Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Mr Thomson

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 October 2006 - 18:24

Mr Thomson
  • Mr Thomson
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
MIN BLOGG !

8/10-06
Jaha...då har man fastnat i Hemmabio klaveret.....skulle aldrig ha fått nys om denna sida...nu blir man väl obotligt Hifi fixerad igen...Det var några år sedan man höll på, men då var det endast Hifi som va på tapeten...hade då en Luxman förstärkare och JBL Högtalare....lyssnade på Synth musik och Magnus Uggla......

Redigerat av Mr Thomson, 07 October 2006 - 12:19.

Postad 08 October 2006 - 17:51

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0
Tjo!
Tycker det är lite småkul med folk som ger "igen" på andra. Tänker mest på Suomela under dina betyg. :blink:

Det enda man gör genom att "ge igen" är att bevisa för omvärlden hur man är som person =)

Redigerat av trickyhed, 08 October 2006 - 18:03.

Postad 09 October 2006 - 09:54

Suomela
  • Suomela
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Hehe. jadu trickyhead, eftersom jag bor här jag bor, så måste jag säga att jag tycker mitt är mycket snyggare än mr thomson's. eftersom smaken är som baken delad, så tyckte jag inte hans var något "speciellt".

gammal projektions tv på 52", med dålig bild, samt kamera bilderna var inte högsta kvalitet, och en massa bilder på saker han itne har, en bild på en tv ger inget högt betyg...vart är hemmabiot?

Postad 09 October 2006 - 12:23

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0

Hehe. jadu trickyhead, eftersom jag bor här jag bor, så måste jag säga att jag tycker mitt är mycket snyggare än mr thomson's. eftersom smaken är som baken delad, så tyckte jag inte hans var något "speciellt".

gammal projektions tv på 52", med dålig bild, samt kamera bilderna var inte högsta kvalitet, och en massa bilder på saker han itne har, en bild på en tv ger inget högt betyg...vart är hemmabiot?

<{POST_SNAPBACK}>

Så du menar att DU har en hemmabio? :)
42" = hemmabio??? Nja.....

Postad 09 October 2006 - 18:17

Mr Thomson
  • Mr Thomson
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Jaha då måste man in i matchen då...............!! Det finns folk och så finns det folk......
Om man nu uppmanar alla att betygsätta sitt eget verk så ofta som Mr soumola gör.Så ser jag det som ett teckan på att vilja ha bekräftelse...Fine !!!! alla har inte fått det när dom var små så det lägger jag mig inte i...men att smutskasta min tv är väl ändå i minsta laget....
tack för ordet ...sköt ditt så sköter jag mitt.........

Redigerat av Mr Thomson, 09 October 2006 - 18:25.

Postad 09 October 2006 - 18:22

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0
Hej Thomson
Såg din inköpslista i galleriet, skriver lika som där tänk på ljudmatchningen vid köp av högtalare. :)

Postad 09 October 2006 - 18:32

Mr Thomson
  • Mr Thomson
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Hej Mikael !

Jag vet inte hur bra eller dåligt dom kommer att matcha mina Dali.Men jag bor tillräckligt nära för att byta, om så är fallet..Tyckte att dom verkade bra, dock med kåpan på.Jag tckte inte dom hade några snygga bakhögtalre i den butiken som sålde Dali så därför bestämde jag mig för att testa dessa..

Postad 12 May 2009 - 18:02

Suomela
  • Suomela
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Tackar för kommentaren, hur går det för dig? :) Javisst, de va längesen!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.