Inför reklam och vill ha mer betalt per månad för att man skall slippa, skit
Postad 06 September 2025 - 08:57
informera dig om en förändring som snart kommer till Prime Video. Från och med den 7 oktober 2025 kommer filmer och serier på Prime Video att innehålla en begränsad mängd reklam. Det gör det möjligt för oss att fortsätta investera i premiuminnehåll och öka dessa satsningar över tid. Du behöver inte göra något, och priset för ditt nuvarande Prime-medlemskap ändras inte. Vi kommer även att erbjuda ett alternativ utan reklam för 29 kr i extra i månaden*, som du kan välja att lägga till från och med den 7 oktober 2025.
Postad 06 September 2025 - 11:07
De har jag haft i många år. Det är de som de läggs reklam på .eller betala
informera dig om en förändring som snart kommer till Prime Video. Från och med den 7 oktober 2025 kommer filmer och serier på Prime Video att innehålla en begränsad mängd reklam. Det gör det möjligt för oss att fortsätta investera i premiuminnehåll och öka dessa satsningar över tid. Du behöver inte göra något, och priset för ditt nuvarande Prime-medlemskap ändras inte. Vi kommer även att erbjuda ett alternativ utan reklam för 29 kr i extra i månaden*, som du kan välja att lägga till från och med den 7 oktober 2025.
Jag betalade 59kr i början av året, 69kr sedan i början av sommaren.
Nu 98kr för samma?
Du har väll betalt samma?
Du kan väll fortfarande köpa 12mån för 690kr och spara rätt bra nu.
Redigerat av Anton, 06 September 2025 - 11:08.
Postad 13 July 2026 - 16:33
Som tur är, så är reklamen väldigt kort och långt ifrån lika "störande" som Disney+.
Jag tycker knappt att den är märkbar på Prime Video.
Postad 13 July 2026 - 17:17
Som tur är, så är reklamen väldigt kort och långt ifrån lika "störande" som Disney+.
Jag tycker knappt att den är märkbar på Prime Video.
29 kr/mån , väl värt för att slippa
Postad 13 July 2026 - 18:03
Jodå, det erbjudande dyker upp väldigt ofta på skärmen, men efter att man dukat upp maten och drycken, så är reklamen redan förbi.
Ett par sekunder oftast. Disney+ går dock inte ha med reklam, där blir det flertalet pauser mitt i filmen/serien, på 1,5 minut stycket. Omöjligt!
Postad 13 July 2026 - 19:12
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
83 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?