mvh//dan
Postad 19 September 2004 - 20:39
Ngn som vet ngt snyggt som man kan ha sina fjärrkontroller på/i.
mvh//dan
mvh//dan
Postad 19 September 2004 - 21:22
Soffbordet
Allvarligt talat, IKEA:s lösning ovan är väl den bästa om man vill få undan dem från bordet. Fast snygg
Problemet, i vart fall för mig, är att jag vill ha dem framme inom smidigt räckhåll och då får de ligga där och "skräpa".
Fast en liten hylla under bordet vore kanske en idé?
Allvarligt talat, IKEA:s lösning ovan är väl den bästa om man vill få undan dem från bordet. Fast snygg
Problemet, i vart fall för mig, är att jag vill ha dem framme inom smidigt räckhåll och då får de ligga där och "skräpa".
Fast en liten hylla under bordet vore kanske en idé?
Postad 20 September 2004 - 05:43
ikeas lösning va rätt bra. men den har bara plats till 3 kontroller.
finns inget ställ man kan hänga på väggen?
finns inget ställ man kan hänga på väggen?
Postad 20 September 2004 - 06:27
klipp ut kardborre, 3x5 cm stora bitar ock limma fast dem, vips så kan du sätta fast dem på väggen, under bordet, på sidan av TV.. Nu blev jag själv lite impad av mitt eget tips, jag tror nog att det blir till att inhandla kardborre idag.
Postad 20 September 2004 - 10:07
Synd att dom inte förstått att varje RIKTIG man har minst dubbelt så många fjärrar till sin bio...
Postad 20 September 2004 - 10:53
multifjärr med stor lcd-skärm kanske kan vara nåt isåfall... den skräpar inte. fast det är såklart en riktig OT tips. =)
att ha en liten hylla under soffbordet som Wachtel tipsade om tidigare kanske är det snyggaste alternativet. stor plats föra alla fjärrar som en riktig man har.
att ha en liten hylla under soffbordet som Wachtel tipsade om tidigare kanske är det snyggaste alternativet. stor plats föra alla fjärrar som en riktig man har.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?