Postad 18 January 2006 - 15:38
Snubblade över ditt projekt....var inne på en killes galleri och såg sedan...va dangra hade lagt en kommentar.....måste undersökas.....och mycket riktigt.....kunde inte vara fel dangra med alla sony-prylar
Du kan kolla in på mitt galleri på:
https://www.minhembio.com/danbys
Skall lägga upp lite nya bilder...har inskaffat lite mer prylar sedan dess (kolla under Visa Produkter). Skall följa ditt hemmabiobygge - lycka till.
/Danne B
Du kan kolla in på mitt galleri på:
https://www.minhembio.com/danbys
Skall lägga upp lite nya bilder...har inskaffat lite mer prylar sedan dess (kolla under Visa Produkter). Skall följa ditt hemmabiobygge - lycka till.
/Danne B
Redigerat av danbys, 18 January 2006 - 15:38.
Postad 11 August 2006 - 09:17
Då jag håller på med en väldigt snarlik lösning så har jag lite frågor. De oranga rören du har vad har de för funktion? Dräneringsrör? Eller ligger de under gruset? Sedan vad är det för svart som ligger intill isodränet? Markduken?
Du får gärna beskriva lite hur du löser det med ventilation och värme där nere.
Kämpa på det blir bra när det blir klart.
Du får gärna beskriva lite hur du löser det med ventilation och värme där nere.
Kämpa på det blir bra när det blir klart.
Postad 15 August 2007 - 22:02
Lite tunt i din gästbok :-)
Tänkte bara nämna att i min gästbok så hittar du bilder och förklaringar på det mesta i mitt biorum (om du inte redan har hittat dit)
Keep up the good work
Tänkte bara nämna att i min gästbok så hittar du bilder och förklaringar på det mesta i mitt biorum (om du inte redan har hittat dit)
Keep up the good work
Postad 15 December 2008 - 13:59
Nice dude! önskar dock fler bilder^^
Redigerat av Unregistered1272, 15 December 2008 - 13:59.
Postad 27 January 2009 - 15:07
Grattis, mannen! Första filmen visad måste betyda att du nått i mål. Se till att få upp lite bilder på det färdiga bygget så man kan få se hur det ser ut.
Allt bra annars? Kvar i Karlskrona (döhh) och Telnor?
/Danne B
Allt bra annars? Kvar i Karlskrona (döhh) och Telnor?
/Danne B
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
36 bilder
140 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?