Filmbilden
11056 svar till detta ämne
#5551
Postad 23 October 2006 - 19:32
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
#5552
Postad 23 October 2006 - 21:08
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
#5553
Postad 23 October 2006 - 21:12
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
en till bild:
Redigerat av farbrorfrost, 23 October 2006 - 21:13.
#5554
Postad 23 October 2006 - 21:13
Gokster
-
Gokster
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Skrev fel!
Click ska de vara!
Redigerat av Gokster, 23 October 2006 - 21:16.
#5555
Postad 23 October 2006 - 21:28
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
absolut! visst är det Click  varsegod! the stage is yours
Redigerat av farbrorfrost, 23 October 2006 - 21:29.
#5556
Postad 23 October 2006 - 21:37
Gokster
-
Gokster
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Jag får inte rätt på det när jag ska klistra in en bild. Har alltid funkar innan.
Typ 2/3 kommer med.
Någon annan får göra det istället.
#5557
Postad 23 October 2006 - 21:47
Drem
-
Drem
-
Veteran
-
-
1651 inlägg
doc_921.jpg 6.41K
0 Antal nerladdningar
#5558
Postad 24 October 2006 - 09:53
syse
-
syse
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Är det inte peter stormare där nere i hörnet som tittar fram?
#5559
Postad 24 October 2006 - 10:07
Unregistered42562
-
Unregistered42562
-
Lärjunge
-
-
385 inlägg
#5560
Postad 24 October 2006 - 10:36
Unregistered42562
-
Unregistered42562
-
Lärjunge
-
-
385 inlägg
farbrorfrost Postat Igår, 21:10 attans, busted, har inte sett den sad.gif
Nästa film:
kan det vara Payback?
#5561
Postad 24 October 2006 - 11:22
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
farbrorfrost Postat Igår, 21:10 attans, busted, har inte sett den sad.gif
Nästa film:
kan det vara Payback?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag vet inte varför du citerar min bild, det är ju Drems film som gäller nu
#5562
Postad 24 October 2006 - 12:09
Gokster
-
Gokster
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
doc_921.jpg 6.41K
0 Antal nerladdningar
<{POST_SNAPBACK}>
Det måste vara Cinema Paradiso!
#5563
Postad 24 October 2006 - 12:10
Drem
-
Drem
-
Veteran
-
-
1651 inlägg
doc_921.jpg 6.41K
0 Antal nerladdningar
<{POST_SNAPBACK}>
Det måste vara Cinema Paradiso!
<{POST_SNAPBACK}>
Helt rätt!
#5564
Postad 24 October 2006 - 12:14
syse
-
syse
-
Amatör
-
-
64 inlägg
trodde att jag sätt rätt så mycket film i mina dagar, men när ni lägger upp sånna bilder och folk bara namedroppar rätt film (Cinema Paradiso) på första försöket undrar man ju om var född i går.....
#5565
Postad 24 October 2006 - 14:09
Zlim
-
Zlim
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
trodde att jag sätt rätt så mycket film i mina dagar, men när ni lägger upp sånna bilder och folk bara namedroppar rätt film (Cinema Paradiso) på första försöket undrar man ju om var född i går.....
<{POST_SNAPBACK}>
hmm, jag antar att rätt många hänger på imdb.comoch söker på personer de känner igen från bilden dock inte alla.
#5566
Postad 24 October 2006 - 16:45
Drem
-
Drem
-
Veteran
-
-
1651 inlägg
Just Cinema Paradiso är ju en väldigt älskad film som dom flesta filmintresserade har sett, flera gånger om t o m
#5567
Postad 25 October 2006 - 00:40
Unregistered42562
-
Unregistered42562
-
Lärjunge
-
-
385 inlägg
ja var bakfull
#5568
Postad 25 October 2006 - 01:46
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Nu har det gått mer än 12 timmar så den som känner sig manad kan slänga upp nästa bild.
#5569
Postad 25 October 2006 - 02:42
Unregisteredc1598fe8
-
Unregisteredc1598fe8
-
Användare
-
-
192 inlägg
Jag tar chansen och visar en bild.
Ganska lätt tycker jag själv då jag sett filmen både 3 och 4 ggr
Redigerat av Unregisteredc1598fe8, 25 October 2006 - 02:43.
#5570
Postad 25 October 2006 - 06:47
Drem
-
Drem
-
Veteran
-
-
1651 inlägg
#5571
Postad 25 October 2006 - 07:05
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
Eller så kan det vara, Meet the fockers?
