Redigerat av micke5721, 09 September 2004 - 11:33.
Postad 09 September 2004 - 11:29
Hej och välkommen till min gästbok! Om det är någon som är nyfiken på LTS-högtalarna eller någon annan del av min anläggning så för ni gärna ställa frågor här. Är det någon som vill komma och lyssna så är det bara att skriva en rad i gästboken så ska vi nog kunna ordna det också.
Postad 23 September 2004 - 19:32
Man tackar! DIY ger en tillfredställelse som är svår att uppnå på annat sätt
Postad 20 November 2006 - 07:38
Tack för omdöme! Tyvärr har mitt projekt gått i stå sedan ett bra tag tillbaka, pga att garaget blev fyllt med flyttlådor när flickvännen flyttade in... så jag har inte kunnat använda garaget för sista slip & måla passet. Sliter en dryg timme varje kväll på att sortera om innehållet i de där 14m2 papplådor så de krymper, allt skräp kommer bort och sakerna antingen kommer in i huset eller upp på vinden... men det måste fixas... kablar måste stoppas undan nu när den lille snart är krypfärdig...
Lycka till med ditt bygge, låter som det kan bli riktigt bra!
Lycka till med ditt bygge, låter som det kan bli riktigt bra!
Redigerat av Nattlorden, 20 November 2006 - 07:41.
Postad 24 February 2007 - 22:44
Skälet till att jag "inte" har några akustikåtgärder beror på följande.
1: jag har diffusor i form av rätt placerad hylla med många fack.
2: Jag har inga stora akustiska problem (endast lite i basen).
3: Jag tycker att akustikåtgärder i 95% av fallen är för fula för att komma in i mitt vardagsrum.
Men får jag nån gång ett dedikerat biorum så kommer du att bli nöjd....ha...ha..
Ha en bra dag!
1: jag har diffusor i form av rätt placerad hylla med många fack.
2: Jag har inga stora akustiska problem (endast lite i basen).
3: Jag tycker att akustikåtgärder i 95% av fallen är för fula för att komma in i mitt vardagsrum.
Men får jag nån gång ett dedikerat biorum så kommer du att bli nöjd....ha...ha..
Ha en bra dag!
Postad 10 September 2008 - 07:34
Tjena!
Mycket fin anläggning du har! Men jag undrar varför du valde profundusX istället för basstöden som är anpassade till pi60? Själv har jag inte riktigt fattat skillnaden, men du har kanske snackat lite mer med Öhman inför din uppgradering?
mvh
Jonas
Mycket fin anläggning du har! Men jag undrar varför du valde profundusX istället för basstöden som är anpassade till pi60? Själv har jag inte riktigt fattat skillnaden, men du har kanske snackat lite mer med Öhman inför din uppgradering?
mvh
Jonas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
79 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?