Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lev IPHONE 3GS

446 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 September 2009 - 20:20

ComaBoB
  • ComaBoB
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Generellt så verkar det ju helt klart vara mindre efterfrågan på vita, jag tror det är en hint.

Är det någon som beställt en vit oavsett storlek som väntat längre än 1-2 veckor?

Jag beställde en vit 16GB den 10 Augusti av Tre först sa dom att det skulle ta 2 veckor sen när det gått 2 veckor fick jag hem ett brev där det stod att jag får vänta ytterligare 3 veckor på den.

Postad 02 September 2009 - 06:35

Unregisteredc0594e51
  • Unregisteredc0594e51
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Hej!
Är det någon som har varit i kontakt med Halebop och fått reda på deras senaste leverans info?
/Magnus

Postad 02 September 2009 - 08:19

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
26 aug hade halebop inte en aning om när nästa leverans skulle komma in.

16gb svart.

Postad 02 September 2009 - 08:28

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0
Nu känns det ju lagom hopplöst..

Beställde en svart 32GB av tre och imorgon har jag väntat i 3 veckor. Mitt turordningsnummer när de skickade ut brevet där de beklagade sig var 1121, någon som beställt senare som ligger ännu värre till? Känns som att det kommer dröja tills november innan de får in så många som 1121 st iPhones, speciellt svarta 32GB. Inte kunde man byta till vit heller, då fick man lägga en ny order och hamna sist i kön. De är inget vidare på att informera sina kunder vad som händer, telia har åtminstone en blogg.

Postad 02 September 2009 - 09:41

Unregisteredb616f598
  • Unregisteredb616f598
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
från macworld.se:

Hej

Jag vill börja med att tacka allihopa här för erat tålamod.
Nu har jag fått ett preliminärt besked av Telia Mobility Swedens ledningsgrupp.
Dom berättar för mig att i början på nästa vecka får Telia in 11,000 "enheter" och vi har nu ca 8,000 beställningar via antingen kundtjänst eller internet.
Denna beställning kommer inte att vara till butikerna då dom har en annan leverans på väg in.
Dessa "enheter" är av blandad sort. 16Gb svart/vit, 32Gb svart/vit. Jag har inte fått mer specifikationer på hur många av varje men att det ska räcka till de ca 8.000 beställningar som ligger och väntar på leverans.
Beskedet som jag har fått kom imorse och har inte kommunicerats ut bland våra medarbetare ännu så ni är först med denna information.

Ha en riktigt bra dag.
Anders Häll
Telia Kundservice

Postad 02 September 2009 - 10:57

-Seb-
  • -Seb-
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Hoppas fan att samma gäller för Tre, börjar behöva min nya telefon nu

Postad 02 September 2009 - 13:56

phostis
  • phostis
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Nu börjar man bli lite less på Halebop!

Beställde en vit 32gb den 21:a Aug. Har inte fått någon leveransbekräftelse.
Om man går in i halebops butik på vit 32 gb så står det under bilden på telefonen: "finns i lager".

Mailade halebop om detta, fick till svar att det är "fel information". Dom har dock inte tagit
bort denna felaktiga information.

När man sen läser längre bak i denna tråd att folk fått sina vita 32 gb på några dagar så
börjar man undra vad halebop håller på med.

Postad 02 September 2009 - 14:48

Numb4Fun
  • Numb4Fun
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0

från macworld.se:

Hoppas att det stämmer.
Inlägget har för övrigt tagits bort nu på Telias begäran, stackars Anders, hoppas han får behålla jobbet. :)

Postad 02 September 2009 - 21:33

chorizo
  • chorizo
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Ni som liksom jag väntar på telefon från tre och har fått brevet för ett tag sedan, hur tolkar ni ert turordningsnummer?
Som din placering i kön på en iphone eller ert könummer för just den modellen ni har beställt?
Slog mig när jag läste i tidigare kommentar om telias inkommande telefoner att det kanske är för just den modellen man har beställt. Hoppas verkligen jag har fel...

Postad 02 September 2009 - 22:48

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0

Nu börjar man bli lite less på Halebop!

Beställde en vit 32gb den 21:a Aug. Har inte fått någon leveransbekräftelse.
Om man går in i halebops butik på vit 32 gb så står det under bilden på telefonen: "finns i lager".

Mailade halebop om detta, fick till svar att det är "fel information". Dom har dock inte tagit
bort denna felaktiga information.

När man sen läser längre bak i denna tråd att folk fått sina vita 32 gb på några dagar så
börjar man undra vad halebop håller på med.

Ruttet å konstigt ,själv hjälpte jag tjejen att beställa VIT 16GB 3gs i lördags då det stod att det fanns i lager !.
På måndagen var infon om att "finns i lager" bort taget ! så där verka de ha uppdaterat isf ..
Idag mailade hon support för att kolla om hon nu skulle få vänta istället ,men fick till svar att innom 3-5 arb dagar ska hon få telen !
Inga förhoppningar men vi får se om hon får kollinummer här imorgon eller fredag då..aningen tveksam till det .

Postad 02 September 2009 - 22:49

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

Ni som liksom jag väntar på telefon från tre och har fått brevet för ett tag sedan, hur tolkar ni ert turordningsnummer?
Som din placering i kön på en iphone eller ert könummer för just den modellen ni har beställt?
Slog mig när jag läste i tidigare kommentar om telias inkommande telefoner att det kanske är för just den modellen man har beställt. Hoppas verkligen jag har fel...

Jag har tolkat det som att det är köplatsen man har för just den modellen. Vore det för alla iPhone's skulle jag inte vara lika orolig.

Postad 03 September 2009 - 08:27

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0
Pratade med KJ igår och först så påstod tanten som svarade att de hade fått en laddning med iphones till telias lager. Jag frågade henne om hon verkligen var säker på detta och då sa hon att hon inte var det men hon sa att hon kunde ringa till telia varusupport och kolla. En minut senare så var hon tillbaka i luren efter att hon pratat med varusupporten och precis som jag anade så fanns det inga leveranser av mobiler = inga iphones att skicka ut.

Så om ni får ett svar av KJ var inte så säker på att det stämmer. Be dem kolla med Varusupporten som har koll på grejorna.

Mailade även KJ på internet om kompensation för allt strul med leveranserna. Så här skrev jag:

"Hej!

Då min utlovade leveranstid går ut imorgon så undrar jag varför jag ännu inte fått något kollinummer. Om telefonen inte finns i min hand under morgondagen så kommer jag att kräva kompensation av telia. Hur går jag tillväga för att göra detta?

Den kompensation jag kommer att kräva är en ändring av villkoren i mitt abbonemang, jag kommer att kräva att ha möjligheten att säga upp homerun-tjänsten om jag ej känner att jag har någon användning av den när jag väl fått telefonen.

Det är det minsta jag kan begära då det varit så mycket strul med bytet till er från Tele2."

Svaret från Telia blev följande:

"Hej!

Vi har dessvärre inte fått in någon ny leverans av telefoner.

Vid kompensationsfrågor så får jag be dig ta kontakt med vår mobila kundtjänst på 90200 den dag du får ut din telefon så vi vet hur länge du fått vänta på den och då vet hur stor kompensation vi kan ge.

Med vänlig hälsning

xxx xxxxxxx
Telia Kundservice"

Så det känns inte som om jag kommer få nån telefon denna vecka. Tidigast i nästa kanske, men jag börjar tappa hoppet totalt nu. Får väl satsa på att telefonen dyker upp innan årsskiftet.

/Hans

Postad 03 September 2009 - 10:01

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0
Kom på att jag skrev i fel tråd tidigare, så jag skriver rätt nu..

Pratade med KJ igår och först så påstod tanten som svarade att de hade fått en laddning med iphones till telias lager. Jag frågade henne om hon verkligen var säker på detta och då sa hon att hon inte var det men hon sa att hon kunde ringa till telia varusupport och kolla. En minut senare så var hon tillbaka i luren efter att hon pratat med varusupporten och precis som jag anade så fanns det inga leveranser av mobiler = inga iphones att skicka ut.

Så om ni får ett svar av KJ var inte så säker på att det stämmer. Be dem kolla med Varusupporten som har koll på grejorna.

Mailade även KJ på internet om kompensation för allt strul med leveranserna. Så här skrev jag:

"Hej!

Då min utlovade leveranstid går ut imorgon så undrar jag varför jag ännu inte fått något kollinummer. Om telefonen inte finns i min hand under morgondagen så kommer jag att kräva kompensation av telia. Hur går jag tillväga för att göra detta?

Den kompensation jag kommer att kräva är en ändring av villkoren i mitt abbonemang, jag kommer att kräva att ha möjligheten att säga upp homerun-tjänsten om jag ej känner att jag har någon användning av den när jag väl fått telefonen.

Det är det minsta jag kan begära då det varit så mycket strul med bytet till er från Tele2."

Svaret från Telia blev följande:

"Hej!

Vi har dessvärre inte fått in någon ny leverans av telefoner.

Vid kompensationsfrågor så får jag be dig ta kontakt med vår mobila kundtjänst på 90200 den dag du får ut din telefon så vi vet hur länge du fått vänta på den och då vet hur stor kompensation vi kan ge.

Med vänlig hälsning

xxx xxxxxxx
Telia Kundservice"

Så det känns inte som om jag kommer få nån telefon denna vecka. Tidigast i nästa kanske, men jag börjar tappa hoppet totalt nu. Får väl satsa på att telefonen dyker upp innan årsskiftet.

/Hans

Postad 03 September 2009 - 10:26

cbjorkman
  • cbjorkman
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
Skickar Halebop nåt mail med kollinummer när de skickat försändelsen?

Har väntat 3 1/2 vecka nu (3gs 16gb svart) och har ingen aning om det bara ska dimpa ner en avi i postlådan eller om jag får nån info innan...

Postad 03 September 2009 - 11:54

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0

Har väntat 3 1/2 vecka nu (3gs 16gb svart) och har ingen aning om det bara ska dimpa ner en avi i postlådan eller om jag får nån info innan...

Ring o fråga kundtjänst!

/Hans

Postad 03 September 2009 - 12:04

Fritte3000
  • Fritte3000
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Japp. De skickar ett mejl med kollinummer.
Sedan får man en avi i brevlådan som ska skivas under på två ställen.
Den ena delen av avin är avtalet med Halebop.
Man måste ha med sig avin för att kunna hämta ut paketet eftersom avtalet ska skrivas på.

Postad 03 September 2009 - 12:32

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Ring o fråga kundtjänst!

/Hans

Man kan inte ringa till halebop bara skicka mail.

Postad 03 September 2009 - 12:45

phostis
  • phostis
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Ruttet å konstigt ,själv hjälpte jag tjejen att beställa VIT 16GB 3gs i lördags då det stod att det fanns i lager !.
På måndagen var infon om att "finns i lager" bort taget ! så där verka de ha uppdaterat isf ..
Idag mailade hon support för att kolla om hon nu skulle få vänta istället ,men fick till svar att innom 3-5 arb dagar ska hon få telen !
Inga förhoppningar men vi får se om hon får kollinummer här imorgon eller fredag då..aningen tveksam till det .

Ja du, halebop verkar inte ha riktigt koll på sina beställningar!
Nu har dom nämligen ändrat i butiken så att det syns ännu mer att man har vit 32 gb i lager!
"iPhone 3GS 32GB vit - vi har den i lager! 2-5 dagars leveranstid" står det högst upp i en ruta!
Har mailat dom igen nu, tycker dom borde skicka ut sina beställningar först och främst!!

Enligt svar i tidigare mail från halebop så skickar dom ett mail när telefonen skickats.

Postad 03 September 2009 - 20:59

Unregistered2316b843
  • Unregistered2316b843
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
2009-09-01 23:22:15
Hej,

Ni skriver att det är ca 4 veckors leveranstid, har man någon form av kö placering så man får ett hmm om när telefonen kan tänkas komma. isåfall skulle jag vilja veta min plats i kön samt beräknad leveranstid.

mvh
XXXXXX

2009-09-02 09:36:12
Hej XXXX

Det är 4a veckors leveranstid och vi har ingen kö så vi kan inte säga vilket "kö nummer" du har.

Så telefonen kommer att levereras inom 4a veckor.

Välkommen åte

Hälsningar
Micke
Halebop kundtjänst
----------------

Redigerat av Unregistered2316b843, 03 September 2009 - 21:00.

Postad 03 September 2009 - 22:44

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Inget kösystem?! WTF?!

Postad 04 September 2009 - 12:35

phostis
  • phostis
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Fick igår klart för mig varför det strulat. Beställde först iphone med halebop
vänner genom ett företag som säljer ute på "stan". När jag sedan upptäckte
att den dealen blev betydligt dyrare än att köpa direkt på halebops hemsida,
så ångrade jag det köpet. Dock tog det 3 dagar innan detta gick igenom hos halebop,
varför det blev 2 beställningar hos halebop. Därför annullerade halebop helt enkelt
orden jag lagt via hemsidan...

Köper väl den förklaringen, köper dock INTE att dom annullerat orden utan
någon som helst bekräftelse till mig, ex via mail.

Gjorde iaf en ny beställning via halebops hemsida igår, 3gs vit 32 gb, och har fått
leveransbekräftelse idag. Så det verkar ju stämma att dom har den i lager.

Redigerat av phostis, 04 September 2009 - 12:37.

Postad 04 September 2009 - 19:38

ComaBoB
  • ComaBoB
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Pratade med TRE idag angående min beställning på en vit 16GB som jag gjorde den 10 aug, först skulle det ta 2 veckor sen när det gått 2 veckor fick jag som många andra kan jag tänka mig hem ett brev (plats 445 har jag) där det står att jag får vänta ytterligare 3 veckor. Ringer som sagt upp TRE idag för att höra mig för lite och får till svar att jag får vänta ytterligare 2-3 veckor.
Riktigt dåligt av dom att inte säga som det är från början att det tar 6 månader innan man får den eller nåt sånt.

Postad 04 September 2009 - 20:25

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Preliminärt datum hos Macoteket för Italien telefonerna = 18/9

Ska bli spännande o se hur det kommer stämma, ingen stress för min del men ramlar det in hos andra får man ju ta ett "erbjudandecheck race" igen :)

Man kanske skulle grilla operatörer med frågor ang borttaget garantiåtagande kontra konsumentköplagen och se hur de hanterar frågan, om fler än Tre släpper till med upplåsning mot avgift.

Redigerat av Unregistered6d4a218c, 04 September 2009 - 20:26.

Postad 05 September 2009 - 07:40

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0
Telias butiker fick in en laddning igår. Men det blir nog svårt att få tag i en om man inte stod på nån kölista.

Postad 05 September 2009 - 10:44

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Mm man kan ju fråga sig hur lång tid det tar för dom att mätta marknaden/väntelistan. Undrar hur det fungerar för ex Geab när de säljer med säg Telia låsning, beställe Geab själva telefonerna eller beställs dom av Telia eller hur fungerar det? Dom är väl öronmärkta direkt från Apple så att säga? Menar om de exempelvis levereras via Telia så känns det ju som att Geab står som prio två jämfört med deras egna butiker och om de har stor efterfrågan så kanske det dröjer tills Geab har, eller hur funkar det?

Postad 05 September 2009 - 11:47

Unregistereddc087bf6
  • Unregistereddc087bf6
  • Veteran

• 1710 inlägg
  • 0
Beställde en 32Gb(Vit) från Halebop nyss. Får hoppas att det stämmer att de finns i lager.

Postad 05 September 2009 - 14:07

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Det har dom förmodligen inte, stått fel förut men det e ju lätt att skylla på det o så ramlar det in några beställningar till i hysterin =) De har ju inte ens ett kösystem enligt uppgift så då vet de säkert inte hur många som ska ut till de som beställt o då vet dom ju faktiskt inte om de har i lager heller eller om det är uppbokat.

Bra drag! :)

Postad 05 September 2009 - 14:45

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
På tal om kö. De lär ju skicka beställningarna efter orderdatum, bara det att de inte sätter en siffra för plats i kön. Hoppas ni fattar vad jag menar.

Postad 05 September 2009 - 18:16

Unregistered70fb68c6
  • Unregistered70fb68c6
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Halebop har nu ändrat från upp till fyra veckor till "minst 4 veckor". Hoppas de är så pass seriösa att det ändå avser de som lägger beställningen nu så de inte börjar skjuta upp sega leveranser ännu mer för oss som redan väntat flera veckor. :)

Postad 05 September 2009 - 18:45

vreeswijk
  • vreeswijk
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Måste ändå säga att mycket av ansvaret ligger på Apple, de borde väntat med release tills de hade ett acceptabelt antal telefoner att leverera. Det här är rent ut sagt löjligt........

Postad 05 September 2009 - 19:50

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Halebop har nu ändrat från upp till fyra veckor till "minst 4 veckor". Hoppas de är så pass seriösa att det ändå avser de som lägger beställningen nu så de inte börjar skjuta upp sega leveranser ännu mer för oss som redan väntat flera veckor. :)

När beställde du och vilken?

Håller med om det är Äpplet som ska ha skulden inte Op.

Postad 05 September 2009 - 22:31

Unregistered70fb68c6
  • Unregistered70fb68c6
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

När beställde du och vilken?

Håller med om det är Äpplet som ska ha skulden inte Op.

En svart, 16 Gb. Har väntat i två och en halv vecka så ännu så länge är det ingen fara. Men riktigt trist om man ska tvingas vänta mer än fyra veckor. Men självklart ligger ju huvudansvaret hos Apple, men skriver Halebop upp till fyra veckor räknar jag med att få den inom en månad. :)

Postad 06 September 2009 - 20:04

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Svart 16gb jag med. Beställde 20aug.

Postad 06 September 2009 - 20:17

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Beställde en svart 16g 18 augusti hos telenor. Senaste beskedet var ytterligare en 2 veckors tid, i bästa fall...

Jag e ny på iphone men hoppas det är värt att vänta. Känns onekligen lite dumt att få vänta på att köpa en så pass dyr produkt. Det är väl bara av med hatten för Apple :lol:

Postad 07 September 2009 - 07:55

Asterix79
  • Asterix79
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag beställde svart 16gb 8 aug och jag väntar fortfarande (beställde ifrån TRE)

Postad 07 September 2009 - 10:21

felldin
  • felldin
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Jag beställde svart 16 GB 13 aug från teliabutiken i Västerås och har fortfarande inte hört ett pip från dem. Verkar som om leveranserna har dragit ut räjält på tiden...

Postad 07 September 2009 - 10:53

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0
MIRAKEL!!!! MIN TELEFON ÄR SKICKAD OCH PÅVÄG TILL MIG!

Dessutom har posten uppdaterat sin kollisökning:

5 sep kl 07:27 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren
4 sep kl 20:12 Göteborg, Sorterad
4 sep kl 14:00 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Beställde via nätet den: 2008-08-03
Avtal kom in till telia: 2009-08-19
Telefonen skickades: 2009-09-04
Jag har den i min hand 2009-09-08 (imorgon alltså) om inte posten gör bort sig.

Så denna saga har trots allt ett slut. Jag började verkligen tappa hoppet ett tag.

Men till alla er andra som inte fått nåt kollinummer, ring kundtjänst!!

/Hans

Postad 07 September 2009 - 12:26

Grönis88
  • Grönis88
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Vad menar nu telia med detta...
http://www.teliaipho...se/?page_id=218

SUCK!
Blir nog 3 veckor tilllllll :P
Min fru ska få den, men det blir nog efter jul... :lol:

Postad 07 September 2009 - 12:39

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0

Vad menar nu telia med detta...
http://www.teliaipho...se/?page_id=218

SUCK!
Blir nog 3 veckor tilllllll :P
Min fru ska få den, men det blir nog efter jul... :lol:

Har du porterat nummret från en annan opertör? De är nämligen prioriterade.

/H

Postad 07 September 2009 - 12:42

Grönis88
  • Grönis88
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Nope
Trogen telia, så det blir straffet...
:lol:

Postad 07 September 2009 - 12:48

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0

Nope
Trogen telia, så det blir straffet...
:lol:

Då får du vänta till slutet av veckan.. :-(

Postad 07 September 2009 - 12:54

Grönis88
  • Grönis88
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jag hoppas det, men tror det inte
Beställde den 17/8 genom mina sidor på telia(16GB svart) och ringde 2veckor senare, då skulle det ta ytterligar 3 veckor
Nu uppfattar jag det som att det tar ytterligare 3 veckor

Såg ett annan formum där de sa att det kan ta till nästa år, hoppas det var ironi i det

Man tröttnar lite....

Grattis till din i alla fall

Jag har en 3GS själv (köpte nog en av de första genom mina sidor), men frugan tycker också prylar e kul..
Snart får hon nog min så att jag slipper tvätta och diska allt själv...
:)

Postad 07 September 2009 - 14:56

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0

Jag hoppas det, men tror det inte
Beställde den 17/8 genom mina sidor på telia(16GB svart) och ringde 2veckor senare, då skulle det ta ytterligar 3 veckor
Nu uppfattar jag det som att det tar ytterligare 3 veckor

Grattis till din i alla fall

Tack så mycket. Jag har den dock inte i min hand än, posten skall klara av sin bit oxo :-)

/H

Postad 07 September 2009 - 16:23

Unregistereddc087bf6
  • Unregistereddc087bf6
  • Veteran

• 1710 inlägg
  • 0
Nu är min på väg! Gick snabbt, riktigt snabbt. Beställde i lördags från Halebop(32Gb vit) och fick mail idag runt 12 med kolli-nr.

Postad 07 September 2009 - 17:22

Unregistered2316b843
  • Unregistered2316b843
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Nu är min på väg! Gick snabbt, riktigt snabbt. Beställde i lördags från Halebop(32Gb vit) och fick mail idag runt 12 med kolli-nr.

hmm man kanske skulle be att få en vit istället då :)

Postad 07 September 2009 - 17:30

Yggdrasill
  • Yggdrasill
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0
Fick precis ett mail från 3 just angående leveranser.

Jag beställde en svart 16Gb den 2/9 -09 och jag fick detta idag.

Hej

Här kommer en kort uppdatering kring leverensen av din beställda iPhone 3GS 16GB svart.

Du har nu turordningsnummer 2732 och vi förväntar oss att kunna leverera nästa vecka.

Med vänliga hälsningar
Online Sales på 3

Postad 07 September 2009 - 18:04

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

Fick precis ett mail från 3 just angående leveranser.

Jag beställde en svart 16Gb den 2/9 -09 och jag fick detta idag.

Wow, plats nummer 2732 och de tror sig kunna leverera nästa vecka? Det ser ju lovande ut. Hoppas de får in en hel del 32GB modeller också..

Postad 07 September 2009 - 19:18

Yggdrasill
  • Yggdrasill
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0
Hoppas de inte är för optimistiska bara.

Nu blev man faktiskt riktigt glad, en annan hade trott att det lutar mot att få telefonen i slutet av oktober.

Postad 08 September 2009 - 10:06

NiNEmund
  • NiNEmund
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Nu har TRE lagt in ny information på hemsidan. När man väljer 32 gb iPhone (svart eller vit spelar ingen roll) står det "Inkommer i lager vecka 39" nere till höger under bilden på telefonen. Det ser jag som ett ganska säkert leveransbesked.

Väntar för övrigt fortfarande på min 32gb svarta som jag beställde vid förlängning av abonnemang 29 juli, ordern registrerades runt klockan 8 på morgonen den 31 juli.

Bifogad fil  v39.JPG   59.83K   0 Antal nerladdningar

Postad 08 September 2009 - 10:40

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

Nu har TRE lagt in ny information på hemsidan. När man väljer 32 gb iPhone (svart eller vit spelar ingen roll) står det "Inkommer i lager vecka 39" nere till höger under bilden på telefonen. Det ser jag som ett ganska säkert leveransbesked.

Väntar för övrigt fortfarande på min 32gb svarta som jag beställde vid förlängning av abonnemang 29 juli, ordern registrerades runt klockan 8 på morgonen den 31 juli.

Bifogad fil  v39.JPG   59.83K   0 Antal nerladdningar

Det ser ju riktigt bra ut, hade hoppats på vecka 38 men det kanske först är vecka 39 de får in så pass många så att de lyckats leverera till alla som står i kö så de får några över.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.