Postad 16 July 2008 - 19:01
Hej, Såg att du hade köpet en Philips 32PFL5522D LCD TV. Jag undrar hur bilden är med den inbyggdra digitalboxern?
MVH / Mathias
MVH / Mathias
Postad 07 February 2009 - 00:59
hej jag har en Infocus X10 som proj sen förstärkare är det Onkyo TX-SR606 lite mer bilder nu men mobil camran suger men men tack för kommentaren
Postad 05 April 2009 - 22:14
Tyvärr inte =( Har varken skrivare, tangentbord eller disketter till den. Endast själva huvudenheten.Du sitter möjligtvis inte å ruvar på en skrivare till din amstrad?
Postad 18 May 2009 - 06:07
Näe jag har inte fräst nått
Sågade ut sidorna med cirkelsåg och sticksåg för hålen till basreflex och baselement
Jodu, det som är tanken med detta projekt så får hoppas att det blir lyckat
Kopplade in ena baselementet igår och drev det med ett inbyggnadssteg på 120w RMS 8ohm och garderober, fönster och saker i hela rummet skallra så lite tryck är det då i dom
Men jag skulle vilja höra hur det låter med ett kraftigare steg då jag tror det jag ahr nu tappar kontrollen allt för tidigt när volymen höjs men det får bli en framtida investering
Lådan känner jag att jag lyckats med. Kanske ska staga lite till längs sidorna som är dom största bitarna och "endast" 19mm MDF. Ska även in med isolering och fästa nät längs sidorna för att hålla upp det eftersom lådan är rätt stor
Postad 13 August 2009 - 17:34
Jo filtrena såg väldigt tilltagna ut faktiskt, bättre än jag förväntat mig. Jag är nöjd iallafall
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
80 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?