Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Filmbilden

11056 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#5501

Postad 22 October 2006 - 11:39

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Lite dialog...
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#5502

Postad 22 October 2006 - 12:04

Unregisteredbdae541f
  • Unregisteredbdae541f
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
Audition, och eftersom det är rätt så lägger jag upp nästa bild. Hoppas det är OK att göra så?



Kanske denna bild e för lätt för er ;)

Postad bild

Redigerat av Unregisteredbdae541f, 22 October 2006 - 12:16.


#5503

Postad 22 October 2006 - 13:02

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Casshern? var ett tag sen jag såg den

#5504

Postad 22 October 2006 - 13:14

Unregisteredbdae541f
  • Unregisteredbdae541f
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0

Casshern? var ett tag sen jag såg den

<{POST_SNAPBACK}>


Rätt.

Får nog bli en svårare bild nästa gång,hehe.

Din tur !

#5505

Postad 22 October 2006 - 14:10

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4346 inlägg
  • 0

Audition, och eftersom det är rätt så lägger jag upp nästa bild. Hoppas det är OK att göra så?


Egentligen inte.

#5506

Postad 22 October 2006 - 14:21

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
mja, jag hade gett ut väldigt mycket information, och tror till och med en av bilderna liknar DVD-omslaget för Audition-skivan. Egentligen inte, kanske, men i sådana här fall så vet man ju att man har rätt ;)

Har ni sett den här?
Postad bild

Redigerat av farbrorfrost, 22 October 2006 - 14:25.


#5507

Postad 22 October 2006 - 14:32

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
2001?

#5508

Postad 22 October 2006 - 14:37

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
nepp, så kul ska vi inte ha det

#5509

Postad 22 October 2006 - 14:39

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
damn

#5510

Postad 22 October 2006 - 14:57

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1067 inlägg
  • 0
Ghosts of mars ?

#5511

Postad 22 October 2006 - 16:06

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
ne

#5512

Postad 22 October 2006 - 16:58

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1612 inlägg
  • 0
screamers?

#5513

Postad 22 October 2006 - 17:21

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
icke

Spoiler... om man inte har sett filmen men tänkt se den så är det lite drygt att få det visat så här annars
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Redigerat av farbrorfrost, 22 October 2006 - 17:37.


#5514

Postad 22 October 2006 - 17:28

Unregistered8f4a4b7a
  • Unregistered8f4a4b7a
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0
"The Ten Commandments" De Tio Budorden?

Redigerat av Unregistered8f4a4b7a, 22 October 2006 - 17:29.


#5515

Postad 22 October 2006 - 17:30

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
nej, men du tolkade bilden rätt i allafall ;)

vi slänger in även denna:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Redigerat av farbrorfrost, 22 October 2006 - 17:37.


#5516

Postad 22 October 2006 - 19:34

Unregisteredbdae541f
  • Unregisteredbdae541f
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
The last vikings? :) om nu det ens är en film

#5517

Postad 22 October 2006 - 20:07

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
det är fortfarande samma film hehe! Tror knappast att samtliga de sistnämnda bilderna passar in i en vikingafilm...

Men jag gör så här.. jag sammanfattar med samtliga bilder, samt en ny bild, så att någon kanske kan lyckas lista ut det här eländet nån gång :)

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#5518

Postad 22 October 2006 - 20:08

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Life of Brian

eller enligt sista bilden, Life of Bjian

Redigerat av preddan, 22 October 2006 - 20:09.


#5519

Postad 22 October 2006 - 20:12

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
haha! ack, ni kommer närmre iallafall. Det är en komedi :) En komedi skriven av en sångälskande person som även gjort en mycket välkänd och omtyckt serie av parodi-filmer.

#5520

Postad 22 October 2006 - 20:24

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Men wtf..
Äj det inte dendäj Jommajen som inte kan säga äj?

Redigerat av preddan, 22 October 2006 - 20:24.


#5521

Postad 22 October 2006 - 20:37

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Det är inte Life of Brian :)

Här kommer en till bild för att styrka mitt påstående. Nu får ni även se ansiktet på en av nyckelpersonerna i det givna problemet.

Postad bild

#5522

Postad 22 October 2006 - 20:41

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Det våras för världshistorien!

#5523

Postad 22 October 2006 - 20:43

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
rätt! på svenska heter den kanske så ja :)

"History of the World - Part 1" är originaltiteln.. och innehåller en del roliga ögonblick, trots att den verkligen andas tidigt 80-tal rakt igenom!

edit: varsegod preddan!

Redigerat av farbrorfrost, 22 October 2006 - 20:45.


#5524

Postad 22 October 2006 - 20:44

Unregisteredbdae541f
  • Unregisteredbdae541f
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
det känns ju verkligen som asterix eller något liknande..

edit: jaha, han lyckades tillslut =) bra bra

Redigerat av Unregisteredbdae541f, 22 October 2006 - 20:45.


#5525

Postad 22 October 2006 - 20:47

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Jo på svenska ja, osäker om jag skulle skriva svensk eller engelsk titel.
Den filmen är bara föör skön, som när Moses sabbar stentavlorna med de 10 budorden :)

Ny bild:

Bifogad fil(er)


Redigerat av preddan, 22 October 2006 - 20:52.


