Apple iPhone 3GS 256MB RAM 16GB
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(146)
|
Inga priser | |
Apple iPhone 3GS 256MB RAM 32GB
(Mobiltelefoner)
|
8
|
(87)
|
Inga priser |
* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone * (1118 inlägg)
|
7 år sedan |
Jailbreak iOS Devices (1286 inlägg)
|
10 år sedan |
* Officiell Tråd - Iphone 3gs * (4188 inlägg)
|
14 år sedan |
iPod Touch/iPhone som universalfjärr (7 inlägg)
|
15 år sedan |
Pioneer VSX-1017 med ipod (1 inlägg)
|
16 år sedan |
IPhone eller HTC Hero (7 inlägg)
|
16 år sedan |
iPhone 3GS vs. HTC Hero (189 inlägg)
|
16 år sedan |
Apple Composite AV-kabel (1 inlägg)
|
16 år sedan |
Nackdelar med iPhone? (41 inlägg)
|
16 år sedan |
Streama från dator till Ipod (6 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 22 September 2009 - 14:51
Kom till posten idag och Spotify premium konto är precis införskaffat!
Postad 22 September 2009 - 16:32
Beställde min 3GS 16GB svart hos tre i Onsdags.
Kom till posten idag och Spotify premium konto är precis införskaffat!
FLYT
Funderar starkt på att ändra min beställning hos telia, 16GB svart till 32GBvit bara för att få en snabbare leverans
Postad 22 September 2009 - 18:34
Det kan du ju inte göra heller det är ju lite halvgayigt att ha en vit telefonFLYT
![]()
Funderar starkt på att ändra min beställning hos telia, 16GB svart till 32GBvit bara för att få en snabbare leverans
Fast du kan ju ha en matchande hanväska att ha den i vad vet jag
Postad 22 September 2009 - 19:53
Det kan du ju inte göra heller det är ju lite halvgayigt att ha en vit telefon
Fast du kan ju ha en matchande hanväska att ha den i vad vet jag
du har inte lust att dra ihop några förslag på några handväskor, gärna lite större modeller då jag reser mycket. Läste i Offtopic forumet att du var lite av en expert på området
Postad 22 September 2009 - 20:08
FLYT
![]()
När beställde du din 16Gb svart från Telia & fick du nåt besked om när din lur kan levereras på ett ungefär?
Redigerat av Mentos, 22 September 2009 - 20:08.
Postad 22 September 2009 - 20:40
När beställde du din 16Gb svart från Telia & fick du nåt besked om när din lur kan levereras på ett ungefär?
Beställde den 9/9 fick avtalet på den 11, postade den 12. Mailade Telia och frågade om när jag på ett ungefär skulle få den, fick svar idag att dom inte hade fått mitt avtal än.
Postad 22 September 2009 - 21:07
Var du in till nån telia butik eller spelade dom in dig när du ringde in ?Beställde den 9/9 fick avtalet på den 11, postade den 12. Mailade Telia och frågade om när jag på ett ungefär skulle få den, fick svar idag att dom inte hade fått mitt avtal än.
Jag ringde in 15/9 och då spelade dom in mig när jag beställde då sa dom att jag inte behövde skriva under nånting eftersom muntligt avtal gäller
Postad 22 September 2009 - 21:29
Var du in till nån telia butik eller spelade dom in dig när du ringde in ?
Jag ringde in 15/9 och då spelade dom in mig när jag beställde då sa dom att jag inte behövde skriva under nånting eftersom muntligt avtal gäller
aha, jag beställde på nätet. Ska ringa det första jag gör imårn och göra om beställningen och ta en 32Gb vit, och säga
-Nu fixar du så jag får den på fredag, eller hur?
Postad 22 September 2009 - 22:10
Det låter som en bra ide om du nu är riktigt sugen på en iphone just nuaha, jag beställde på nätet. Ska ringa det första jag gör imårn och göra om beställningen och ta en 32Gb vit, och säga
-Nu fixar du så jag får den på fredag, eller hur?
Men om du ska ha en vit så glöm inte handväskan bara
Postad 22 September 2009 - 22:31
Beställde den 9/9 fick avtalet på den 11, postade den 12. Mailade Telia och frågade om när jag på ett ungefär skulle få den, fick svar idag att dom inte hade fått mitt avtal än.
Ok, jag ringde själv in min order den 17/9 och fick då välja om dom skulle skicka hem avtalet eller om vi skulle ta det över telefon (inspelat) och valde över telefon. Frågade också om leverans och hon sa att räkna med ca 5 veckors leveranstid på luren.
Postad 22 September 2009 - 22:52
Ok, jag ringde själv in min order den 17/9 och fick då välja om dom skulle skicka hem avtalet eller om vi skulle ta det över telefon (inspelat) och valde över telefon. Frågade också om leverans och hon sa att räkna med ca 5 veckors leveranstid på luren.
På en svart 16Gb?
Jag HATAR väntetider när jag beställer:P
Postad 22 September 2009 - 22:57
På en svart 16Gb?
Jag HATAR väntetider när jag beställer:P
Ja, på en svart 16Gb.
Tjejen jag snackade med föreslog till och med att jag skulle ta en vit istället då tillgängligheten tydligen var bättre på dom men tackade snällt nej till det
Postad 23 September 2009 - 11:01
Postad 23 September 2009 - 11:04
ändrade beställningen nyss, blev en vit 32gb som enligt hon i andra luren kommer ta mer än en vecka att leverera
Varifrån beställde du?
vill köpa en 16gb 3gs till sambon.
Postad 23 September 2009 - 11:27
Varifrån beställde du?
vill köpa en 16gb 3gs till sambon.
Telia, Tror dock inte det stämmer för 6dagar sen kunde de köra levera 32Gbvita på 3-5dagar nämligen
Postad 23 September 2009 - 12:12
Vad glad man blir
Redigerat av Mentos, 23 September 2009 - 12:16.
Postad 23 September 2009 - 12:18
Fick ett sms idag från telia som sa att min beställning av svart 16gb iphone "behandlas nu & levereras till dig inom 1-2 dagar".
Vad glad man blir
Hur länge fick du vänta på den då?
Grattis kanske man ska säga iaf!
Redigerat av jannaq, 23 September 2009 - 12:20.
Postad 23 September 2009 - 12:35
Hur länge fick du vänta på den då?
Grattis kanske man ska säga iaf!
Beställde den 17/9 så ca 1 vecka.
Postad 23 September 2009 - 12:44
Telia, Tror dock inte det stämmer för 6dagar sen kunde de köra levera 32Gbvita på 3-5dagar nämligen
Jaha, jag är ute efter iphone 3gs 16gb utan abonnemang. Hon har redan ett abonnemang med bindningstid hos telenor och telenor har inga telefoner på lager för tillfället.
Finns det andra ställe man kan köpa olåsta, billigare som kan fungera med telenor utan att jailbreaka?
Redigerat av Lias08, 23 September 2009 - 12:45.
Postad 23 September 2009 - 13:45
Helt sjukt ju... Beställde en likadan 16gb svart hos Halebop 7/9 och kommer få vänta till slutet av oktober är jag rädd förBeställde den 17/9 så ca 1 vecka.
Postad 23 September 2009 - 17:44
Postad 23 September 2009 - 19:16
Helt sjukt ju... Beställde en likadan 16gb svart hos Halebop 7/9 och kommer få vänta till slutet av oktober är jag rädd för
Men ser iaf ut som Telia har betat av sin kö på 16GB svart isf...
Då kan jag skrämma upp dig med att jag beställde 16gb svart från halebop 20/8 och har inte hört ett ljud.
Verkar som alla utom halebop får in svart 16gb.
Postad 23 September 2009 - 19:31
Vart beställde du ifrån då inte telia eller ?Beställde den 17/9 så ca 1 vecka.
Om du gjorde det så ska jag skrika högt och länge DISKRIMINERING
Postad 23 September 2009 - 19:41
Vart beställde du ifrån då inte telia eller ?
Om du gjorde det så ska jag skrika högt och länge DISKRIMINERING
Japp, hos Telia. Tyckte själv det verkade konstigt när jag fick meddelandet från dom med tanke på att dom först sa att jag skulle få vänta minst 5 veckor.
Återstår att se om luren dyker upp imorrn eller på fredag
Redigerat av Mentos, 23 September 2009 - 19:42.
Postad 23 September 2009 - 19:47
Toppen för dig om det nu är så själv beställde jag min 2 dar före dig på samma sätt som dig vad jag förstår ringde in och spelade in..Japp, hos Telia. Tyckte själv det verkade konstigt när jag fick meddelandet från dom med tanke på att dom först sa att jag skulle få vänta minst 5 veckor.
Återstår att se om luren dyker upp imorrn eller på fredag
men jag bor ju här uppe i lapp****t så jag får väl inte klaga vi får ju allt mycket senare än alla andra
Men som sagt hoppas du får den i veckan
Och till mig sa killen att det skulle ta ca 2 veckor att få luren
Redigerat av Unregisterede99abc9e, 23 September 2009 - 19:48.
Postad 24 September 2009 - 12:32
Toppen för dig om det nu är så själv beställde jag min 2 dar före dig på samma sätt som dig vad jag förstår ringde in och spelade in..
men jag bor ju här uppe i lapp****t så jag får väl inte klaga vi får ju allt mycket senare än alla andra
Men som sagt hoppas du får den i veckan
Och till mig sa killen att det skulle ta ca 2 veckor att få luren
Hehe, det var som jag trodde, Telia hade gjort fel och jag fick imorse ett nytt sms som sa att jag fortfarande ligger i kön, typiskt.
Hittade även denna info på TeliaiPhonebloggen:
"Uppdaterad: 2009-09-24 kl. 10.50
Ny inleverans väntas in under eftermiddagen, mer info följer när den kommit in.
Under gårdagen har vissa av våra kunder fått ett felaktigt SMS skickat till sig där det står att leveranstiden på nya beställningar är 2-3 dagar. Vi ber om ursäkt för detta felaktiga SMS. Ett nytt SMS går ut till de kunder under dagen idag med en mer korrekt leveransinformation."
Redigerat av Mentos, 24 September 2009 - 12:46.
Postad 24 September 2009 - 13:02
Fan telia borde nästa få betala ut skadestånd för sånt där luras på det sättetHehe, det var som jag trodde, Telia hade gjort fel och jag fick imorse ett nytt sms som sa att jag fortfarande ligger i kön, typiskt.
Hittade även denna info på TeliaiPhonebloggen:
"Uppdaterad: 2009-09-24 kl. 10.50
Ny inleverans väntas in under eftermiddagen, mer info följer när den kommit in.
Under gårdagen har vissa av våra kunder fått ett felaktigt SMS skickat till sig där det står att leveranstiden på nya beställningar är 2-3 dagar. Vi ber om ursäkt för detta felaktiga SMS. Ett nytt SMS går ut till de kunder under dagen idag med en mer korrekt leveransinformation."
Först bli glad för att senare bli ledsen tänkt dig agda 80 som naturligtvis har beställt en iphone hon sitter ju där i fotöljen och förgås ju nästan av spänningen
Ne ruttet av telia faktiskt
Postad 24 September 2009 - 13:54
När jag gjorde min beställning var leveranstiden UPP TILL fyra veckor.
Ska bli intressant att se hur dom ska kunna fixa det här, med tanke på att jag ej hört ett ljud från dom hittills. Varken om mitt flyttade nummer, eller i form av någon kreditprövning.
Edit: Har fått svar på ett mail från dom då jag kontrollerade att dom verkligen fått min beställning.
/jannaq
Redigerat av jannaq, 24 September 2009 - 13:55.
Postad 24 September 2009 - 14:30
Postad 24 September 2009 - 15:58
Har väntat nu sen den 5 augusti och dom vet fortfarande inte när min Iphone kommer. Blir så j---a förbannad på dom vekar så j---a hemlighetsfulla...
Väntar du också på en vit 16Gb?
/jannaq
Postad 24 September 2009 - 18:05
Postad 24 September 2009 - 18:10
Det här var rätt galet idag för mig. Har beställt en Halebop Iphone för cirka 4 veckor sen.. med portering av nummer från Telenor. Inte mycket ljud från Halebop. Men nu på morgonen så fungerar inte mitt Telenor sim-kort - det var en ovälkommen överaskning då jag använder telefonen mycket i arbetet. Så efter att ha ringt runt först till Telenor och sen via E-mail kontaktat Halebop, så har det visat sig att halebop bett telenor att vänta med porteringen av mitt nummer. De har inte fått något svar och vips så står jag mitt i det hela och har inget sim-kortg som fungerar från varken Telenor och Halebop... och dessutom ingen Iphone
Så nu får jag leva utan mitt nummer i några dagar - tänk på det ni som beställt från Halebop, om ni vill undvika det här så får ni manuellt beställa ett sim-kort från halebop.
Fick du nått besked av Halebop när du ska få sim-kortet och telefonen då?
/jannaq
Postad 24 September 2009 - 18:25
Fick du nått besked av Halebop när du ska få sim-kortet och telefonen då?
/jannaq
Ja, "några dagar" , så får köpa ett kontant-kort för att klara mig under tiden.
Postad 25 September 2009 - 09:17
Postad 25 September 2009 - 09:39
Postad 25 September 2009 - 10:05
Har du varit i kontakt med Halebop och kollat så att dom verkligen fått din beställning?Själv har jag nu väntat i fem veckor och en dag, 16Gb Svart, från Halebop. Jag har inte hört ett ljud ifrån dem. Hade nästan väntat mig att den skulle skickas i slutet av denna vecka så jag har den i början av nästa, men det verkar inte hända. Samtidigt ser jag att Halebop åter skriver UPP TILL 4 veckors leveranstid igen. Likaså stod det när jag beställde. Sex veckor kommer det i alla fall ta ser det ut som om inget oväntat händer idag.
Jag har läst i en del forum om flera personer som har fått problem med köp av Iphone 3G S, i Halebops Webbutik.
Enligt dessa köpare, ska det uppstått fel vid registreringen av deras beställningar och där efter ska dessa ha annullerats.
De här personerna ska dessutom inte ha fått reda på problemet förrän dom själva hört av sej till Halebop och frågat efter sina telefoner.
/jannaq
Postad 25 September 2009 - 10:27
Jag har försökt ringa dem, men på tre dagar har de inte "haft tid" att svara i telefonen. Egentligen vill jag inte gynna någon med så dålig service, men dessa säljs ju inte överallt så jag kanske måste :-)
Postad 25 September 2009 - 12:27
Har du varit i kontakt med Halebop och kollat så att dom verkligen fått din beställning?
Jag har läst i en del forum om flera personer som har fått problem med köp av Iphone 3G S, i Halebops Webbutik.
Enligt dessa köpare, ska det uppstått fel vid registreringen av deras beställningar och där efter ska dessa ha annullerats.
De här personerna ska dessutom inte ha fått reda på problemet förrän dom själva hört av sej till Halebop och frågat efter sina telefoner.
/jannaq
Jo, jag fick det där standardmailet förra veckan om att de försöker skicka ut så snabbt som möjligt. Och jag har givetvis en orderbekräftelse dessutom. Så inga problem på den fronten. Surt att de inte ens kan meddela på ett ungefär vilken plats man har i kön. Om det är sådan stor efterfrågan på denna produkt kunde de minst bemöda sig med det åtminstone. Lite smått irriterad börjar man bli.
Postad 25 September 2009 - 18:06
Var på jakt efter en lur idag.. Tänkte ha tag på den gamle 8gb.. Men den fanns inte.. Så blev en beställning på nätet..
Har iof inte spec brådis.. Men innan jul hoppas man ju..
Synd man inte läste här innan man beställde.. Beställde nämligen en svart 32gb.. Kunde ju tagit en vit då så man sluppit väntat jättelänge viket jag nu räknar med..
Postad 25 September 2009 - 19:21
Postad 25 September 2009 - 19:42
Nån som har koll på vad en 16 gb GS kostar över disk i en Teliabutik, utan abb. eller bindningar och låsningar hit och dit. Bara en ren telefon alltså. Låst eller olåst spelar ingen roll, då jag har Telias kort iallafall.
Operatörslåst utan abonnemang = 5895:-.
Postad 26 September 2009 - 10:17
Operatörslåst utan abonnemang = 5895:-.
Det är ju rena klippet ju! Men varför listas de på prisjakt för kring nio tusen då? För att de då är upplåsa kanske?
Postad 26 September 2009 - 16:19
Det är ju rena klippet ju! Men varför listas de på prisjakt för kring nio tusen då? För att de då är upplåsa kanske?
Därför att samtliga företag som finns listade när man söker på iPhone säljer importerade telefoner. De företag som är återförsäljare för iPhone i Sverige (Telia, Tre, Telenor m.fl.) finns inte med på Prisjakt.
Redigerat av Andr3as, 26 September 2009 - 16:21.
Postad 26 September 2009 - 17:58
Postad 27 September 2009 - 10:22
Beräknad leverans är "Sep 29, 2009 via 6:00 PM", betyder det att Fedex kör paketet hem till mig kl 18:00 den 29:e?
Hur betalar jag tullavgiften?
Vilka tider Fedex levererar paket?
Edit: Skickade mail till Fedex men har ej fått svar än, någon här som kan svara på mina frågor?
Redigerat av Lias08, 27 September 2009 - 10:43.
Postad 27 September 2009 - 12:37
Jag beställde en 3GS Apple olåst från Australien den 24/9. Paketet skickades med Fedex och just nu min iphone befinner sig i Fedex Paris.
Beräknad leverans är "Sep 29, 2009 via 6:00 PM", betyder det att Fedex kör paketet hem till mig kl 18:00 den 29:e?
Hur betalar jag tullavgiften?
Vilka tider Fedex levererar paket?
Edit: Skickade mail till Fedex men har ej fått svar än, någon här som kan svara på mina frågor?
dom ringer upp dig och ger dig deras banknummer,kontonummer eller så får du ringa till dom och fråga. Det fick jag göra.
på förmiddan tror jag
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone *
2 bilder
168 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?