommer fortsätta jobba i fönster i det fall det passar mitt arbetsflöde bäst. //Anders
Postad 31 October 2010 - 12:26
evilhellsatan
-
evilhellsatan
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Någon som vet du denna presterar i spel, tex WoW? Har i dagsläget en HP mini 311c och funderar på att gå över till apple och råkade halka in på denna tråd. Använder den mest i skolan och för surf, men spelar även ibland.
WoW lär den fixa. Jag fundlar på att skaffa en, och vill isf kunna köra SCII på den. Tror det funkar. Men knappast i högsta läget. Överlag kan man inte förvänta sig samma prestanda i spel i OS X som i Windows. Grafikdrivarna är sämre till OS X. Oavsett vad fanboys hävdar  Själv har jag en på pappret något sämre dator (tre och ett halvt år gammal 15" MBP C2D 2,16GHz med Mobility Radeon X1600) där SCII i OS X knappt är spelbart en bit in i kampanjen - men det funkar OK att spela i Windows Vista (Boot Camp). Min svägerska har en identisk MBP som orkar WoW under OS X utan problem. Så WoW på Air borde faktiskt funka prima. Med reservation för att jag inte provat själv.
Postad 31 October 2010 - 19:36
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
WoW lär den fixa.
Jag fundlar på att skaffa en, och vill isf kunna köra SCII på den. Tror det funkar. Men knappast i högsta läget.
Överlag kan man inte förvänta sig samma prestanda i spel i OS X som i Windows. Grafikdrivarna är sämre till OS X. Oavsett vad fanboys hävdar 
Själv har jag en på pappret något sämre dator (tre och ett halvt år gammal 15" MBP C2D 2,16GHz med Mobility Radeon X1600) där SCII i OS X knappt är spelbart en bit in i kampanjen - men det funkar OK att spela i Windows Vista (Boot Camp).
Min svägerska har en identisk MBP som orkar WoW under OS X utan problem. Så WoW på Air borde faktiskt funka prima. Med reservation för att jag inte provat själv.
Har kollat runt på youtube osv efter filmer ang detta, men har inte sett någon som spelar på den senaste air:en. Köp du en först och berätta hur det flyter så jag vet hur jag ska göra
Postad 01 November 2010 - 14:20
LinusNilsson
-
LinusNilsson
-
Användare
-
-
115 inlägg
Har för mig att jag läste om någon som har använt sig av sin studentrabatt samt tagit den på ett företag för att slippa momsen. Är detta möjligt?
Postad 01 November 2010 - 15:43
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Har för mig att jag läste om någon som har använt sig av sin studentrabatt samt tagit den på ett företag för att slippa momsen. Är detta möjligt?
Tror inte man kan ta på studentrabatt genom företag.
Postad 01 November 2010 - 17:56
nippe
-
nippe
-
Beroende
-
-
1387 inlägg
jag fick min 13" idag och den är ju riktigt härlig. Nu väntar jag bara på att få Office också så att jag kan switcha över från min gamla Dell LT som tar år och dar på sig att starta.
Postad 01 November 2010 - 18:12
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Något riktigt märkligt - var på mediamarkt i barkaby idag och de hade 128gb 11" för 9400 - måste ju vara antingen fel eller jävligt bra pris?
Postad 02 November 2010 - 11:06
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
vet att jag också läst detta och har för mig att det gick. kommer inte ihåg vart jag läste det dock, var nog på ett annat forum. han hade iaf kontaktat apple och frågat så gör det du med mvh
Postad 02 November 2010 - 13:49
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Någon mer som har nyheter om detta som en kollega skickade till mig? En 1,6ghz 11"? http://www.macworld....benchmarks.html
Postad 02 November 2010 - 20:42
krillin
-
krillin
-
Amatör
-
-
60 inlägg
De som skeppas från kina. Villa sköter leverans den sista biten? Posten?
Postad 02 November 2010 - 21:51
Unregistered1ee0a150
-
Unregistered1ee0a150
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Hej! Letar också efter en "sofflaptop".. för relativt enkla tasks. Jag har en äldre laptop från HP, jag gillar den men den är aningen out-of-date. Sjukt trög med sin 4800rpms disk, 1.2Ghz cpu och 1GB ram. Dock älskar jag formfaktorn, med 12.1" och riktigt bra tangentbord (HP nc2400). En ersättare skall således vara utav ungefär samma smidiga format. Tittar man på andra laptops av PC-variant stiger priserna rätt snabbt då man börjar väga in faktorer som vikt/storlek och en godkänd cpu + SSD. Helt otroligt nog blir då 10k (11.6"), el 12.5k (13.3") för Macbook Air:en ett "hyggligt pris".. Låter konstigt? Vilka bra PC alternativ finns? Macbook Air gaming: COD4 - SCII - Crysis
Redigerat av Unregistered1ee0a150, 02 November 2010 - 21:59.
Postad 02 November 2010 - 22:04
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Köpa en MBA bara för att köra bootcamp så man kan lira känns lite som att gå för vatten över ån.
Ingen som hört om "ultimate" 11" eller varför mediamarkt har dubbla ssd för samma kulor och om någon annan även har det?
Postad 02 November 2010 - 22:08
Unregistered1ee0a150
-
Unregistered1ee0a150
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Köpa en MBA bara för att köra bootcamp så man kan lira känns lite som att gå för vatten över ån.
Ingen som hört om "ultimate" 11" eller varför mediamarkt har dubbla ssd för samma kulor och om någon annan även har det?
Det är väl mer för att demonstrera vad CPU + 320M kan utföra, rätt imponerande för en ultraportabel dator. Vad är "ultimate 11".. ? Intressant, skall kolla upp Mediamarktpriserna...
Postad 03 November 2010 - 05:19
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Har googlat en väldigt massa på detta nu och inte hittat något svar, minns du vart du läste det?
Postad 03 November 2010 - 11:47
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
har tyvärr ingen aning, men det var på nåt forum jag kom in på när jag googlade på 11-tummaren...
mvh
...ett svenskt forum var det iaf
Redigerat av Unregisterede3e9db38, 03 November 2010 - 11:47.
Postad 03 November 2010 - 15:03
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Jag har svårt att se att det skall gå att kombinera då det ligger i en students natur att den huvudsakliga syftet är att studera
Postad 03 November 2010 - 18:22
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
ja jo men en student kan ju å andra sidan driva ett företag också...
Postad 03 November 2010 - 22:00
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Vi lägger ner diskussionen för den har inte så mycket med topic att göra, men vi kan konstatera att det är upp till företaget du handlar om. Rent juridiskt kan du handla en dator på din firma när du är student.
Postad 04 November 2010 - 14:33
Unregistered1ee0a150
-
Unregistered1ee0a150
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Kände på den i butiken idag, den är fan rätt smooth.. ingen som äger den än och kan ge lite feedback?
Postad 05 November 2010 - 10:40
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
verkar vara tunt med omdömen på prisjakt än så länge... får se när de tickar in, men jag antar att de flesta kommer vara överväldigande positiva då de skeptiska inte ens köper den
mvh
Postad 06 November 2010 - 13:13
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Kände på den i butiken idag, den är fan rätt smooth.. ingen som äger den än och kan ge lite feedback?
Cult of mac har gjort en rätt schysst recension som du kan läsa HÄR
Postad 08 November 2010 - 18:48
krillin
-
krillin
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Hämtade precis ut min 13,3" (1,86 ghz och 4GB ram) köpt från Dustin i fredags.
Min första mac och även min första laptop. Första intryck var att den är väldigt stor... inget att ta med sig om man ständigt är på språng vilket jag nu förstår varför många väljer 11,6".
Nu ska jag försöka lära mig hur man högerklickar..
Postad 09 November 2010 - 13:26
Unregisterede3e9db38
-
Unregisterede3e9db38
-
Veteran
-
-
1636 inlägg
"högerklick" = klicka med två fingrar
jo, ska den vara portabel ska man nog välja 11 tum, även om air 13 tum är smidigare än de flesta andra...
mvh
Postad 10 November 2010 - 07:11
krillin
-
krillin
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Det enda jag ogillar med den är att space-tangenten är lite "slapp". Kanske bara är mitt exemplar...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Allmänna datorfrågor
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|