FastSMS1.jpg 42.55K
0 Antal nerladdningar
FastSMS.jpg 50.98K
0 Antal nerladdningar
https://webbguide.te...A...i&toplist=3
Redigerat av anderswillhelmsson, 14 July 2011 - 08:18.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Ta emot SMS i Fasta Nätet, funkar även utan Trådlös
Startad av
anderswillhelmsson
, Jul 13 2011 08:07
4 svar till detta ämne
Postad 13 July 2011 - 08:07
https://webbguide.te...A...i&toplist=3 Redigerat av anderswillhelmsson, 14 July 2011 - 08:18. Postad 14 July 2011 - 10:45
Får upplästa sms ibland... och kan ju säga att korta sms går väll bra men långa sms så står man som ett frågetecken efteråt.. och jag har inte förstått hur man gör för att lyssna om.. Man får inte sms'ett som ett sms heller utan telefonen ringer och när man svarar så börjar en dataröst rabbla upp sms'ett. Så man är aldrig förberedd heller på att det är ett sms.. Man svarar ju Hej, hallå eller något liknande och då har rösten redan börjat prata. Den börjar dock med att säga ifrån vilket nummer sms'ett kommer ifrån.
Aja.. jag rekomenderar iaf vanliga sms. Postad 14 July 2011 - 14:29 Om du har en Trådlös Fån som klarar SMS, så måste du ju lägga in Telias SMS-centrals nummer i den Fånens setup för just SMS, annars går det inte. Här hos mig så börjar bara de Trådlösas samt Nummervisarens lampor blinka före att markera att en SMS inkommit på Fasta Linan. Den Trådlösa ser ju numret i Nummerpresentationen, och ringer därför ej. Man får välan bemöda sig lite, och läsa instruktionerna för sin Trådlösa Fåns SMS samt instruktionerna på Telias hemsida, så kanske man upptäcker att om man lägger in Telia SMS-centrals nr, 0740-940 00 00 så funkar det. Redigerat av anderswillhelmsson, 20 July 2011 - 06:21. Postad 15 July 2011 - 13:04
Jag har ett "fast nummer" till min mobiltelefon också, och det är i den jag fått upplästa meddelanden har tyvärr ingen erfarenhet av telefoner kopplade till ett telefonjack. Så kanske inte blir riktigt samma sak som det denna tråden ville ha fram.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |