Redigerat av rayDreamer, 27 November 2006 - 14:55.
Postad 07 April 2005 - 11:37
Angående min tavla på hunden...
Jag hade den innan ovanför tvn men pga klagomål av kompisar som inte kunde koncentrera sig på tvn för de tyckte att hunden var suspekt fick jag sätta den vid ett annat ställe:)
Det fanns en likadan tavla innan på en ko som var lika skön fast det verkar som om de har utgått tyvärr.
Postad 07 April 2005 - 21:13
Postad 16 April 2005 - 22:33
Säger den "vov vov" och äter hundmat så är det inget annat en en basic dog...
Postad 16 April 2005 - 22:39
Är det en special dog då?
Säger den "vov vov" och äter hundmat så är det inget annat en en basic dog...
Jag tänker mer på rasen..inte om den säger vov vov och äter hundmat...
och det är klart den är speciell..ibland är den helt cp med sina ryck som den får när den är busig. du skulle garva.
Redigerat av rayDreamer, 16 April 2005 - 22:40.
Postad 05 November 2006 - 22:09
Jag har en fråga om din ViewSonic VX2025WM skärm. Jag köpte nyss "LG 20" Wide TFT L204WT-SF". Men den var väldigt ljusstark och gör typ ont i ögonen att se på den. Måste ha gamma på - 50 och kontrast/brightness på max 40 för att inte ögonen ska ploppa ut. Därför undrar jag hur det är med din skärm där? Om den är bekväm och du kan ha på kontrast, gamma brightness på normala inställningar så byter jag nog ut min skärm mot wiesonics.
Tacksam för svar!
Mvh
Thomas
Postad 06 November 2006 - 04:47
jag kör med DVI så inställningarna för färg och kontrast är inte valbara i menyn..kollade precis.
Tycker den är riktigt behaglig att titta på..har ingenting att klaga på när det gäller den här skärmen.
Så byt du till en likadan så kommer du nog bli nöjd du med.
Postad 01 December 2006 - 18:57
har inte sett den där..fick den av syster i julklapp förra julen.
Postad 07 December 2006 - 17:17
Postad 25 January 2007 - 19:28
Postad 29 June 2007 - 19:51
Jag vill få upp tv:n på väggen men är rädd att gipsväggen inte håller. Har kollat i forumet för de som har fått upp myrican (Inget VESA-fäste, bara två hål som den får hänga i) Men de flesta verkar ha haft betongvägg. Hmm klurigt...
Postad 18 August 2007 - 12:01
Har du tänkt på att jag har amerikanska vänner som inte kan svenska!??
Postad 01 September 2007 - 23:11
Fiskarna hälsar
//hyll
Postad 04 December 2008 - 16:16
MVH
Daniel
Postad 05 August 2009 - 15:51
Nej precis, jag menar ju, det händer att CDON och Discshop har något roligt på samlarsidan, men allt som oftast köper jag från Megastore.se eller Cinemart. Den förstnämnda butiken har import från hela värdlen, det finns hur mycket som helst, det gäller bara att veta vad man ska titta efter, de har oftast inga produktbilder, men googlar man kan man oftast få fram information om vad det är för utgåva det handlar om, på så sätt har jag hittat de flesta av mina samlarutgåvor! Dessutom till ett riktigt bra pris då de inte alltid verkar veta vad det är de köper in:P
Postad 02 July 2011 - 02:39
Sökte lite snabbt på Fatboy här på minhembio och du verkar gilla dem =)
Så då tänkte jag fråga om du skulle avråda mig om jag gick i tankarna att slänga min sunkiga soffa och köpa ett par fatboys istället? Är isåfall Buckle-up modellen att föredra?
/N.
Postad 02 July 2011 - 11:08
Tänkte du ha dom i vardagsrummet? Dom är ju låga och lite småbökiga att ta sig upp ur. Är inte heller så smidigt att sitta och äta något i den, svårt att ställa ifrån sig saker. Men en chipsskål är lätt att ha i famnen. Jobbigare med drickan.
Så jag tror jag skulle avråda dig att byta ut soffan faktiskt. Jag brukar flytta min soffa och ställa fatboyen mitt framför duken på golvet när jag tittar ensam på film, det är sjyst men en skön soffa är nog ett vettigare val.
Prova att köpa en och se vad du tycker. Du kommer inte ångra dig om du skaffar dig en.
Buckle-up modellen ska du helt klart ha...då blir det mer som en fotölj. Har du inga spännband kommer den säcka ihop och vara jobbigare att få skön tror jag, högst personlig tanke...
Postad 05 July 2011 - 18:46
Tack ska du ha!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
192 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?