Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Keepan

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 13 oktober 2006 - 18:36

Keepan
  • Keepan
  • Lärjunge

  • 392 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

#2

Postad 12 januari 2007 - 12:00

NAD-Dude
  • NAD-Dude
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Härligt rum, är det ett studentrum? Lite tråkiga möbler kanske men dem har säkert en bra budget. Schysst planerat att du får in hemmabio i kombination till allt annat på den ytan!

Nä, men är hemmaboende hos min moder, jag som gillar möblerna!! vad elak du är :) Jo, budgeten blev ju att åka till ikea, och sedan köpa ny soffa när man sålde det övriga man hade, gammla hifi anläggningen osv. men men jag blev nöjd iaf :angry: ser riktigt bra ut på kvällen när man har bara projektorn igång ;) ska ta några pics på det med sedan :D

#3

Postad 12 januari 2007 - 14:43

Keepan
  • Keepan
  • Lärjunge

  • 392 inlägg
  • 0

Härligt rum, är det ett studentrum? Lite tråkiga möbler kanske men dem har säkert en bra budget. Schysst planerat att du får in hemmabio i kombination till allt annat på den ytan!

Nä, men är hemmaboende hos min moder, jag som gillar möblerna!! vad elak du är :) Jo, budgeten blev ju att åka till ikea, och sedan köpa ny soffa när man sålde det övriga man hade, gammla hifi anläggningen osv. men men jag blev nöjd iaf :angry: ser riktigt bra ut på kvällen när man har bara projektorn igång ;) ska ta några pics på det med sedan :D

<{POST_SNAPBACK}>


Huvudsaken är att man är nöjd själv, vilket jag säkert tror du är med den projektorn. (Har sett den hos min polare). Riktigt fin bild.. Själv har jag mer krut på inredningen änn bion så jag får väll släpa vidare med min gamla 4:3 projj tills man kan börja jobba. Bor ju också hemma fortfarande men har haft turen att få ett stort rum och en hyffsad renoverings budget.

#4

Postad 15 januari 2007 - 23:43

Slutlekt
  • Slutlekt
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Tjena,
En snabb fråga bara, Jag kan inte skriva in vilka produkter det är på bilderna jag lagt upp i mitt galleri. Vet du varför eller hur man gör?

Mvh: Henrik



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.