Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Mediamöbler?

17 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 August 2004 - 15:36

PureDigital
  • PureDigital
  • Beroende

• 1125 inlägg
  • 0
Hej!
Jag ska ha ett nytt hifirack och en ny tvbänk.

Har kollat mycket på Bora/Beetle (Se Bild Nedan)
Men vill gärna veta om det finns liknande möbler.

Såg en i galleriet som hade en Beetle liknande TV bänk fast lite "roligare" men jag råkade trycka bort sidan och nu hittar jag inte den igen.

Men lite Förslag/Bilder/Länkar hade suttit riktigt fint!

Ha de

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  bora.jpg   15K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av XTZ, 27 August 2004 - 15:37.

Postad 27 August 2004 - 15:41

Christopher
  • Christopher
  • Beroende

• 1039 inlägg
  • 0
Såg förresten ett sådant till salu på hifimagasinet. 500:- om jag inte missminner mig..

Postad 27 August 2004 - 15:49

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0
Kan det har varit denna --> Postad bild

Du hittar den här isåfall.

Postad 27 August 2004 - 22:20

Gäst_mikaelarnesson_*
  • Gäst_mikaelarnesson_*
  • 0
Går ju inte få tag i de där Bora/Beetle möblerna. Var på MIO i Norrköping idag och där va det minst en månads leveranstid. Inte en enda butik i hela östergötland hade dem hemma så jag tacka och gick och är precis som XTZ mycket intresserad av att hitta liknande på annat håll.

Postad 28 August 2004 - 00:15

Znurf
  • Znurf
  • Lärjunge

• 316 inlägg
  • 0
Den där tvbänken du länkade till Jensen, en sån har jag, och jag vill varna, som ni ser på bilden finns det inget stöd för det övre glaset (där det är mest plats = där man ställer de tyngsta komponenterna) och det resulterar i att glaset BÖJS om man inte "pallar" upp det underifrån (se mitt galleri)... Inte så smart if you ask me...

Jag ska sälja iväg min tvbänk snart, för jag måste byta till en större (högre, bredare och stabilare) då jag beställer nya tunga komponenter i slutet på september :D

Postad 29 August 2004 - 10:06

Unregistered7a91ad93
  • Unregistered7a91ad93
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Går ju inte få tag i de där Bora/Beetle möblerna. Var på MIO i Norrköping idag och där va det minst en månads leveranstid. Inte en enda butik i hela östergötland hade dem hemma så jag tacka och gick och är precis som XTZ mycket intresserad av att hitta liknande på annat håll.

konstigt... jag gick bara in i affären o köpte. Ändå hade dom fler kvar...fråga om dom inte kan skicka några från gbg till norrk

Postad 29 August 2004 - 12:26

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Risken är väl tyvärr att Mio tillämpar samma koncept som IKEA dvs de skickar ej mellan de olika varuhusen.

Postad 29 August 2004 - 20:12

PureDigital
  • PureDigital
  • Beroende

• 1125 inlägg
  • 0
jensen: det var inte den jag såg, det var mer glas och mindre plast på den...hmm, svårt att förklara

jag mor i blekinge, närmsta mio härifrån är kristianstad, någon som vet om de har bora/beetle hemma?

Postad 30 August 2004 - 08:57

Gäst_mikaelarnesson_*
  • Gäst_mikaelarnesson_*
  • 0

jensen: det var inte den jag såg, det var mer glas och mindre plast på den...hmm, svårt att förklara

jag mor i blekinge, närmsta mio härifrån är kristianstad, någon som vet om de har bora/beetle hemma?

Ring och hör är det bästa. 044-22 33 50

Postad 30 August 2004 - 14:52

PureDigital
  • PureDigital
  • Beroende

• 1125 inlägg
  • 0
jag ringde och det fanns hemma, nu ska jag bra ragga upp nån som kan köra så bär det av till kristanstad

tack för hjälpen.

Postad 30 August 2004 - 16:42

Gäst_mikaelarnesson_*
  • Gäst_mikaelarnesson_*
  • 0
Meeen!! Finns det överallt utom hos mig?!? Min vanliga tur alltså. *Suck* :o

Postad 31 August 2004 - 09:59

PureDigital
  • PureDigital
  • Beroende

• 1125 inlägg
  • 0
tråkigt för dig, du får väl annars köpa till nån annan miobutik...?

Postad 31 August 2004 - 11:30

wobert
  • wobert
  • Lärjunge

• 464 inlägg
  • 0

Meeen!! Finns det överallt utom hos mig?!? Min vanliga tur alltså. *Suck*  :D

Jag har en Bora stereobänk för det är väl stereobänken som heter bora? Hade tänkt o sälja min snart bara jag får tag på en ny tvbänk/stereorack. Hur mycket vill du ge för den? Den är inga märken på o är inte så värst gammal. Mint condition med andra ord :D. Bor i Linköping förresten.

Postad 31 August 2004 - 11:51

Gäst_mikaelarnesson_*
  • Gäst_mikaelarnesson_*
  • 0

Jag har en Bora stereobänk för det är väl stereobänken som heter bora? Hade tänkt o sälja min snart bara jag får tag på en ny tvbänk/stereorack. Hur mycket vill du ge för den? Den är inga märken på o är inte så värst gammal. Mint condition med andra ord :lol:. Bor i Linköping förresten.

Jag ska ha en av varje. Klart intressant det där men blir ju ändå tvungen att vänta en månad på TV-bänken. Har väl igentligen ingen jättebrådska men men... 700kr kan jag nog tänka mig att ge för den. Jag få fundera en dag, är lite inne på att bygga mig en egen möbel. Vill inte MIO sälja mig möbler så ska de inte heller få göra det :D

Postad 31 August 2004 - 12:53

PureDigital
  • PureDigital
  • Beroende

• 1125 inlägg
  • 0
det ligger lite i vad "mikaelarnesson" säger, ibland verkar det som om affärer inte vill sälja sina varor/produkter...

Postad 31 August 2004 - 16:24

wobert
  • wobert
  • Lärjunge

• 464 inlägg
  • 0

Jag har en Bora stereobänk för det är väl stereobänken som heter bora? Hade tänkt o sälja min snart bara jag får tag på en ny tvbänk/stereorack. Hur mycket vill du ge för den? Den är inga märken på o är inte så värst gammal. Mint condition med andra ord :lol:. Bor i Linköping förresten.

Jag ska ha en av varje. Klart intressant det där men blir ju ändå tvungen att vänta en månad på TV-bänken. Har väl igentligen ingen jättebrådska men men... 700kr kan jag nog tänka mig att ge för den. Jag få fundera en dag, är lite inne på att bygga mig en egen möbel. Vill inte MIO sälja mig möbler så ska de inte heller få göra det :D

Okej så du vill ha båda alltså, tror min bror har en beetle kan ju höra om han vill sälja den :lol: .. men för 700:- så kan du få köpa min Bora.

Postad 31 August 2004 - 16:53

Gäst_mikaelarnesson_*
  • Gäst_mikaelarnesson_*
  • 0

Okej så du vill ha båda alltså, tror min bror har en beetle kan ju höra om han vill sälja den :lol: .. men för 700:- så kan du få köpa min Bora.

Ja hör med bror din. Bor han också i Linköping? Är den som ny så bjuder jag 700kr för den med. :D

Postad 31 August 2004 - 16:53

wobert
  • wobert
  • Lärjunge

• 464 inlägg
  • 0
Har snackat med brorsan nu o han kunde tänka sig o sälja tv-bänken för en sjuhundring. Var i östergötland bor du?

Bänken har han haft i 2mån kanske så den är i toppskick. Han bor lite utanför Linköping.

Redigerat av wobert, 31 August 2004 - 16:55.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.