Conan
98 svar till detta ämne
Postad 02 December 2008 - 10:52
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Nu har jag iofs bara spelat till Act 3, men detta spelet ÄR underskattat. Känns som en B-film. Med de indegrienser som krävs för att en B-film ska vara bra; blod och boobs.
Härligt hjärndött (iallafall om man spelar på Normal, och inte Zoiler-Hard där man 'måste tänka rejält vad man gör') och lagom svårt för mig. Har bara dött på ett ställe hitintills (Act 2, där man får 3 av de där sura piraterna på sig).
Missade givetvis knapptryckningen på första bossen; men han var ju pissenkel. Rulla bort, rulla in, slå, rulla bort, hoppa, rulla in, slå, osv.
Har vapnen nån intern stat förresten? Eller är alla enhands-vapen ekvivalenta med varandra?
Kör med dubbla vapen; alltid lika skönt att slicea båda armarna från archers.
Boobs.
Postad 02 December 2008 - 12:19
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Nu har jag iofs bara spelat till Act 3, men detta spelet ÄR underskattat. Känns som en B-film. Med de indegrienser som krävs för att en B-film ska vara bra; blod och boobs.
Men det omvända är inte sant va ? Att om ett spel innehåller kopiösa mängder B&B så är det "B" ? Spelar Red Alert 3 på PC just nu och det är AAA+. Mycket pga cutscensen. När uppdragsbeskrivningen berättas görs det med en sådan tyngd och auktoritet som bara en djup klyfta kan ge. mmmm. Men Conan är bra, riktigt bra. Lätt ett av de bättre hack'n'slash jag lirat.
Postad 02 December 2008 - 13:17
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Måste testa demot till Red Alert 3 på boxen. Jag både hoppas att det går att styra samt att de har väl valda cutscenes med.
Mmmm... Minns när man sökte efter bilder på förra Tanya; Kari Wührer... Good times.
Postad 02 December 2008 - 14:02
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Måste testa demot till Red Alert 3 på boxen. Jag både hoppas att det går att styra samt att de har väl valda cutscenes med.
Mmmm... Minns när man sökte efter bilder på förra Tanya; Kari Wührer... Good times.
 Har inte kommit så långt än och spelet tyckte jag skulle börja med Soviet kampanjen så jag har "tyvärr" bara Ivana Miličević, vars två stora talanger; stridserfarenhet och .... nåt annat, underlättar för mig enormt när jag ställs inför stridsfältets svåra taktiska beslut. Men tjuvbörjade på de Aliierades kampanj (minns nu faktiskt inte om det var på PC:n eller på 360 demot) och det verkade vara lite "kyligt" mellan Jenny och Gemma. Jenny verkar förakta skrivbordsgenerelen Gemma och tycker det är i fält som det verkliga slaget sker. Du vet det där hårda och smutsiga kriget som bäst visualiseras av en blondin med perfekt frilla och inte ett smutskorn på sin vita tajta tanktop. Det verkar upplagt för en liten makeupkram senare i spelet. Kanske i samband med grupputvecklingsmötet de allierade skulle ha senare i veckan på spa:t. Lite vänskapliga handdukssnärtar i omklädningsrummet och sånt. Jämfört med Conan är RA3 helt klart ett lyft vad gäller variationen i de kvinnliga karaktärerna. I Conan får man lätt bilden av att alla kvinnor ser likadana ut men i RA3 får man veta att det faktiskt finns större kupor än D. Det är nyttig kunskap för dagens ungdom. Att kvinnor kan!!! (så länge de inte riktigt knäpper uniformen ända upp) istället för trånande fastkedjade våp i Conan. Listan kan göras hur lång som helst.
Redigerat av LillKille, 02 December 2008 - 15:39.
Postad 02 December 2008 - 16:00
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Härligt hjärndött (iallafall om man spelar på Normal, och inte Zoiler-Hard där man 'måste tänka rejält vad man gör') och lagom svårt för mig. Har bara dött på ett ställe hitintills (Act 2, där man får 3 av de där sura piraterna på sig). Missade givetvis knapptryckningen på första bossen; men han var ju pissenkel. Rulla bort, rulla in, slå, rulla bort, hoppa, rulla in, slå, osv.
Det kommer bli svårare dock, det här spelet blir stadigt svårare ju längre man kommer. Många enkla fiender i början där man slipper tänka så mycket på strategi och bossarna lämnar en del i övrigt att önska. Har vapnen nån intern stat förresten? Eller är alla enhands-vapen ekvivalenta med varandra?
Det tror jag inte. Enhandsvapen som enhandsvapen kändes det som. Eller ja, facklan ger ju andra effekter än ett svärd. Men svärd och yxa t ex känns inte som någon skillnad.
Postad 02 December 2008 - 21:39
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Det kommer bli svårare dock, det här spelet blir stadigt svårare ju längre man kommer.
Mmmm... Om man bara jämför upprampningen mellan draken och BC den förste så...  Lyckades dö 4 ggr mot honom. En gång var iofs för att jag ramlade ner från taket när jag hoppade fel. Kameran hjälper ju knappast. Och varje gång man försöker justera den rullar han... Men det var rätt skönt när man väl klarade av draken... Har bestämt mig för att ta det här spelet i omgångar för att inte bli helt galen av kontrollerna... Jag menar, ett plattformsspel med värre trasig kamera än NG och där gubben fan inte VILL hoppa åt rätt håll...
Postad 02 December 2008 - 22:37
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Hoppmekaniken kunde vara lite klurig, det håller jag med om  . Det gäller att du har bemästrat den tills du kommer till de sista banorna där det är en del plattformande.
Har du tröttnat på kvinnornas räddningsrepliker ännu  ?
Postad 02 December 2008 - 22:56
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Har du tröttnat på kvinnornas räddningsrepliker ännu ?
Pratar de? Fast, nej. Har bara räddat två hittintills. Enligt mitt Excel-ark så finns dock 3 på nästa level.
Postad 03 December 2008 - 01:32
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
2 på 3-4 banor? Jag tyckte de var överallt och ojjade sig med sina enerverande kommentarer "Oh, I didnt think my saviour would be so.....handsoooome....." Och varje gång man försöker justera den rullar han...
Har du inte spelat God of War  ?
Postad 03 December 2008 - 07:20
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Har du inte spelat God of War ?
Nix, men med tanke på hur viktigt det är att rulla är jag tacksam att det ligger så pass behändigt. Kameran funkar ju oftast bra. Det är bara när den ska panorera runt i korridorer den inte riktigt vill visa det jag vill se.
Postad 03 December 2008 - 19:52
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Jag TYCKTE väl att A'Kanna lät lite väl bekant... Det är ju fan Aeryn Sun!
Hur kunde ni undanhålla den här informationen?!?
Postad 03 December 2008 - 23:45
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Va, jag kollade inte på Farscape
Postad 04 December 2008 - 00:01
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Va, jag kollade inte på Farscape 
Gör om, gör rätt. Visst, den kan kännas lite ovan i början; men den växer på en.
Postad 04 December 2008 - 23:48
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Elefantdemonen var troligtvis den enklaste ledaren och snabbast att ta kål på. Attack, attack, han sveper, rulla undan - repeat.
Irriterande var han. Dog två ggr. Först för att jag inte fattade hur man skulle undvika honom, andra gången för att han blåste mig utanför banan eller nått. Helt plötsligt var jag iallafall död. Men som du säger, så fort man listat ut honom är han ju rätt enkel.  Tack och lov fick man ett par försök på knapptryckningarna utan att behöva starta om från början. Uppskattat.
Postad 05 December 2008 - 19:07
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Jag TYCKTE väl att A'Kanna lät lite väl bekant... Det är ju fan Aeryn Sun!
Hur kunde ni undanhålla den här informationen?!?
Hur kan du inte höra det
Postad 09 December 2008 - 10:10
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Tack och lov fick man ett par försök på knapptryckningarna utan att behöva starta om från början. Uppskattat.
Och det fick man inte mot ormkvinnan.  ###### hoppande i svart sörja bara för att missa 'X, smattra X' precis i sista momentet. Och så vart det att börja om... Dessutom, hennes kombo där man inte ens kunde rulla iväg (för att arenan var stor som ett frimärke) innan man blev slagen?!? WTF?!? Och när hennes återuppväckta kumpaner börjar slå en SAMTIDIGT som hon börjar skjuta strålar mot en?!? Bah... Om slutbossen ska vara rejält mycket värre än dessa mini-bossar vet jag inte om jag klarar av att spela längre... När jag svor som mest så frågade frugan om det verkligen inte fanns nån som ville spela GoW2 eftersom jag tydligen är lite lungnare då.  Varför kan vi inte rösta på spelet? Vad är det för trådskapare som misslyckats med en så enkel funktion? Det står ju beskrivit i början hur man startar en speltråd. Hur kan du inte höra det 
Jag vet inte. Jag är rätt dålig på att känna igen skådespelare överlag. Min fru kan snegla på TV:n och säga saker som 'men det är ju han som var med i <nått obskyrt avsnitt en nån obskyr tv-serie>'. Jag känner knappt igen huvudrollsinnehavarna i olika filmer.
Postad 09 December 2008 - 10:31
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
###### hoppande i svart sörja bara för att missa 'X, smattra X' precis i sista momentet. Och så vart det att börja om...
Ahhh, men det är väl skönt med en lång, seg och utdragen sektion som bygger på 90% skicklighet som avslutas med 5 sekunder som bygger på 99% tur. Jag skickar över en karta cipramil så du klarar av bossarna efter som är av slaget ännu värre. När jag svor som mest så frågade frugan om det verkligen inte fanns nån som ville spela GoW2 eftersom jag tydligen är lite lungnare då. 
Jag vill ... jag vill !!! Äru fortfarande på för Insane coop eller ?
Postad 09 December 2008 - 16:19
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Varför kan vi inte rösta på spelet? Vad är det för trådskapare som misslyckats med en så enkel funktion? Det står ju beskrivit i början hur man startar en speltråd. 
Det kanske kommer senare när du lugnat dig lite Jag tyckte ormbossen var en av de klart svåraste så fixar du henne så har du klarat mycket. Btw, borde väl gå att kolla gamefaqs för knappkombinationerna i slutet, eller är de låsta? Förresten, du vet att du får mer och mer liv för varje gång du dör? Så när du provat tillräckligt många ggr så börjar du med fullt liv.
Postad 09 December 2008 - 19:02
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Förresten, du vet att du får mer och mer liv för varje gång du dör? Så när du provat tillräckligt många ggr så börjar du med fullt liv.
Nix, de få gånger jag börjat om från checkpointen har jag mest märkt att jag inte haft fullt liv vilket fått mig att oroa mig just för att man ska få en checkpoint när man har riktigt med uselt med liv... Att dö flera gånger på samma ställe är sånt som inte händer oss som spelar Normal.
Postad 09 December 2008 - 20:17
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Att dö flera gånger på samma ställe är sånt som inte händer oss som spelar Normal. 
Jasså? Det märks inte Du kan utnyttja det genom att dö med meningen så får du till slut fullt med liv
Postad 09 December 2008 - 21:26
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Jasså? Det märks inte 
 Precis innan bläckfisk-banan har jag nu 15 player deaths...
Postad 09 December 2008 - 23:01
JonnyJ
-
JonnyJ
-
Amatör
-
-
95 inlägg
testade demot på detta i dag o det var faktiskt riktigt kul! blir nog ett köp!
Postad 10 December 2008 - 20:55
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
5 deaths senare så ligger BoneCrusher II död på marken...
Tack och lov att jag visste om 'B'-knappen. Hade nog slängt kontrollern i väggen om jag hade behövt en omgång till med honom...
Postad 10 December 2008 - 23:22
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nu är du på god väg juh. Hoppas du inte råkar ut för buggen på bana 11 i plattformsmomentet som gör att du inte kan spela vidare till sista banan. Har hört man kan ha lite otur med det även om jag själv inte råkade ut för det. Fast man kan ju ändå ladda om så det spelar ingen roll.
Postad 19 December 2008 - 23:35
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Men HATA detta spel. Ska göra sista röda cirklarna för att få min välförtjänade achievement, men fy FAN...
Sparpunkt, hoppa ner i ett hål, slakta några wraith, pusha en pelare, gå över bron, slakta några wraiths, gå tillbaka, slakta mer wraiths, pusha pelare för att få ner ännu en bro, gå tillbaks till första bron, aktivera röd cirkel, gå tillbaks till där man precis var för att aktivera andra cirkeln och sen ska man över bron och hoppa över ett stup för att nå sista cirkeln.
Enkelt. Förutom att detta händer:
Försök 1)
Kommer över sista bron. Fattar inte vart jag ska ta vägen. Tror jag missförstått min handledning. Försöker gå tillbaks. Bron är rasad. Ladda om saven för att se vart jag skulle gått för att nå den tredje cirkeln.
Försök 2)
Ramlar ner vid första bron då en wraith pushar ner mig.
Försök 3)
Vid första bron vrider sig kameran medan jag går över den. Conan fortsätter i ny riktning, mest neråt.
Försök 4)
Kommer till sista stupet. Missar hoppet.
Försök 5)
Checkpointen ger mig precis efter att bron rasade. Provar att hoppa igen. Kameran hjälper inte alls. Visar en stor mur där kanten borde varit. Ramlar ner.
Försök 6)
Checkpoint, ramlar ner.
Försök 7-10)
Checkpoint, ramlar ner.
Försök 11)
Kommer över stupet. Cirkeln är inte aktiv längre. Ladda om sparade spelet.
Försök 12)
Hoppar på sista bron, ramlar ner. Checkpoint efter bron. Ladda om sparat spel.
Försök 13)
Kommer fram till stupet, missar hoppet. Ladda om sparat spel då checkpointen ÅTERIGEN är helt värdelös.
Försök 14)
Se 13.
Försök 15)
Under massivt svärande kör jag Guide -> 'Y'. Funderar på att bryta skivan.
Genom detta spelet får man en tro att man lider av någon bipolär personlighetsstörning. Antingen är det jäkligt roligt eller så är det den värsta skiten som någonsin drabbat en.
MEN HUR FAN KAN MAN GÖRA ETT PLATTFORMSSPEL DÄR MAN VARKEN SER VART MAN SKA HOPPA, VARIFRÅN MAN SKA HOPPA ELLER ENS MED EN VETTIG KONTROLL AV STYRNINGEN?!? OCH SEN EN KAMERA SOM SLUMPMÄSSIGT VRIDER SIG?!?
Dessutom har jag maestrat ALLT på dualwield utom en parry som ALDRIG kommer.
Edit: Och när jag ändå gnäller; så fick jag precis ett mail från gamestation där de inte längre har min produkt 'in stock'. Sen att jag beställde TRE andra spel verkar de helt skita i. Och vilken av dessa de inte hade i lager ville de inte heller berätta.
Och Dorito-skitspelet måste ha buggat ur på min box. Kommer inte förbi dino-banan.  200 enkla GS my ass...
Redigerat av Unregistered6810b893, 19 December 2008 - 23:42.
Postad 20 December 2008 - 00:10
C Upp
-
C Upp
-
Lärjunge
-
-
422 inlägg
Det är ju för att du har kommit upp över 15000 i GS, då hoppar xboxen in i overdrive och saker blir lite svårare i alla spel... Eller så ljuger jag som en borstbindare bara för att och tycker egentligen lite synd om dig. Är drygt när saker jäklas.
Postad 20 December 2008 - 01:25
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Egentligen ska man ju inte sparka på såna som ligger ner men... Försök 15) Under massivt svärande kör jag Guide -> 'Y'. Funderar på att bryta skivan.
Att dö flera gånger på samma ställe är sånt som inte händer oss som spelar Normal. 
Postad 20 December 2008 - 23:20
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Det är tur att det är aldrig långt till två tröst i spelet
Postad 21 December 2008 - 01:07
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Verkar som Humming klappade igenom totalt. Mitt inlägg var ju helt klockrent!
Det roliga (beroende på om man är sadist eller inte) är att han fortfarande har slutledaren kvar. Jag tror betyget kommer dala markant med ökad svårighetsgrad.
Dock är jag mäkta imponerad av att han lyckades komma ihåg alla individuella försök. Jag kommer själv ihåg att jag gjorde exakt samma sak som honom på första försöket.
Postad 21 December 2008 - 11:49
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Mitt inlägg var ju helt klockrent!
Inte alls... Ditt citat från mig var tagit ur sitt sammanhang... Det vi diskuterade då var om huruvida man fick mer hälsa när man dog och ladda om checkpointen. I stort sett varje gång jag dog vid den här sekvensen har jag haft full hälsa. Det ligger ju fler gröna tunnor än det finns fiender här... Så fort jag blir offline i julhelgen ska jag nog ta mig an det igen. Det och det förbannade doritos spelet.
Postad 21 December 2008 - 14:12
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Spela roll hur man dör Om det är till någon tröst så tyckte även jag att detta stället var ett av de jobbigare och inte riktigt genomtänkt av utvecklarna. Plattformandet i spelet är inte direkt dess starka sida som tidigare sagt och när man kombinerar det med tråkig backtracking så... MEN SÅ svårt är spelet ändå inte, min lillebror fixade det utan några större problem på normal. Ju mer irriterad du blir desto svårare blir det att klara, keep your head cool
Postad 21 December 2008 - 17:08
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Ju mer irriterad du blir desto svårare blir det att klara
Säkert därför de flesta spelen känns oöverkommliga den senaste tiden. Har inte fått tillräckligt med sömn den senaste tiden... Jäkla Saints Row 2 och student-dygnsrytm som ställer till det.
Postad 22 December 2008 - 13:33
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Skam den som ger sig
Såg att du rekommenderade Conandemot i Race Pro-tråden. Innebär det att du faktiskt tycker spelet är bra? Bra men frustrerande?
Är Conan för dig som NG2 är för mig?
Postad 22 December 2008 - 17:26
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Som jag skrivit innan; när det är bra så är det så jäkla skönt att rulla runt och slakta. Dock så avbryts allt detta sköna av ett par moment av ren frustation.
Eftersom dessa moment inte dyker upp i demot så kan man ju inte annat än att rekommendera det.
Postad 22 December 2008 - 19:54
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Precis som Ninja Gaiden 2 mao
Postad 15 January 2009 - 14:54
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nu har du väl allt varvat det Humming  ?
Postad 15 January 2009 - 15:11
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Nä. All tid går åt till att spela Fallout 3 samt kolla i Lips om nån har svarat på mina challenges.
Får se om jag orkar ta itu med det här spelet efter Fallout 3. Har några quests kvar där.
Postad 15 January 2009 - 15:49
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Någonting säger mig att du inte dör av längtan efter att få sätta tänderna i slutbanorna heller  ?
Postad 03 September 2009 - 14:54
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Precis lirat igenom Viking som var en riktigt positiv överaskning. Vet att jag INTE gillat demot av detta men ibland är ju inte demon riktigt rättvisande (läs Dead Space). Någon som lirat både detta och Viking och har något feedback?
Postad 03 September 2009 - 18:19
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Oh ja, jag har lirat båda. Viking är det värsta skräpet som någonsin fått ligga i min Xbox 360, Conan är tja, som du kan läsa i huvudinlägget, ganska bra.
Men iom att du gillar Viking så kanske du tycker tvärtom mot Conan också... Om man säger så här, vissa tycker Conan är repetitivt. Gillar du Viking så är ju inte det något problem för dig.
Conan är en sämre version av God of War om du spelat det. Viking är en sämre version av Dynasty Warriors. Conan är mer linjärt och traditionellt upplagt, du möter färre men starkare/smartare fiender, det finns pussel så det behövs viss hjärnkapacitet för att klara Conan, och det är bra. Det är väl the gist of it.
Redigerat av Zoiler, 03 September 2009 - 18:26.
Postad 03 September 2009 - 21:31
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Hmmm...hur länge körde du Viking egentligen? Klarar inte av Dynasty Warrior... Anyway så lutar det nog åt att det blir pass trots allt. Uppskattar infon!
Postad 03 September 2009 - 21:48
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Hmmm...hur länge körde du Viking egentligen?
Hur länge körde du Conan egentligen  ? Spelade igenom två av öarna. Fast man hade sett och gjort allt gameplaymässigt efter första halvtimmen så det hade inte behövts. Usch, jag har dåliga minnen av det spelet men vet att det finns många som gillar det, typ som Prototype. One of those games helt enkelt.
Postad 03 September 2009 - 22:59
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Hur länge körde du Conan egentligen ? Spelade igenom två av öarna. Fast man hade sett och gjort allt gameplaymässigt efter första halvtimmen så det hade inte behövts. Usch, jag har dåliga minnen av det spelet men vet att det finns många som gillar det, typ som Prototype. One of those games helt enkelt.
Det är ju efter de två första öarna som det blir riktigt bra... Skämt åsido men det kändes hela tiden som att det skulle komma något nytt och det var väl någonstans efter de två första öarna som man insåg att det "ain't gonna happen". Var ungefär samtidigt jag insåg att jag faktiskt haft kul med allt hackande och fortsatte... Anyway - drar ned conan demot på nytt så får man se
Postad 04 September 2009 - 06:13
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Usch, jag har dåliga minnen av det spelet men vet att det finns många som gillar det, typ som Prototype. One of those games helt enkelt.
Fast du rekommenderar ju spel enligt principen 'delad misär är hälften misär'. Som tex Call of Juarez; 8/10? Allvarligt?
Postad 04 September 2009 - 13:25
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Som tex Call of Juarez; 8/10? Allvarligt?
8/10, när drömde du det? https://www.minhembi...s...t&p=2505673Ägd? ääääägd?
Postad 04 September 2009 - 14:38
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
7/10 är ju den feges 8/10.
Postad 04 September 2009 - 16:27
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Heh, 7/10 betyder 7/10. Vet inte var du fick åttan ifrån. Conan fick en svag åtta, du kanske blandar ihop det.
Av ren nyfikenhet, har du gillat något av spelen jag "rekommenderat"  ? Du spelar väl inte ens Guitar Hero va?
Postad 04 September 2009 - 19:00
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Av ren nyfikenhet, har du gillat något av spelen jag "rekommenderat" ? Du spelar väl inte ens Guitar Hero va?
Guitar Hero är jag för dålig för att spela. Klarar inte av stressen med alla blipparna och simultanförmågan som krävs för att hinna. Jag har för dåligt tålamod för att memorera en sång i taget också. Vill helst spela igenom och få det 'överstökat'. De andra spelen vet jag inte; Just Cause spelade jag bara demot på. Var inte SÅ jätte-impad, men tvåan verkar riktigt coolt. Earth Defence Force verkar för B för mig. Tomb Raider spelade jag bara demot på. Plattformsspel är inte min grej. Orkade inte ens igenom det 'enkla' Prince of Persia. Conan tyckte jag väl rätt så bra om? Förutom vissa moment som gjorde att man bara blev förbannad. Vilka andra spel är det du rekommenderat?
Postad 04 September 2009 - 20:38
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Vilka andra spel är det du rekommenderat?
Dunno, jag brukar mest rekommendera "ovanliga" spel som gått andra förbi. Storspelen vet ju alla redan om. Ah, Dead Space fetrekommenderade jag. Kings Bounty också och massa DS-spel, men du spelar ju inte dem. Conan gillade du väl tills du kom till en plattformsbit (go figure) du inte klarade av och blev aspissed. Då kändes det som att det överöste allt positivt du sagt innan Men aja, jag startade Mass Effect-tråden iaf så..
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|