Postad 19 September 2006 - 21:55
Postad 19 September 2006 - 22:52
samma här, sett den på canal+ men kan fan inte placera ut namnet....Att det är Robert Patrick ser jag men vad fasen heter filmen.... hjärnstel...
Postad 21 September 2006 - 06:25
edit: Kom på att filmen inte kommit ut på dvd ännu så jag slänger upp en bild som förmodligen kommer lösa frågan.
Bifogad fil(er)
Redigerat av RipCurl, 21 September 2006 - 07:29.
Postad 21 September 2006 - 09:01
Postad 21 September 2006 - 11:06
Postad 21 September 2006 - 11:59
bild.jpg 13.64K
1 Antal nerladdningar
Postad 21 September 2006 - 13:28
bild.jpg 23.65K
1 Antal nerladdningaredit: stavfel
Redigerat av MiFF0, 21 September 2006 - 13:30.
Postad 21 September 2006 - 18:02
Den här då?
Phosphor. Bra bidrag, men regeln är att man lägger upp en bild när det är ens tur. D.v.s. efter att man gissat rätt (och fått det bekräftat) av den som sist la upp en bild.
Postad 21 September 2006 - 20:19
Här kommer nästa:
gfdgfdte.jpg 37.41K
97 Antal nerladdningar
Redigerat av Drem, 21 September 2006 - 20:20.
Postad 23 September 2006 - 13:38
Bifogad fil(er)
Postad 23 September 2006 - 14:33
24-timmars regeln är skrotad och istället införs 12-timmars regeln som fungerar på exakt samma sätt.Då tar jag och åberopar 24-timmarsregeln och lägger upp följande smakbit
På sida 168 togs beslutet.
Annars lägger även jag min gissning på bad taste?
Redigerat av Unregistered8f4a4b7a, 23 September 2006 - 14:35.
Postad 23 September 2006 - 14:38
Redlum-X var först. Klart det är klassikern Bad Taste. Peter Jacksons bästa film kanske...?
Postad 23 September 2006 - 15:16
Klart det är klassikern Bad Taste. Peter Jacksons bästa film kanske...?
ja, alla de där filmerna med Frodo var ju bara billigt Hollywood trams!
case
Redigerat av Unregistered40127, 23 September 2006 - 15:17.
Postad 23 September 2006 - 15:59
bad taste?
Haha, Bad taste. I skön VHS-kvalitet dessutom, såsom vi alla upplevde den första gången!
Postad 23 September 2006 - 16:01
Sorry OT. har inte den blekaste vilken film bilden är ifrån tyvärr...
Postad 24 September 2006 - 21:24
RIKTIGT skön koreansk rulle, rekommenderas alla som gillade Oldboy t.ex.rätt svar. en skön koreansk rulle btwA bittersweet life
Postad 25 September 2006 - 13:42

Postar en letråd senare om den är för svår.
Postad 26 September 2006 - 06:05
Här kommer en ny bild ialla fall.
OBS! Bilden i spoilern innehåller blod och annat smått & gott.
Hoppas att bilden är ok att posta? Lite brutal, men svårt att ge en bra bild annars.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
4 filmer


Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?