Uppdaterat mitt galleri med nya bilder
Hoppas ni finner det trevligt att besöka mitt Galleri ,kunde vara kul med kommentarer både bra och mindre bra, Rummet är på ca 24Kvm och är endast för musiklyssning och givetvis Filmvisning.
Hur började mitt intesse för detta ?.
Tja började på 80talet med VHS och gick över till Laserdisc i början på 90-talet. då jag införskaffade min första surroundanläggning som då bestod av Förstärkare från Technics och en 3kanals påhängsprosessor från Yamaha och laserdiscspelare från Pioneer. 1996 gjorde jag den första seriösa uppgraderingen det blev en H/K AVR-80 med en Dolbydigital påhängsprosessor och högtalare från Infinity dessa har jag fortfarande kvar (Kappa 8,2i och Kappa Video II) kommer nog inte byta ut dessa någonsin. uppgraderde med NHT Subb -97 och en projektor från Sharp. hösten 97 köpte jag min första dvd-spelare en Toshiba som senare byttes ut mot en Pioneer DV-09 en best på ca 16Kg, den är numera utbytt till en Denon DVD-2900. som sedan byttes till en DvD-3910 H/k´n byttes -99 mot en Denon AVC-A1D som hängde med till Juni 2004 då jag köpte en Denon AVC-A1SRA som klarar alla ljudformat som jag vill ha inkl HDCD. Projen en Philips Garbo införskaffades hösten -02 och har snurrat ca 700h. och blir nog nästa sak att uppgraderas förmodligen till en Sony HS-60
Det var allt
Redigerat av daywalker, 18 February 2006 - 13:09.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
97 bilder
162 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?