Postad 05 June 2007 - 11:30
Tjenna
Tack för betyget... det ligger många timmar bakom det projektet så det är kul när det uppskattas. materialet är Mahogny precis som jag skrev tidigare men det kallas även Acoju ( osäker på stavningen) som troligvis är det samma eller väldigt likvärdigt...
Tack för betyget... det ligger många timmar bakom det projektet så det är kul när det uppskattas. materialet är Mahogny precis som jag skrev tidigare men det kallas även Acoju ( osäker på stavningen) som troligvis är det samma eller väldigt likvärdigt...
Postad 14 August 2007 - 05:51
Tjenare. Ja jag ska ta och låna hem en systemkamera så man kan visa hur de egentligen ser ut. Just nu är de som lite svårt. - Frågan är om jag ska tabort alla gamla bilder och lägga in bara nya eller hur man ska göra. Hm. I helheten nu så ser de faktiskt bättre ut. Men kan förstå att de är svårt att se på dom där bilderna. Ska fixa så kan jag återkomma senare!
Tack för betyget.
Tack för betyget.
Postad 31 August 2007 - 20:49
Tjenare. Jag sa att jag skulle återkomma, ikväll så har en fotograf varit här och tagit lite schyssta bilder åt mig.
Postad 08 May 2008 - 11:03
Tjenare!
Svar på din fråga i mitt album:
Jag har kopplat som bi-wire nu, som du ser har jag vinklat ut kopplingsblecken så att det endast är kontakt mellan de två nedre. Därefter har jag satt en egen kabel till diskanten och en till mellanregister och bas. Men du har rätt i att det inte är tri-wirekopplat
Svar på din fråga i mitt album:
Jag har kopplat som bi-wire nu, som du ser har jag vinklat ut kopplingsblecken så att det endast är kontakt mellan de två nedre. Därefter har jag satt en egen kabel till diskanten och en till mellanregister och bas. Men du har rätt i att det inte är tri-wirekopplat
Postad 16 May 2008 - 14:12
kul, hoppas du blir nöjd med ljudet efter det jobb du lagt ner.
Skulle inte flyt spackel vara lättare?
Ja det var en liten chansning från mig, har inte lyssnat på de än så vi får se. Det hade kanske varit lättare, som sagt första gången jag gör något sådant här och vet inte hur man gör med flytspackel heller =)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?