Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Filmbilden

11056 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#5301

Postad 03 October 2006 - 10:37

RipCurl
  • RipCurl
  • Användare

  • 194 inlägg
  • 0
Tjoho!

Någon annan får gärna lägga upp en ny bild, tog mig en kvart bara att logga in på minhembio från
den här "snabba" jobbdatorn, sorry.

#5302

Postad 03 October 2006 - 15:48

RipCurl
  • RipCurl
  • Användare

  • 194 inlägg
  • 0
Hemma nu så jag skickar upp en bild själv då.


Svår som tusan :)

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  fritz.JPG   14.52K   0 Antal nerladdningar


#5303

Postad 03 October 2006 - 20:10

Unregistered41070
  • Unregistered41070
  • Forumräv

  • 783 inlägg
  • 0
Fritz the cat?

#5304

Postad 03 October 2006 - 20:41

RipCurl
  • RipCurl
  • Användare

  • 194 inlägg
  • 0

Fritz the cat?

<{POST_SNAPBACK}>

Äntligen :) Din tur.

Edit: Bara för att undvika missförstånd. Bilden är från Nine lives of Fritz the cat som är en komedi och inte från Fritz the cat som är en vuxenfilm, men givetvis godkänns ovanstående svar.

Redigerat av RipCurl, 03 October 2006 - 20:45.


#5305

Postad 03 October 2006 - 21:52

Unregistered41070
  • Unregistered41070
  • Forumräv

  • 783 inlägg
  • 0
Okay da!
En lätt film då, klassiker!

Bifogad fil  IMG_7990.jpg   42.66K   0 Antal nerladdningar

#5306

Postad 03 October 2006 - 23:16

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Vi Hade Iallafall Tur med Vädret :)

#5307

Postad 04 October 2006 - 06:40

Unregistered41070
  • Unregistered41070
  • Forumräv

  • 783 inlägg
  • 0

Vi Hade Iallafall Tur med Vädret  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Exaktemento, din tur! :blink:

#5308

Postad 04 October 2006 - 08:30

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Nästa:

Bifogad fil(er)



#5309

Postad 04 October 2006 - 09:47

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Oj det var en mörk bild, ser inte så mycket men chansar återigen på Der untergang :wub:

#5310

Postad 04 October 2006 - 09:51

Rochard
  • Rochard
  • Forumräv

  • 581 inlägg
  • 0

Nästa:

<{POST_SNAPBACK}>


Försök hålla dig till *.jpg eller *.jpeg

#5311

Postad 04 October 2006 - 10:27

Unregisteredd07f8978
  • Unregisteredd07f8978
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0
Jag gissar på Bladerunner.

Vidare så ser jag inga problem alls med att folk använder png format på bilderna, png är lossless till skillnad från jpeg, png är dessutom utvecklat av W3C vilka som bekant sätter standarderna för webben, så klarar inte era bildvisare/browsers är det nog dags att uppgradera eftersom png har varit en godkänd mime standard sedan 1996

#5312

Postad 04 October 2006 - 10:36

chicken
  • chicken
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0

Nästa:

<{POST_SNAPBACK}>


Försök hålla dig till *.jpg eller *.jpeg

<{POST_SNAPBACK}>


Varför? Och vad är skillnaden på en .jpg och .jpeg?

Jag trodde .png was the shit! pga. patent med gif och jpg.

#5313

Postad 04 October 2006 - 15:52

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0

Jag gissar på Bladerunner.

<{POST_SNAPBACK}>


Thats rajt

#5314

Postad 04 October 2006 - 17:48

Unregisteredd07f8978
  • Unregisteredd07f8978
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0
Ok, here goes.

Bifogad fil  bild1.jpg   196.89K   64 Antal nerladdningar

#5315

Postad 04 October 2006 - 17:59

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Brazil?

#5316

Postad 04 October 2006 - 18:08

Unregisteredd07f8978
  • Unregisteredd07f8978
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0
preddan: nopes, inte brazil

#5317

Postad 04 October 2006 - 18:12

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Hmm, va nästan stensäker... Immortel då?

#5318

Postad 04 October 2006 - 18:25

Unregisteredd07f8978
  • Unregisteredd07f8978
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0

Hmm, va nästan stensäker... Immortel då?

<{POST_SNAPBACK}>


hehe javisst, immortel är korrekt :wub:

#5319

Postad 04 October 2006 - 20:47

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Ah, härligt :)

En riktigt lätt nu då (png igen :wub: ):

Bifogad fil(er)


Redigerat av preddan, 04 October 2006 - 20:50.


#5320

Postad 04 October 2006 - 21:02

B8
  • B8
  • Guru

  • 4536 inlägg
  • 0
Happy Gilmore?

#5321

Postad 04 October 2006 - 21:08

Unregistered41070
  • Unregistered41070
  • Forumräv

  • 783 inlägg
  • 0
Tin Cup?

#5322

Postad 04 October 2006 - 22:31

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
The greatest game ever played?

#5323

Postad 04 October 2006 - 22:33

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0

Happy Gilmore?

<{POST_SNAPBACK}>


RÄTT!
Sååå grym film :wub:

#5324

Postad 05 October 2006 - 12:11

Greenish
  • Greenish
  • Användare

  • 121 inlägg
  • 0

Vidare så ser jag inga problem alls med att folk använder png format på bilderna, png är lossless till skillnad från jpeg, png är dessutom utvecklat av W3C vilka som bekant sätter standarderna för webben, så klarar inte era bildvisare/browsers är det nog dags att uppgradera eftersom png har varit en godkänd mime standard sedan 1996

<{POST_SNAPBACK}>



Jag själv gillar bättre gif el jpg. png ä helt enkelt onödigt stort, och skillnaden i kvalle är fullständigt irrelavant i det här fallet. Så varför inte vara snälla mot dem med sämre uppkopling och hålla oss till gif/jpg?