#5526

Postad 22 October 2006 - 21:35

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
En till

Bifogad fil(er)



#5527

Postad 22 October 2006 - 21:42

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
jag kan bara säga att den verkar mycket... annorlunda xD

#5528

Postad 22 October 2006 - 22:01

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Ledråd: ännu en post apocalypse rulle

Bifogad fil(er)



#5529

Postad 22 October 2006 - 22:12

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Tar en till för det verkar som den va svår.

Bifogad fil(er)



#5530

Postad 22 October 2006 - 22:14

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
cherry 2000.. och eftersom jag vet att det är rätt.... ne.. men argh, tycker allt att några fler kan ge sig på att svara :)

#5531

Postad 22 October 2006 - 22:16

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0

cherry 2000.. och eftersom jag vet att det är rätt.... ne.. men argh, tycker allt att några fler kan ge sig på att svara :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du sett den? Eller tog du den på closeupen på Melanie Griffith? :)

#5532

Postad 22 October 2006 - 22:23

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
tyvärr close-uppen :) men the blood of heroes som du körde förut tänker jag definitivt kolla på inom en snar framtid


Allesammans! Nu kör vi på en enklare bild :rolleyes:

Postad bild

Redigerat av farbrorfrost, 22 October 2006 - 22:26.


#5533

Postad 22 October 2006 - 23:51

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

  • 385 inlägg
  • 0
från världens bästa komedi, Old School?

#5534

Postad 23 October 2006 - 00:35

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
det stämmer bra! du har 12 timmar fr o m nu på dig att lägga upp en ny bild :)

edit: men Anchorman är bättre :rolleyes:

Redigerat av farbrorfrost, 23 October 2006 - 00:38.


#5535

Postad 23 October 2006 - 00:41

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

  • 385 inlägg
  • 0
sweet!
kör en enkel nu då, från en sjysst WMVHD titel :)

Bifogad fil(er)


Redigerat av Unregistered42562, 23 October 2006 - 10:43.


#5536

Postad 23 October 2006 - 00:43

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

  • 385 inlägg
  • 0
alla filmer med Will Ferrell då.. :)

#5537

Postad 23 October 2006 - 00:53

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest?

#5538

Postad 23 October 2006 - 01:00

Guppa
  • Guppa
  • Bredbildad

  • 731 inlägg
  • 0
bara Pirates och det är en WMVHD skiva om man vill vara korrekt :)

#5539

Postad 23 October 2006 - 07:12

thetias
  • thetias
  • Mästare

  • 2965 inlägg
  • 0

bara Pirates och det är en WMVHD skiva om man vill vara korrekt :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>


Guppa kan sina P-våfflor! :rolleyes: :)

#5540

Postad 23 October 2006 - 09:44

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Haha, klockren filmbild! :)

#5541

Postad 23 October 2006 - 10:37

Hanzo
  • Hanzo
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
jag tycker vi kör vidare på temat :) :rolleyes: :rolleyes:

#5542

Postad 23 October 2006 - 10:43

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

  • 385 inlägg
  • 0
Guppa, du har så rätt så! Grattis :)

#5543

Postad 23 October 2006 - 16:43

Guppa
  • Guppa
  • Bredbildad

  • 731 inlägg
  • 0

Guppa kan sina P-våfflor! :P  :)

<{POST_SNAPBACK}>


HD som HD eller vad säger man. :rolleyes:


Bifogad fil  1.PNG   249.36K   0 Antal nerladdningar

#5544

Postad 23 October 2006 - 16:48

Unregisteredbdae541f
  • Unregisteredbdae541f
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
ingen aning.. men gissar på Code 46

#5545

Postad 23 October 2006 - 17:25

Guppa
  • Guppa
  • Bredbildad

  • 731 inlägg
  • 0
nej tyvärr

#5546

Postad 23 October 2006 - 17:39

devv
  • devv
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Ingen aning, men bra smak hade han.. Bond kan det inte vara då han aldrig skulle klä sig i Italienskt hmhm.

#5547

Postad 23 October 2006 - 18:44

Guppa
  • Guppa
  • Bredbildad

  • 731 inlägg
  • 0
Bond kör ju italienska Brioni, iaf i de senaste filmerna. Har dock aldrig sett en Bond-film där han kollar prislappar :)

#5548

Postad 23 October 2006 - 18:49

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
The Family Man, nicolas cage kollar sånt! :)

Redigerat av farbrorfrost, 23 October 2006 - 18:51.


#5549

Postad 23 October 2006 - 19:03

Guppa
  • Guppa
  • Bredbildad

  • 731 inlägg
  • 0
Nicolas Cage struntar i prislappen. Téa Leoni bryr sig dock mer.

The Family Man är korrekt.

#5550

Postad 23 October 2006 - 19:10

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
attans, busted, har inte sett den :)

Nästa film:
Postad bild

Redigerat av farbrorfrost, 23 October 2006 - 19:18.




1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.