Är sugen på WD för jag har spanat på den ett tag och den är ganska billig. Boxeen å andra sidan verkar ha mer att välja på och känns som ett bra val för framtiden

Redigerat av Vicki78, 15 november 2010 - 11:45.
17 relaterade trådar
Postad 15 november 2010 - 11:41 Är sugen på WD för jag har spanat på den ett tag och den är ganska billig. Boxeen å andra sidan verkar ha mer att välja på och känns som ett bra val för framtiden ![]() ![]() Redigerat av Vicki78, 15 november 2010 - 11:45. Postad 15 november 2010 - 13:51 Redigerat av nisseläsk, 15 november 2010 - 13:51. Postad 15 november 2010 - 15:20 Men om jag sen skulle vilja ha en Boxee längre fram så blir det ändå mycket pengar om jag först köper en WD och sen Boxee. Svårt att bestämma mig ![]() Redigerat av Vicki78, 15 november 2010 - 15:57. Postad 15 november 2010 - 15:23 Lite haltande jämförelse.... som att jämföra, vad är godast: Jordgubbar eller Brunsås... Jordgubbarna är godast med grädde o Brunsåsen överlägsen med köttbullar... - WD TV, jämför med: Tvix N1, AC Ryan Mini osv - Boxee Box, jämför med: Google TV, Tvix Xroid osv (inga har släppts ännu..) Det är helt olika prislägen, dessutom är Boxee o co "nästa generations" Mediaspelare, som nämnts handlar det mer om Webtjänster osv. Postad 15 november 2010 - 16:54 Postad 15 november 2010 - 19:45 WD har ju sjunkit lite i pris nu också jämfört med för några dagar sen. ![]() Postad 16 november 2010 - 17:17 Men vad gäller CDON så lär väl det hänga på om de fixar en app själva när möjligheten väl finns. Postad 22 november 2010 - 12:19 Jag håller helt med andra som skrivt här att WDTV funkar utmärkt om man bara vill spela upp lokalt lagrat material, inte har filer i .rar format och en låda att gömma fjärrkontrollen i. Boxee Box är en prisklass upp, erbjuder fler funktioner och mer tillgång till material på nätet. Redan idag är Boxee Box en kompetent mediaspelare när det gäller lokalt lagrat material men framtiden får utvisa om den andra delen av Boxee Box som visar material från nätet utvecklas till något bra. Man kan ju fråga sig om det material vi i Sverige får tillgång till är något att ha. Personligen hade jag gärna haft tillgång till tv-kanalernas playtjänster via min mediaspelare, vi får väl se om Boxee Boxen kan erbjuda det. Postad 22 november 2010 - 12:41 E sugen på en men vet inte om det blir en boxee eller wd tv live hub eller vad den nu heter ![]() Postad 30 november 2010 - 15:17 Sedan den senaste mjukvaruuppdateringen som gjordes igår kväll har det kommit in en hel del funktioner med bl a accuweather, några program för att lyssna på internetradio, mediafly dashboard (ingen aning vad det är, har inte kollat) och nåt mer. Att kolla på klipp från youtube funkar också kanon. Jag är helnöjd med den! Kommer säkert dock köpa en Boxee om nåt år beroende på om det kommer några funktioner jag vill ha. Har inget behov av att surfa via den eller kolla t ex facebook som jag inte ens har. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |