Postad 05 May 2005 - 14:27
tjena dadde!
hur bra ljud och tryck är det i basen på cerwin vegas Ls-15?! har du något sen tidigare att jämnföra med eller?! grym ljudanläggning du har!
hur bra ljud och tryck är det i basen på cerwin vegas Ls-15?! har du något sen tidigare att jämnföra med eller?! grym ljudanläggning du har!
Postad 09 May 2005 - 09:26
Tjenare Trance freak, tackar för komentaren. Jo det är fet tryck i basen och jag har spelat i en lokal för 70 pers flera gågner och det räcker till bra i den. Har inget riktigt slutsteg att dra på med bara en litet steg på 2*150W med dubbla nätdelar i. Denon 3802an klarar sig ganska bra i stereo läge men jag märker att högtalarna klarar mer när förstärkaren maxar bara. De klarar all slags musik men rock, synth och trance låter bäst på dem helt klart.
Postad 09 May 2005 - 09:40
Tjena!
Tack för svaret, jag är själv lite ute efter Ls-15 modellenså
! Går det att använda dem i ett mindre rum och få ut en bra bas utan att behöva spela för högt (trance musik) eller skulle ljudet låta ihåligt för det studsar runt?!
Tack för svaret, jag är själv lite ute efter Ls-15 modellenså
Postad 09 May 2005 - 10:14
De tar ju upp en del plats, men de funkar perfekt i små rum med, ma nfår nästan sänkabasen då, särskillt om det är lågt i tak för det blir ett jäkla tryck.. Visst låter det trevligare i ett stort rum men det kan du ju uppleva m du hyr lokal.. Det är så skönt å ha ett par bestar som verkligen tål högljudda fester i lägenhet å lokal
..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
64 bilder
52 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?