Vad tycker ni?
Redigerat av Trekker, 23 March 2004 - 11:46.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 23 March 2004 - 11:45
Som sagt, jag är väldigt besviken på slutet. Många lösa trådar är kvar och slutet känns otillräckligt. Jag har fått nog av otillsäckliga slut som i t ex Arkiv X.
Vad tycker ni? Redigerat av Trekker, 23 March 2004 - 11:46. Postad 24 March 2004 - 10:53
Klart att det blir ett konstigt slut på serien när den läggs ner. De hade ju planerat fler säsonger, men den hade dalande tittarsiffror så då la de ner den.
Postad 25 March 2004 - 07:47
Hoppas de beslutar sig för att göra en film som avslutning. Det skulle passa perfekt!
Postad 25 March 2004 - 12:51
Hatar dåliga slut. Jag följde serien Jagad (serieversionen på Harrison Ford rullen) för några års sedan. Den avbröt dom efter 10-15 (?) avsnitt för att det gick dåligt för den. Då hade man följt serien i flera månader och sen la dom ner mitt i
Postad 28 March 2004 - 16:12
Har jag fattat det rätt?
Är serien som gick på 4án slut eller är menar ni att sista sänts i USA? Postad 28 March 2004 - 17:12 Var sista delen som gick i måndags. Det är bara att hoppas på en fortsättning, men chansen är väl inte direkt stor Postad 28 March 2004 - 17:29
Serien nerlags som sagt var, det blir ingen forsättning.
Redigerat av InSane, 28 March 2004 - 17:29. Postad 30 March 2004 - 19:26
jag håller grymt mycket me om att det var ett skitkasst slut på dark angel!
det hände ju ingenting om det där me att hon skulle rädda världen.... Postad 31 March 2004 - 07:20
Hoppas det blir som med X-files. Nu verkar det som om det kommer att göras en till film även om de först sa att allt kommer läggas ner efter sista avsnittet. Hoppas det blir på samma sätt med denna serie!
Postad 31 March 2004 - 18:08
Efter vad jag har läst och nosat om denna serie som jag älskade starkt så gick serien ruggigt bra i första säsongen, tack vare en bra underliggande "plot". Då den andra säsongen började så hade man ingen större plot som bidrog till att tittarsiffrorna dalade, och när man väl började göra avsnitten där det fanns en underliggande story så var det redan försent, då tittarsiffrorna aldrig återhämtade sig...
Synd för James Cameron och Alba, hade för mig att Cameron låg bakom.... Mer info om serier som börjar produceras, får en ny säsong eller läggs ned finns på sidan http://www.thefutonc...cgi?action=home, väldigt händig för tv-serie freaks som jag... Postad 10 April 2004 - 19:52
är det verkligen sant att det inte kommer någon mer dark angel säsong???
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |