Föregående köp gav ungefär 10% rabatt och enl uppgift så löste Lsound frakter och betalning smidigt.
Själv har jag och intresse av nya SB-modellerna, troligen SB12-Plus. Frågan är bara när de släpps?
Någon annan?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Nytt SVS-gruppköp - Intressekoll
Startad av
Unregistered37573cc1
, Sep 03 2010 14:14
34 svar till detta ämne
Postad 03 September 2010 - 14:14
Då det verkar vara ett visst intresse av ett gruppköp av SVS-subbar tänkte jag att man kunde lägg aupp en egen tråd där det går att stämma av intresset.
Föregående köp gav ungefär 10% rabatt och enl uppgift så löste Lsound frakter och betalning smidigt. Själv har jag och intresse av nya SB-modellerna, troligen SB12-Plus. Frågan är bara när de släpps? Någon annan? Postad 03 September 2010 - 14:31
Jag är intresserad men har beslutsångest över om jag ska ta en SB12-NSD eller den större äldre PB-modellen. Någon av de blir det med all säkerhet.
Hjälp mig gärna ta ett beslut innan det är för sent!!! Postad 03 September 2010 - 15:11
Jag hade nog också varit intresserad. I så fall är det SVS SB12-NSD som gäller.
Frågan är lite var alla bor dock? Antar att det sker en leverans till en ort? Själv håller jag till nere i Skåne och Småland. MVH Flingan Postad 03 September 2010 - 18:44
Jah har inte heller riktigt fattat hur frakten sker vid grupp köp, känns ju sådär om man måste köra 50mil för att hämta grejerna för att spara en sjuhundring, jag bor förövrigt i Stockholm.
Postad 04 September 2010 - 17:32
Var i Sverige finns du då hifi? Det verkar inte vara så många som är genuint intresserade...
Postad 06 September 2010 - 12:00 Tidigare har man kunnat lösa så att frakt och betalning skett av resp person, trots gruppköpet. Det verkar vara intresse så det går att gå vidare i alla fall. Först och främst kolla med betalgränser samt frakt och betalning. Jag bor i Umeå, så jag har nog långt till de flesta. Postad 06 September 2010 - 12:07
Lägger en länk till föregående köp:
https://www.minhembi...howtopic=258800 Gräns var då 5000EUR för rabatt. Postad 06 September 2010 - 13:23
Jag har ju inte tänkt åka dryga 70 mil till dig i allafall
Postad 06 September 2010 - 15:50
Fick detta svar idag från Lsound angående pris och datum för leveranser.
Hei Jørgen, jo takk for tegningen, den var av den mer avasnerte typen. Om rommet er at 24m2 så vil SB12-NSD gjøre en god jobb med å fylle rommet med kvalitetsbass. Om du skal ha de store fysiske opplevelsene burde du velge en større SVS men SB12-NSD vil absolutt gi godt med trykk. Prisen vil bli 649€ for Black Charcoal og 699€ for Pinao Gloss Black og levering vil bli i slutten av oktober. Dato vil bli informert om senere når leveringen nærmer seg. Vi gir også gratis t-skjorte for alle de første bestillingene som kommer inn til oss og vi skal lansere web sidene imorgen. Inte riktigt vad jag hade fått i tidigare mail men den som väntar på något gott... Postad 07 September 2010 - 09:54 Föregående köp så skedde betalningen via EN person som samlade in pengar och betalade. Ska skicka fråga till Lsound om fraktlösning. Har tyvärr lit emycket på jobbet just nu, så kanske var trådstartandet lite dåligt tajmat. Återkommer. Postad 07 September 2010 - 10:06 Priserna innbär att om endast de subbarna köps så behövs 8 st för att få till ett gruppköp. Postad 07 September 2010 - 13:34
Föregående köp skedde leverans endast till en adress. Om det blir svaret även denna gång ser jag ingen möjlighet för mig att dra gruppköpet eftersom jag tror jag bor långt från de flesta och får viss aproblem att ta med två SVS på flyget.
Återkommer då LSound ger besked. Postad 07 September 2010 - 16:35
haha ja det blir fin övervikt på flyget med några subbar i bagaget.
Postad 08 September 2010 - 14:51
Svar från LSound. Jag vill int eklippa ut hela svaret, men i korthet:
Gränsen på €5000 kan behöva justeras på vissa produkter eftersom leverantören höjt sina priser, men LSound ligger kvar med samma priser. Frakt kan bara ske till ETT ställe. Betalning måste ske av EN person. Det här med frakten ställer till det för min del. Då jag tror att det är svårt att få till ytterligare 6-7 subbar i närheten av Umeå. Fortsätter dock att följa tråden och se hur dte går för er andra. Lycka till! Postad 09 September 2010 - 06:38
Jag tar och beställer en SB12-NSD i dag eller i morgon 599 nu.
