Postad 14 August 2006 - 08:49
Hej,
Tack så mycket för dina fina betyg. Vi har köpt soffan på Skinngruppen i Göteborg. Den kommer ifrån Natuzzi och bär namnen Julia eller Kenzo.
HA det så bra!
Hälsn Funky
Tack så mycket för dina fina betyg. Vi har köpt soffan på Skinngruppen i Göteborg. Den kommer ifrån Natuzzi och bär namnen Julia eller Kenzo.
HA det så bra!
Hälsn Funky
Postad 11 October 2006 - 20:24
Köpte de mindre på tradera, de finns där med andra motiv, mattiasu heter säljaren.
Stora tavlan e från ebay! Allt material är Canvas!
Stora tavlan e från ebay! Allt material är Canvas!
Postad 27 January 2007 - 23:49
Ska driva min f2 med Pioneer VSX 1016. melanklassen vill säga.. Men hoppas att odm kommer orka dundra på med den också..
Postad 29 January 2007 - 22:14
Det är lungt, bättre sent än aldrig. Men hoppas mina kommer med recivern. Recivern är från webbhallen och f2orna från hifihuset. Vet inte hur lång leveranstid någon av dom har.
Postad 03 February 2007 - 10:01
Schyssta bilder, men herregud. Vad är det för soofbord du har.
hehe
SOm du såg i en tråd som jag har så blev det inte f2or men dom är på väg nu igen. får dom nästa vecka. Så fint med lite mer bilder på dom nu.
SOm du såg i en tråd som jag har så blev det inte f2or men dom är på väg nu igen. får dom nästa vecka. Så fint med lite mer bilder på dom nu.
Postad 09 February 2007 - 17:44
Jobbade över idag och såg på hallgolvet när jag kom em ett brav. Gissa vad det stod där i!!! Jodå, dom är kommna nu och kan hämta dom. Kommer göras i morrn om dom har öppet. Annars blir det på måndag som jag får hem dom. Dom väntar på mig med andra ord.
Postad 12 February 2007 - 19:03
Underbara, låter underbart i mina otränade öron. Mina förra var minst 5 år gammla och dom hadde ett väldigt platt ljud. Dessa är verkligen underbara i karaktären. Är mer än nöjd med dom, hoppas bara man kan ta sig tid till att få ihop resten att systemet nu med.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?