Så hade man äntligen bestämt sig för att köpa en projje till hembion då........trodde man? Har länge funderat på om man skulle köpa en begagnad eller en ny, men till slut föll iaf valet på en PT-AE100 från Braskens, då dom för tillfället har ett jäkla bra pris på den! Beställde projjen och kände mig ganska nöjd............för att 20 minuter senare bli erbjuden en Optma EzPro 753 DLP, XGA, 1800Ansi, ny lampa osv för 10.000:- Smög snabbt in på projectorcentral och kikade på den och den verkar ju vara ett riktigt klipp! Nu har jag ju iof inte sett den än, men enlig uppgift från den nuvarande ägaren skall den vara i tipp topp skick!
Och nu till frågan: Har någon på forumet någon erfarenhet av Optoma? Är det bra grejjor så att säga, eller har dom haft några problem med sina projjar? Och priset? Tiotusen låter i mina öron som ett klipp på en projektor som har alla dom funktionerna och är bra skick.........eller.........?
Länk till projjen nedan:
http://www.projector...fm?part_id=1350
Sen får vi väl se om Braskens är beredda att annulera min order, eller om man åker på någon straffavgift eller nåt om man vill häva köpet?
Urrk....att det ska va så jämrans svårt att bestämma sig=(
//Frederik
Flyttar till Projektor-forumet.
/preacher - moderator
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?