Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för EneriZ

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 August 2006 - 15:49

EneriZ
  • EneriZ
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 01 August 2006 - 15:54

Joakim
  • Joakim
  • Mästare

• 3956 inlägg
  • 0

Grymt fina saker. Dock måste jag säga att, samtidigt som den ser ruskigt skön ut, ser soffan ut som någon gammal inrökt alkismöbel, till färgen då alltså. Sorry. 8p!

Tack för ditt omdöme :) Får delvis hålla med om det du säger om färgen på soffan, även om jag inte tycker att den kan liknas vid en inrökt alkismöbel. Färgen ser renare ut i verkligheten och skiftar inte på så sätt att det ser smutsigt ut. Den gröna färgen är dock anledningen till att jag inte känner mig 100% nöjd med soffan, varför jag också förmodligen kommer byta till en annan snyggare, om än inte lika skön, soffa i framtiden.

Postad 10 June 2007 - 17:38

Kristoffer86
  • Kristoffer86
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Tja!
Vill inte verka otrevlig på något sätt, men till att börja med kan du ju lägga upp iaf 1 bild på din anläggning.. Och sen, hur kan du veta att dina spöar skiten ur mina, har du hört mina spela? Eller går du på det gamla "spelar bara bas" ryktet cerwin har om sig??

Mvh

Postad 11 June 2007 - 09:59

EneriZ
  • EneriZ
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Tja!
Vill inte verka otrevlig på något sätt, men till att börja med kan du ju lägga upp iaf 1 bild på din anläggning.. Och sen, hur kan du veta att dina spöar skiten ur mina, har du hört mina spela? Eller går du på det gamla "spelar bara bas" ryktet cerwin har om sig??

Mvh

<{POST_SNAPBACK}>

Jodå, jag har hört precis samma modell, fast med bättre elektronik. Tyvärr, det är bara skräp.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.