Tacksam för alla kommentarer om mina Pioneer HPM-60. De står oinkopplade och samlar damm...
Redigerat av CaptainCosmoz, 03 maj 2005 - 12:40.
Postad 26 april 2005 - 13:21 Tacksam för alla kommentarer om mina Pioneer HPM-60. De står oinkopplade och samlar damm... Redigerat av CaptainCosmoz, 03 maj 2005 - 12:40. Postad 01 augusti 2005 - 09:21 Kul med ett meddelande i gästboken. Jag skäms, rep kit'en ligger bredvif högtalarna och jag har tänkt fixa dem så många ggr. Men med ett litet barn och heltidsarbete mm är det svårt att hitta den där timmen... Jag skall fixa dem snart dock. Det skall bli spännande att höra hur de låter jämfört med de Dynaudio högtalare jag har idag. Det borde rimligtvis vara stor skillnad. Lovar återkomma med rapport när de är fixade. +Bilder. (Funderar på att sätta dem som surrounder tillfälligt - om de inte låter för illa). Redigerat av CaptainCosmoz, 01 augusti 2005 - 09:56. Postad 27 december 2005 - 10:40 ![]() Postad 22 augusti 2007 - 20:44 Den enda glädjen är att i mellanpeioden skall jag ställa upp HPM-60 - och det skall bli lite spännande. Har inte använt dem på ca 15 år - men nyrenoverade och fina bör de kunna producera något ljud.... Skriver kanske en rad om detta senare om det är någon som kommer ihåg dessa lite speciella/udda fyrvägs (80-tals?) högtalare. ![]() Tipps för paranoida 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |