Hej Denna har jag köpt.
Vad att säga. hmm. Tycker dom inte tydligt förklarar vad den klarar och inte klarar enligt min persoliga uppfattning. Den kan inte streama från internett tex Youtube och nyheter mm. Bilder funkar via nätet.
Begränsad i ex undertexter-utseendet på dom och fonter endast 1 får jag fram tur nog gillar jag den.
Streama från Ex NAS funkar bra inga hack eller så dock endast kört avi-filer och en MKV. Allt bra.
Tar tid att komma in i nas-disken, väl där så går det ganska snabbt.. typ avi-filmer - play tar ca 2-3 sek så startar filmen. Jag har direkt inget att jämföra med faktiskt. För den prisklassen tycker jag personligen att den gör allt jag behöver den till. Köper jag en till i framtiden kommer jag nog sattsa på en Boxee Box som då enligt alla klarat totalt allt man kan tänka sig.
Netgear som säljare har jag stört mig på. Det är krångligt ochsvårt att ge feedback eller ställa frågor. Jag gav upp till slut faktiskt och därav jag skriver detta här nu.
Personligen hoppas jag på att dom ska sända ut nya firmwares där det är lite mera finess med då hårdvaran är samma som Netgear NeoTV 550 så ska denna klara mycket mer än den för pga LATA tillverkare i mina ögon. !!!
Men allt som allt 600 kr. Väl värt. Jag vet inte hur tuff den dock är i jämförelse med Western Digital Live den verkar alla vara nöjd med men svår att få tag i verkar som den är slut i halva sverige.
((Med finess menar jag om jag vill gå til inställningar under en film . och ändra något mhz eller något sedan tillbaka till filmen finns det ex ingen återgå till film knapp. utan hela lååånga vägen genom nasen in igen. Detta är inte finess detta är tröskverk. Men säker på att dom kan fixa det om dom som sagt vill det.))