#5572
Postad 25 October 2006 - 07:51
Drem
-
Drem
-
Veteran
-
-
1651 inlägg
Jag blir mer och mer tveksam till Broken Flowers, när han säger att han sett den tre eller fyra gånger så kan man nog utesluta att det skulle vara just den filmen. Skulle själv inte vilja se den mer än kanske två gånger
#5573
Postad 25 October 2006 - 07:58
Unregistered41070
-
Unregistered41070
-
Forumräv
-
-
783 inlägg
#5574
Postad 25 October 2006 - 08:01
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2396 inlägg
Om det inte vore för att det är fel AR så skulle jag gissa på American Beauty (Chris Coopers hus)
#5575
Postad 25 October 2006 - 09:50
syse
-
syse
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Den där mary?
Redigerat av syse, 25 October 2006 - 10:06.
#5576
Postad 25 October 2006 - 10:53
PsychoCheF
-
PsychoCheF
-
Beroende
-
-
1353 inlägg
#5577
Postad 25 October 2006 - 14:15
Hanzo
-
Hanzo
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
#5578
Postad 25 October 2006 - 15:06
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
12 timmar utan nått svar på om nån har rätt
#5579
Postad 25 October 2006 - 15:07
syse
-
syse
-
Amatör
-
-
64 inlägg
jag har en.
Kommer en ny eftersom vi inte hört något på 12 timmar...
.
Redigerat av syse, 25 October 2006 - 15:09.
#5580
Postad 25 October 2006 - 15:08
syse
-
syse
-
Amatör
-
-
64 inlägg
den här då?
hoppas det är okej att peta in en ny..??
Brukar aldrig få chansen då jag sällan lyckas komma på filmen.
ds.jpg 28.07K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av syse, 25 October 2006 - 15:12.
#5581
Postad 25 October 2006 - 15:16
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
#5582
Postad 25 October 2006 - 15:20
syse
-
syse
-
Amatör
-
-
64 inlägg
correct...tänkte ta en svårare bild, men kom på att jag inte kan kolla forumet förrän i morgon bitti och det vorre bra om någon tog den direkt.
din tur andste!
#5583
Postad 25 October 2006 - 15:28
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
Då kör vi på denna, kan nog antingen vara otroligt lätt eller väldigt svår.
vlcsnap_1084573.png 983.25K
70 Antal nerladdningar
#5584
Postad 25 October 2006 - 15:38
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Kan bara komma på I manegen med Glen Killing. Ser helt klart ut som illern Göran.
#5585
Postad 25 October 2006 - 15:39
syse
-
syse
-
Amatör
-
-
64 inlägg
ser ut som en grävling
"over the hedge" kanske?
Redigerat av syse, 25 October 2006 - 15:40.
#5586
Postad 25 October 2006 - 15:57
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
Inga rätta svar än så länge
#5587
Postad 25 October 2006 - 16:07
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Denna har jag sett
Det är knarkillern från mockumentären "It's All Gone Pete Tong".
#5588
Postad 25 October 2006 - 16:08
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
svanbo
heltkorrekt
#5589
Postad 25 October 2006 - 16:09
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Hade svårt för den filmen, fattar inte vitsen med att försöka lura sin publik...
Ny kommer strax.
#5590
Postad 25 October 2006 - 19:05
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
(3 timmar senare)
jo, strax är ett ganska omfångsrikt begrepp
#5591
Postad 25 October 2006 - 20:35
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
farbrorfrost: Ursäkta, fick plötsligt lite att göra
Hinner inte nu heller, välkommen att lägga upp ny bild, den som vill.
#5592
Postad 25 October 2006 - 20:59
Gokster
-
Gokster
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
då lägger jag in en då.
Bifogad fil(er)
-
1.jpg 20.29K
66 Antal nerladdningar
#5593
Postad 25 October 2006 - 21:08
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Men eeehh!?!
Pitch black? Ååhåhh, fyndig man kan vara då...
#5594
Postad 25 October 2006 - 21:48
Unregisteredbdae541f
-
Unregisteredbdae541f
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
#5595
Postad 25 October 2006 - 22:11
Unregistered24c8b9de
-
Unregistered24c8b9de
-
Beroende
-
-
1450 inlägg
I huvudet på John Malkovich??
#5596
Postad 25 October 2006 - 22:12
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
#5597
Postad 25 October 2006 - 22:40
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
#5598
Postad 25 October 2006 - 22:57
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
#5599
Postad 25 October 2006 - 23:28
toza
-
toza
-
Amatör
-
-
69 inlägg
#5600
Postad 26 October 2006 - 00:05
Gokster
-
Gokster
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Hehe...
Märkte det inte förens nu, konstigt att bilden blev svart när jag sparade den på datan.
Nåja, någon annan får lägga in!
my bad!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|