Postad 05 augusti 2004 - 10:39
The Rock hemmabio här i Lund. (Stort utbud, liten lokal och schyssta demoex-erbjudanden). Borde väl egentligen först koncentrera mig på nya fronthögtalare (Infinity Beta 40/50) och ny DVD först och främst...
Jag vill ha någon som låter bra i två-kanal tillsammans med rock, men även kan leverera i 5.1/7.1
Det finns inget som går upp emot att spana och köpa elektronikprylar!
EDIT: Det blev något helt annat... Betorna föll bort efter provlyssning och H/K-kitet bordlades då jag kom fram till att de inte var så värst snygga eller ingav någon vidare kvalitetskänsla. Marantzens 2-kanalsegenskaper fällde avgörandet.
Går i uppgraderingstankar (vilket verkligen vore på sin plats...). Har kollat in Harman Kardon AVR-430, DVD-22. De ser både snygga ut och kan leverera! Återkommer efter provlyssning på
Jag vill ha någon som låter bra i två-kanal tillsammans med rock, men även kan leverera i 5.1/7.1
Det finns inget som går upp emot att spana och köpa elektronikprylar!
EDIT: Det blev något helt annat... Betorna föll bort efter provlyssning och H/K-kitet bordlades då jag kom fram till att de inte var så värst snygga eller ingav någon vidare kvalitetskänsla. Marantzens 2-kanalsegenskaper fällde avgörandet.
Redigerat av bearic, 21 november 2004 - 22:54.
Postad 18 november 2004 - 22:20
Snyggt soffbord och tv-bänk! Jag fick sätta sågen i min för att få plats. Men saknas det inte nåt ... en sån där lampa som hänger ner från taket och lyser färg på väggen ?!?

Postad 21 november 2004 - 22:52
Snygg kärra du skaffat! Tillochmed bättre än 99:an

MVH,
Björn
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar