Redigerat av t93pan, 06 April 2004 - 22:11.
Postad 09 June 2004 - 13:24
Någon som vet när YAMAHA S550 dvd kommer in på lager hos ngn handlare får gärna skriva det här! 
Sitter utan DVD just nu...tråkigt...
Sitter utan DVD just nu...tråkigt...
Redigerat av t93pan, 09 June 2004 - 13:25.
Postad 15 August 2004 - 21:52
Nej, det blev en 575 från Sandby Ljud istället, och den verkar riktigt bra hittills!
Postad 27 November 2006 - 14:48
Hej!
Beskriv ljudet från SP331:an till dina RC-L.... driver steget bra? får du kontroll och djup i basen?
Anser du dig inte behöva sub?
Funderar själv på att låta ett slutsteg ta över kontrollen av mina cherry RC-L
Beskriv ljudet från SP331:an till dina RC-L.... driver steget bra? får du kontroll och djup i basen?
Anser du dig inte behöva sub?
Funderar själv på att låta ett slutsteg ta över kontrollen av mina cherry RC-L
Postad 27 November 2006 - 14:56
Hej Grillen!
Mysigt vardagsrum du hade!
Jag har inte drivit mina RC-L utan slutsteg ngn gång då jag vill kunna koppla in RC-boxen och har inte haft ngn annan möjlighet med mina receivers. (Via tape-loop eller annat)
Men jag har haft NAD 214 och 216 och biampat med ett Rotel 985 MKI före Vincentsteget.
Jag tycker att Vincent steget har varit bäst hittills, utan konkurrens.
Det ger ett lite varmare ljud än Rotel, och ger mer kraft än NAD stegen, även om de drev dem hyfsat också.
Basen tycker jag blir riktigt fast och skön. Djup är den definitivt. Jag tycker inte jag behöver sub, men då har jag heller inte provat ngn sub sen jag fick RC-L:erna.
Har du din rc-box inkopplad med AZ2:an?
Jag tror definitivt att du har ngt att hämta med ett steg till dina RC-L också.
/ Per
Mysigt vardagsrum du hade!
Jag har inte drivit mina RC-L utan slutsteg ngn gång då jag vill kunna koppla in RC-boxen och har inte haft ngn annan möjlighet med mina receivers. (Via tape-loop eller annat)
Men jag har haft NAD 214 och 216 och biampat med ett Rotel 985 MKI före Vincentsteget.
Jag tycker att Vincent steget har varit bäst hittills, utan konkurrens.
Det ger ett lite varmare ljud än Rotel, och ger mer kraft än NAD stegen, även om de drev dem hyfsat också.
Basen tycker jag blir riktigt fast och skön. Djup är den definitivt. Jag tycker inte jag behöver sub, men då har jag heller inte provat ngn sub sen jag fick RC-L:erna.
Har du din rc-box inkopplad med AZ2:an?
Jag tror definitivt att du har ngt att hämta med ett steg till dina RC-L också.
/ Per
Redigerat av t93pan, 27 November 2006 - 14:58.
Postad 21 May 2007 - 22:44
Flätandet var jobbigt, grannarna trodde förmodligen att jag tappat nåt vitalt. Stod utomhus och viftade med kablar...
Jag kan rekommendera en skruvdragare eller borrmaskin till nästa gång
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?