Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Rev. Noir (2026?)

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 February 2026 - 14:36

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0

Konami bjuder på ett nytt JRPG, av AAA klass.

Ser redigt snyggt ut, iaf i jämförelse med 95% av övriga moderna JRPG spel, som ser ut typ som PS2 remasters :D

Eftersom man redan kan lägga i önskelistan, så kanske det blir en Q3-Q4 2026 release?

https://www.youtube....h?v=SGRT0_YrOZs

Postad 13 February 2026 - 15:31

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0

Ser överraskande intressant ut. Påminner om Xenoblade. Fast miljöerna ser lite för verkliga ut jämfört med karaktärerna.

Postad 13 February 2026 - 16:21

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0

Ja, jag hoppas vi får se en redig gameplay video snart.

Jag skulle vilja ha ett nytt YS, med denna påkostade look.

Men lär nog inte hända, med dagens Falcom...

Postad 26 February 2026 - 04:52

onlikeable
  • onlikeable
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Konami bjuder på ett nytt JRPG, av AAA klass.

Ser redigt snyggt ut, iaf i jämförelse med 95% av övriga moderna JRPG spel, som ser ut typ som PS2 remasters :D

Eftersom man redan kan lägga i önskelistan, så kanske det blir en Q3-Q4 2026 release?

https://www.youtube....h?v=SGRT0_YrOZsgeometry dash lite

Visst ser det snyggt ut i trailern, men jag är lite avvaktande tills man får se mer faktisk gameplay. CGI och stylade trailers kan ju sälja nästan vad som helst :rolleyes:

Om de faktiskt levererar ett JRPG med modern produktion, bra stridssystem och stark story — då kan det bli riktigt stort. Men jag väntar nog på mer konkret info innan jag blir helt såld.

Postad 26 February 2026 - 19:54

BioMartin
  • BioMartin
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Visst ser det snyggt ut i trailern, men jag är lite avvaktande tills man får se mer faktisk gameplay. CGI och stylade trailers kan ju sälja nästan vad som helst :rolleyes:

Om de faktiskt levererar ett JRPG med modern produktion, bra stridssystem och stark story — då kan det bli riktigt stort. Men jag väntar nog på mer konkret info innan jag blir helt såld.

Gameplay trailer har altid prioritet för mig.

Postad 31 March 2026 - 12:35

darwin
  • darwin
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Ur ett tekniskt perspektiv ser det ut som om de använder ett mer modernt renderingssystem jämfört med många JRPG:er. Belysningen och texturerna verkar av högre kvalitet, vilket kan förklara varför det ser bättre ut än äldre stilspel. Om de kan behålla bra prestanda tillsammans med denna visuella kvalitet, kan det bli ett starkt släpp.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.