Postad 04 April 2005 - 06:57
'Tråkigt' att du inte kunde skaffa projje.
Tänkte inviga gästboken med att gratulera till en fräsh hemmabio. Skyltarna var fina också.
Tänkte inviga gästboken med att gratulera till en fräsh hemmabio. Skyltarna var fina också.
Postad 04 April 2005 - 10:18
Plasman är ju inte fy skam den heller, då behöver man ju inte ha lamptimern på samvetet.
Är skyltarna printade på fotopapper eller dylikt eller hur har du gjort?
Fungerar små-högtalarna bra?
Är skyltarna printade på fotopapper eller dylikt eller hur har du gjort?
Fungerar små-högtalarna bra?
Postad 17 April 2005 - 18:00
Japp, dom är utskrivna med hög kvalitet på fotopapper.
Jag tycker att de små Sonyhögtalarna gör ett förvånansvärt bra jobb - nu har jag iofs.aldrig tidigare haft surround. Men drömmen om ett "riktigt" surround lever kvar.
Jag tycker att de små Sonyhögtalarna gör ett förvånansvärt bra jobb - nu har jag iofs.aldrig tidigare haft surround. Men drömmen om ett "riktigt" surround lever kvar.
Postad 13 November 2005 - 21:24
Tjena,
Tack för din kommentar i mitt galleri.
Jag tänkte bara tala om att när jag kollar på film själv så flyttar jag alltid bort ena fåtöljen och placerar den andra i mitten (sweet spot). Annars får man framför allt inte det optimala ljudet som man alltid vill ha.
/Heron
Tack för din kommentar i mitt galleri.
Jag tänkte bara tala om att när jag kollar på film själv så flyttar jag alltid bort ena fåtöljen och placerar den andra i mitten (sweet spot). Annars får man framför allt inte det optimala ljudet som man alltid vill ha.
/Heron
Postad 02 December 2005 - 19:33
har du gjort THX och dts tavlorna själv eller beställt, dom va riktigt snygga.
Postad 24 November 2006 - 22:10
hejjsan! min skumma kabelkanal är en bit vitt tyg vikt och häftat med häftapprat till en strumpa
(så gör fattiga studenter)
Postad 20 July 2007 - 20:37
Hejsan blev lite intresserad av ditt skåp du hade byggt där du hade stoppat in modem, router etc. Har länge tänkt att bygga ett liknande skåp att klämma in all elektronik i som man slipper se den. Har dock lite frågor angående ditt bygge. Hur valde du att fästa skåpet i väggen? Kan du lätt öppna upp för eventuella underhåll (bilder?) Vad använde du för material när du byggde skåpet?
MVH
mptre
MVH
mptre
Postad 22 December 2007 - 16:10
Tackar! Ja det är tänkt att jag ska fixa fram en kamera som presterar lite bättre hehe
Postad 30 September 2008 - 13:41
gryymt jäkla snygga bilder på eran "tiger" uppe i trädet, fotad med d90'n ... Creds! 
Har en d80 själv, och börjar bli sugen på att byta... men, tror jag väntar ett tag... och isåfall så blir det nog en d300
Har en d80 själv, och börjar bli sugen på att byta... men, tror jag väntar ett tag... och isåfall så blir det nog en d300
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
112 bilder
84 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?