har 6st fjärrkontroller som man alltid har problem att hitta, så det skulle va kul att ha ett snyggt ställ att ha de i, inte sett några som man kan köpa dock.. någon med förslag?
Postad 07 January 2005 - 12:01
Tvekar lite inför att skaffa en multifjärr dels för priset och för det kommer bli rörigt för mig 
har 6st fjärrkontroller som man alltid har problem att hitta, så det skulle va kul att ha ett snyggt ställ att ha de i, inte sett några som man kan köpa dock.. någon med förslag?
Postad 07 January 2005 - 14:37
Jag letar också! Såg ute på elgiganten (gävle) att dom hade fjärrkontrollerna till de olika bakprojje uppställningarna i någon form av ställ som såg ganska snyggt ut. Fick väl dock bara plats 4-5 st i dom men det räcker för mig , nu var det dock i mellandagarna jag var ut och kollade o såg dom så säljarna hade alldeles för långa köer för att fråga om dom sålde dom eller vart dom hade fått tag på dom.
Ska se om jag lyckas rita nån enkel skiss i paint under dagen
Ska se om jag lyckas rita nån enkel skiss i paint under dagen
Postad 10 January 2005 - 09:48
Jag lade upp en del olika alternativ i en gammal tråd, testa sök så finns det bilder och info till en del.
Postad 11 January 2005 - 18:29
Det finns fjärrställ att köpa från någon postorderfirma, typ Ellos eller Haléns. Min en kompis har ett sådant, själva stället i sig ser bra ut, men jag tycker inte det är snyggt att ha sådana
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
30 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?