Postad 17 June 2007 - 17:51
Jag förstår hur du tänker men p.g.a rummet ser ut som det gör går inte det. Ska försöka få upp fler och bättre bilder i veckan så syns det bättre varför men jag kan säga att det beror lite på att jag har tre dörrar i mitt rum som gör att jag inte kan ha saker som jag vill. Funderar på en lösning för att sätta centern på tvn men de häftkuddar jag använde tidigare höll inte riktigt måttet och den ramlade ner
Tack för ett bra tips annars
Postad 19 June 2007 - 15:09
Tjenare! :-)
Du kommenterade mitt galleri och undrade hur HFLS-1orna spelar, och nu kommer svaret :-) Jo, dem spelar väldigt väl. Dem spelar rent och är väldigt välljudande, mycket bas för att vara så små och med rätt elektronik kan dem spela skjortan utav dem flesta. Man tror inte att en DIY-högtalare skulle kunna spela så som HFLS-1orna gör.
Dem är otroliga, kort sagt :-)
Mvh Max
Du kommenterade mitt galleri och undrade hur HFLS-1orna spelar, och nu kommer svaret :-) Jo, dem spelar väldigt väl. Dem spelar rent och är väldigt välljudande, mycket bas för att vara så små och med rätt elektronik kan dem spela skjortan utav dem flesta. Man tror inte att en DIY-högtalare skulle kunna spela så som HFLS-1orna gör.
Dem är otroliga, kort sagt :-)
Mvh Max
Postad 27 July 2007 - 20:18
Tjena, Jag har inte status för att ge omdöme så jag kan gö lika gärna skriva här. Angånde ditt rum...
Får ********* 9 stjärnor av mig, minus på lite brusiga bilder
annars kan jag hitta något fel. Väldigt skoj när man hittar andra i samma ålder
. Keep up the good work!
Får ********* 9 stjärnor av mig, minus på lite brusiga bilder
Redigerat av DaZ, 29 July 2007 - 18:51.
Postad 29 July 2007 - 18:56
Hej igen, omdöme på din strandstereo.
Mycket nice, väldigt snygg!! neon
. Får ********** 10 stjärnor. Har du några strandpartys eller?
Mycket nice, väldigt snygg!! neon
Postad 24 September 2007 - 11:37
Vad jag ska med alla 18" till??
Håller på med discoverksamhet så ska bli 2st dubbla 18" lådor..
så bygger kompisen 2st dubbel 18" så vi har 4st dubbel 18" ihop som vi ska ha med ut på discon och fester
Håller på med discoverksamhet så ska bli 2st dubbla 18" lådor..
så bygger kompisen 2st dubbel 18" så vi har 4st dubbel 18" ihop som vi ska ha med ut på discon och fester
Postad 08 January 2008 - 09:51
fronthögtalarna är några gamla technics som ja fick av pappa när han köpte nya, btw dom har kostat runt 10000kr
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
55 bilder
38 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?