Har ej beställt ännu, jag håller på organisera ett gruppköp... Redigerat av TexasDog, 27 September 2010 - 12:30. Postad 09 September 2010 - 12:39 +frakt? edit - gick in och kollade. Var tydligen inkl frakt. Blir beställning snarast. Redigerat av Unregistered37573cc1, 09 September 2010 - 12:42. Postad 14 September 2010 - 17:15
Jag ska beställa 1 eller 2 svs till lycksele, men är det bara frakten från butiken man tjänar på.. tex. är det bara en tusing på 10 tusen som skiljer så känns det säkrare att beställa själv från butik...eller har jag förstått fel. Postad 22 September 2010 - 09:35
Du får duo-rabatt om du köper 2st, 5% tror jag att det är, dessutom betalar du bara 1 frakt på totalt 59€ (för pc12plus) så där tjänar du in en tusing... Postad 24 September 2010 - 08:29
Hej allihopa om ni är på väg att beställa en SVS sub så PMa mig med vad ni ska köpa så kan jag fixa 5% rabatt, för er som beställer 2st subbar blir det totalt 7,5% rabatt om vi kommer upp i 5000€ + frakt, alla betalar var för sig och frakten sker till respektives hemadress. OBS! Ni behöver ett lösenord för att få den extra rabatten, anmäl er snarast för så fort jag får in tillräckligt många intresserade så skickar jag in listan. Hei Jørgen, det vi dog kan gjøre er å gi alle 5% rabatt på nåværende lager om alle bestiller hver for seg. Total sum må da bli over €5000 pluss moms og frakt. Gi oss gjerne beskjed om dette skulle være av interesse for den enkelte. Redigerat av TexasDog, 24 September 2010 - 12:48. Postad 25 September 2010 - 19:48
Jag är eventuellt intresserad av en svart PB13 Ultra. Dock är jag konfunderad över prissättningen, 14.990 NOK eller 1.639 EUR. Omvandlat på Forex sajt ger det 18.169 resp. ca 15.785 SEK. Kan man få betala i Euro tro?
Postad 25 September 2010 - 22:54
Jag har anmält intresse via PM.
Verkar vaera en konstig prissättning på modell 13. (Önskar jag hade plats för en ...) Postad 26 September 2010 - 17:59
Är lite intresserad av en PC12-NSD för 699...
Redigerat av Johan_i_burken, 26 September 2010 - 19:29. Postad 27 September 2010 - 07:36
Hei,
for å klarere prisspørsmålet som kommer frem her, alle EU kunder (inkludert Sverige) skal kun benytte eu.lsound.no der det fremkommer EURO priser. mvh Jan Postad 27 September 2010 - 12:22
Anmäl dig till grupp köpet via pm om du är intresserad, börjar maila ut lösenordet från LSound i kväll. Postad 27 September 2010 - 17:18
I fall det är någon som har missat att läsa mitt inlägg på en annan tråd så postar jag den här med.
Vi går inte lottlösa vi SB beställare vad det verkar, jag fick detta svar från LSound idag. Utover det vi har gitt tidligere med 5% rabatt per sending og 7,5% for ordre med to eller flere subwoofere (gjelder dagens BASH lagervare/produkter) kan vi gi priser med følgende SB rabatter: SB12-NSD: 580€ for en stykk (Black Charcoal, + 50€ for Piano) 559€ for to stykk (Black Charcoal, + 50€ for Piano) SB13-Plus: 1580€ for en stykk 1550€ for to eller flere Jag mailar ut lösenordet i kväll så kan de som ska beställa fylla i det i sin beställning. Jag hoppas att alla fortfarande ska ha sina subbar, vi SB beställare får i allafall runt 3,0% rabatt. Jag måste påpeka att om vi inte kommer upp i förutsagda belopp så går rabatten om intet. Jag ber om ursäkt att jag inte har förtsått norskan och missat att vi som ska beställa SB serien inte ingår i 5%rabatten. Mailar lösenorden i kväll när jag sitter på jobbet Postad 27 September 2010 - 20:23 Rabatt eller inte. Jag anger lösenordet i vilket fall. Jag förlorar ju knappast på att en annan får rabatt även om jag inte får det.... och i detta fall blir det ju i alla fall lite. Postad 27 September 2010 - 20:31
Till L-Sound: det har i USA presenterats en ny PB13-Ultra på 1000W med DSP (se mer här). När är denna modell beräknad att börja säljas av er och till vilket pris?
Mvh Postad 27 September 2010 - 21:46
Då är lösenordet skickat, pma mig om jag har missat att skicka er lösenordet eller om ni vill haka på gruppköpet.
Så att det inte blir något missförstånd så är en del av meddelandet inklippt från ett e-mail från LSound, så att ingen får för sig att jag är norsk ;D Postad 28 September 2010 - 07:25
Hei, alle DSP modellene (gjelder ikke PB12-NSD og PB10-NSD) vil komme i slutten av 2010 og de alle produktene vil stige i pris, som SVS har gjort på deres web sider. Eksempler er som følger, men kun foreløpige estimerte priser: PC12-Plus €1399 PB13-Ultra €1949-1999 PB12-Plus €1599 PC12-NSD €750-799 Det vil senere også bli tilbudt en fornuftig og rimelig oppgraderingsmulighet for Plus og Ultra kunder. De kundene som da oppgrader vil da kunne selge sin BASH forsterker for så å komme ut på en meget rimelig DSP løsning. Men, BASH forsterkerne er meget gode og til dagens priser med deres gruppekjøprabatter, er det ikke tvil om at dette gir mye for pengene. mvh Jan Postad 28 September 2010 - 15:34
Till er som ska köpa sub med grupprabatten så fick jag det här meddelandet från LSound idag.
Er det noen som skal betale med forskudd via bank, må vedkomne ta kontakt med oss så skal vi lage ordren manuelt. Om dere vil benytte kredittkort, kan dere bestille på web så skal vi legge til rabatten slik at det blir belastet for riktig pris. Glöm inte att skriva in lösenordet i meddelande fältet. Postad 09 October 2010 - 15:55
Gruppköpet avslutat, tack alla som beställde och tack till LSound som gjorde det möjligt.
Väntar på min SB-leverans som är satt till 15 nov, den som väntar på någe gott... Postad 09 October 2010 - 16:00
Min leverans är i sverige nu, alltid något. Dock ej hos mig än. Har varis cirka två långa veckors väntan...
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |