Ny inlogging på Prisjakt och ändring av funtionalitet på Min Hembio
Postad 15 november 2023 - 21:53
Jag försöker logga in på Schipsted. Blir helt galet i Firefox där var man än klickar på säger den att kontot är kontrollerat. Fungerar kanske i Edge men där får jag veta när jag ska få ett nytt lösenord att kontot är på väg att tas bort. Går inte att registrera kontot heller för även där får jag veta att kontot är på väg att tas bort så där det helt stopp. Ta bort kontot istället för säga att det är på väg att tas bort.
Detta måste amatörer sköta för så krångligt ska det inte vara.
Detta konto håller på att tas bort, och är inte tillgängligt.
Har du kanske redan ett konto hos Aftonbladet, Blocket eller Omni? Då kan du använda samma inloggning.
- Logga in med (min mailadress)
- Skapa konto med en annan adress
Har ett konto på Blocket men vad hjälper det i denna situation.
Redigerat av hmarkstrom, 15 november 2023 - 22:02.
Postad 12 december 2023 - 09:38
Prisjat är nu obsolete som tjänst och funktion ur min synvinkel, tillför ingenting. Jämfört med Prisjakt Classic har det bara varit en enda lång utförbacke ned i ett avgrundshål.
Vadå bättre service med Schibsted? Vad har jag för nytta av att ha samma inlogg till blocket som prisjakt?
Butiksjämförelsen på en lista verkar borta.
Funderar på att be dem koppla mitt gamla konto till Schibsted bara för att dra ut de relevanta listorna på konfigurationer och sedan klappa igen dörren och dra. Eller så får "han med husvagnen" bli en av alla spökkonton där, RIP.
Postad 24 oktober 2024 - 13:12
Och nu har Schibsted bestämt sig för att göra sig av med prisjakt. Bring back classic.
Postad 24 oktober 2024 - 14:33
Kommer väl köpas upp av något riskkapitalbolag med kortsiktiga mål - Banners överallt och betalvägg för att se priser.Och nu har Schibsted bestämt sig för att göra sig av med prisjakt. Bring back classic.
Postad 24 oktober 2024 - 16:28
Så precis som sist de blev uppköpta 🤣Kommer väl köpas upp av något riskkapitalbolag med kortsiktiga mål - Banners överallt och betalvägg för att se priser.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar