Postad 14 October 2006 - 18:26
//Lorryquai
Bifogad fil(er)
Postad 16 October 2006 - 22:14
Postad 18 October 2006 - 16:48
/Daniel
Postad 18 October 2006 - 21:39
Dålig bildkvalitet, men kan de vara Borat - The movie eller vad den nu heter.....Då kör jag den här:
Postad 18 October 2006 - 23:18
Go!
Postad 18 October 2006 - 23:26
Jag är helt tom på förslag för stunden, så någon annan får gärna lägga upp en ny bild. Annars gör jag det senare.
Postad 19 October 2006 - 06:56
Kanske blev lite svår : D Lägger upp ny bild och ev. ledtråd om ingen tagit det om några timmar
Postad 19 October 2006 - 11:03
123.jpg 77K
50 Antal nerladdningar
Postad 19 October 2006 - 11:53
Redigerat av derpious, 19 October 2006 - 11:55.
Postad 19 October 2006 - 11:58
eller har jag missat något?
Postad 19 October 2006 - 12:20
här kommer mitt bidrag.. det kanske är lite lurig. men det är en klassiker...
![]()
123.jpg 77K 50 Antal nerladdningar
jurassic park?
Postad 19 October 2006 - 12:37
Redigerat av Coolg8, 19 October 2006 - 12:38.
Postad 19 October 2006 - 12:40
jag löste Lorryquai's bild och antog därför att det var min tur i ordningen?
eller har jag missat något?
ja du missade när Lorryquai bekräftade ditt svar...
Det finns en 12 eller 24 timmar regel i tråden så efter den tiden är det fritt fram för vem som helst att lägga upp nästa bild annars dör ju tråden inom nån dag... Det tog dig ca 50 timmar att få upp ditt bidrag...
Angående bilden så luktar det kinasparkjox och det är inte min avdelning...
Redigerat av PsychoCheF, 19 October 2006 - 12:41.
Postad 19 October 2006 - 12:40
jag löste Lorryquai's bild och antog därför att det var min tur i ordningen?
eller har jag missat något?
Ja det har du nog. Lätt hänt!
edit: psychochef tryckte visst iväg sitt sekunden före mig
Redigerat av B8, 19 October 2006 - 12:41.
Postad 19 October 2006 - 13:18
And the search continues.
Redigerat av farbrorfrost, 19 October 2006 - 13:20.
Postad 19 October 2006 - 13:25
jag löste Lorryquai's bild och antog därför att det var min tur i ordningen?
eller har jag missat något?
Ja det har du nog. Lätt hänt!För att det ska vara lite action i tråden har vi en 24-timmarsregel (eller nej, 12 timmar är det nog nuförtiden till och med) som gör att om en person uteblir med ny bild i mer än 24/12 timmar, så är det fritt fram för vem som helst att ta över.
edit: psychochef tryckte visst iväg sitt sekunden före mig
äh.. ni hifi-snubbar har ju inget tålamod..
väntar man på något gott...
iaf så hade Strife rätt att det var jurassic park.. men nu får jag väl gissa lite till och vara lite snabbare då..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
106 filmer


Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?