#5325

Postad 05 October 2006 - 12:32

Unregistered40127
  • Unregistered40127
  • Mästare

  • 2592 inlägg
  • 0

Vidare så ser jag inga problem alls med att folk använder png format på bilderna, png är lossless till skillnad från jpeg, png är dessutom utvecklat av W3C vilka som bekant sätter standarderna för webben, så klarar inte era bildvisare/browsers är det nog dags att uppgradera eftersom png har varit en godkänd mime standard sedan 1996

<{POST_SNAPBACK}>



Jag själv gillar bättre gif el jpg. png ä helt enkelt onödigt stort, och skillnaden i kvalle är fullständigt irrelavant i det här fallet. Så varför inte vara snälla mot dem med sämre uppkopling och hålla oss till gif/jpg?

<{POST_SNAPBACK}>


Tror ingen med så kass uppkoppling orkar surfa på denna siten ändå. Minhenmbio.com suger ju en del bandbredd.

case

#5326

Postad 05 October 2006 - 13:03

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Jaja, jag ska köra jpg nästa gång bara ni slutar tjata nån gång.

#5327

Postad 05 October 2006 - 18:21

B8
  • B8
  • Guru

  • 4536 inlägg
  • 0
Lätt Sandlers bästa iaf! :ph34r:

Ny bild då:

Bifogad fil  oktober5.jpg   14.96K   57 Antal nerladdningar

#5328

Postad 05 October 2006 - 19:30

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3254 inlägg
  • 0
Midnight Express?

#5329

Postad 05 October 2006 - 19:36

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

  • 5967 inlägg
  • 0

Midnight Express?

<{POST_SNAPBACK}>


Helt rätt... :ph34r:

Du hann före mig ;)

MaVeRiC :)

#5330

Postad 05 October 2006 - 19:55

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3254 inlägg
  • 0
Väntar nog på bekräftelse från B8 trots allt... :ph34r: Hinner ändå inte lägga upp en ny ikväll.

#5331

Postad 05 October 2006 - 22:06

B8
  • B8
  • Guru

  • 4536 inlägg
  • 0
Trevligt att du väntar. :( Visst var det Midnight Express, en kanske inte helt korrekt återgiven berättelse, men ändock en bra film. Go for it Pefre!

#5332

Postad 06 October 2006 - 08:53

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3254 inlägg
  • 0
Ok då kommer det en här (sorry för bilden - fixar inget bättre från jobbet :( ).

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  del1.JPG   47.05K   50 Antal nerladdningar


#5333

Postad 06 October 2006 - 13:31

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Deliverence

#5334

Postad 06 October 2006 - 13:35

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3254 inlägg
  • 0

Deliverence

<{POST_SNAPBACK}>

Misstänkte att den inte var så svår... :( Din tur.

#5335

Postad 06 October 2006 - 14:28

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Ännu en kanonrulle imo.

Denna borde inte vara alltför svår:

Bifogad fil(er)



#5336

Postad 06 October 2006 - 14:42

mandrogoran
  • mandrogoran
  • Användare

  • 218 inlägg
  • 0
Twelve Monkeys med Bruce Willis.

#5337

Postad 06 October 2006 - 15:09

chicken
  • chicken
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
20 days later?

#5338

Postad 06 October 2006 - 15:42

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

  • 1353 inlägg
  • 0
skit oxå, 12 Monkeys måste det ju vara så hann mandogoran före :(

Redigerat av PsychoCheF, 06 October 2006 - 15:43.


#5339

Postad 06 October 2006 - 17:28

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0

Twelve Monkeys med Bruce Willis.

<{POST_SNAPBACK}>


Rajt.
De gick fort, trodde de skulle vara liiiite svårare :(

#5340

Postad 06 October 2006 - 17:58

mandrogoran
  • mandrogoran
  • Användare

  • 218 inlägg
  • 0
Det är ibland riktigt udda sekvenser som man kommerihåg.

Ok då kör vi vidare med en riktig B klassiker. :(

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  Pic1.jpg   17.79K   54 Antal nerladdningar

Redigerat av mandrogoran, 06 October 2006 - 18:00.


#5341

Postad 06 October 2006 - 20:33

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1067 inlägg
  • 0
species ?

#5342

Postad 06 October 2006 - 22:51

mandrogoran
  • mandrogoran
  • Användare

  • 218 inlägg
  • 0
Inte Species. Slänger upp en ny bild från samma film.

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  Pic2.jpg   53.62K   78 Antal nerladdningar


#5343

Postad 07 October 2006 - 07:09

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0
Den onda dockan?

#5344

Postad 07 October 2006 - 12:11

mandrogoran
  • mandrogoran
  • Användare

  • 218 inlägg
  • 0
Mmm.. om du preciserar dig lite Wolverine_81

#5345

Postad 07 October 2006 - 12:22

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0
Kan bara en av dom, bride of chucky?

#5346

Postad 07 October 2006 - 12:34

mandrogoran
  • mandrogoran
  • Användare

  • 218 inlägg
  • 0
That's the one.

Kör hårt Wolverine_81

#5347

Postad 07 October 2006 - 13:36

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0
Ok då kommer nästa..



#5348

Postad 08 October 2006 - 10:23

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0
ny bild...samma film.



#5349

Postad 08 October 2006 - 10:33

RipCurl
  • RipCurl
  • Användare

  • 194 inlägg
  • 0
For Love of the Game?

#5350

Postad 08 October 2006 - 12:11

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0
Sådärja! Din tur...



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.