Kommer att ladda upp bilder innom kort
Redigerat av Pada, 19 November 2004 - 23:10.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 19 November 2004 - 23:09
Välkommen till min gästbok !!!
Kommer att ladda upp bilder innom kort Redigerat av Pada, 19 November 2004 - 23:10. Postad 17 May 2005 - 12:16
Nya bilder uppe nu. Beklagar bildkvaliten pga. mycket sol-ljus.
Är lite halvklar med en hel del saker som ni säkert kommer se men kommer snart med nya bilder. Hoppas ni får en hum om hur det ser ut. MvH / Patrick Postad 03 June 2005 - 13:47
Pga. väldigt dåliga bilder har nu raderat dom befintliga.
Har nyss köpt ett Logitech Z680 system som jag ska ha inkopplat till burken och "sällskaps" tv:n. Ska försöka pela upp nya bilder innom kort. Postad 04 June 2005 - 17:07 Hej, hej! Undrar om du fått något mail av internetgirot än? Blir alltid lite smånojig när det gäller att sköta affärer genom ett mellanled. Det skulle ju inte direkt vara första gången som något strular med nätet menar jag /Andreas Postad 04 June 2005 - 17:41
Jepps, har fått mailet.
Kan inte betala in pengarna nu pga. helg sen lär det ta 3-4 dagar innan dom har gokänt det enligt deras policy. MEn jag betalar in pengarna så fort det bara går på tisd. morgon. sen när du skickar det vet jag inte med tanke på helger Postad 14 June 2005 - 14:24
Har nu lagt upp lite nya bilder på förnyelsen av skrivbordet. Det är ett skrivbord ifrån IKEA som ingår i deras serie MIKAEL. Har lagt på en glasskiva som är cirka 1-1.5cm tjock för att skydda spill/slitage etc.
Blev väldigt nöjd med detta, stor skillnad från mitt förra skrivbord som jag haft i dryga 5 år och vad mycket tråkigt. Projektet gömma sladdar tycker jag personligen att jag har lyckats med helt OK. Har skruvat fast en kabelränna ifrån IKEA baktill på bordet och samlat alla sladdar och adaptrar där. Efter sommaren står en 19TFT samt ett Barebone chassi och väntar på mig, det lär bli snyggt eller hur! Postad 14 June 2005 - 20:52
Hej Pada! (svarar här istället för i min gästbok)
Tack så mycket! Jo, det är på sätt och vis en MALM-säng. Jag hittade själva "huvudänden" på IKEA:s fyndhörna för 120:- Sedan moddade jag den lite med två små hyllplan på sidorna med belysning och plats för väckarklocka, mobil och dylikt. Själva madrassen (också IKEA) står direkt på golvet framför huvudgaveln. Billigaste säng jag köpt någonsin... Redigerat av {OLD}Reaper, 14 June 2005 - 20:53. Postad 08 July 2005 - 16:22
Hallå
Testar här istället! Den kabel som jag TROR är det du behöver för att det ska funka är en 3,5mm - 3,5mm teleplugg. En sån kostar ungefär 30sek hos exempelvis Kjell.com (artikelnummer: 39221).
3_5_3_5.jpg 9.97K
0 Antal nerladdningar
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |