Tack, jag har missat att det fungerar med Dolby Atmos på svtplay i Appel tv! Nu är det ju då dags för SVT att visa program med det
Skriv bara dolby atmos i sökfältet
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 29 December 2025 - 10:58
Skriv bara dolby atmos i sökfältet Postad 30 December 2025 - 00:12
Tack. Det var inte mycket till utbud från ett företag med intäkter på runt 6 miljarder.
Postad 03 January 2026 - 08:54 Utbud kostar pengar, de kan ju inte spendea alla de där intäkterna på att ha ett utbud. Postad 12 January 2026 - 10:18 Hej alla, här kommer en uppdatering:
Vi startade den här tråden för snart 10 år sedan som ett sätt att samla in feedback från intresserade användare kring en app som då hade beta-stämpel. Det är fortfarande dialog här till och från men eftersom appen är en av våra etablerade produkter har inte tråden samma syfte längre. Genom åren har vi även gjort om hur vi jobbar internt och jag har inte längre det ansvar för appens utveckling som jag hade för 10 år sedan.
Därför är det dags att låta denna tråd upphöra. Vill ni nå oss på SVT hänvisar jag till https://www.svt.se/kontakt där ni gärna får skriva till oss med frågor, felrapporter och synpunkter så ser de till att det når rätt personer. Från SVT:s sida kommer vi inte att bevaka forumet men jag vet att det finns flera forumanvändare som jobbar här nån form av dialog kan säkert ske här också.
Jag vill ge ett stort tack till er engagerade användare som har varit pigga på att testa och rapportera hur det har (eller inte har) fungerat i er vardag, det har varit väldigt värdefullt för oss för att kunna fokusera på rätt saker i utvecklingen av SVT Play.
Ha det så fint, tack för den här tiden! Postad 12 January 2026 - 15:49 Tack själv Anders,du har varit till ovärderlig hjälp här dessa år. Ha det bra! Postad 12 January 2026 - 18:36 tack själv. Följde den i början, men glömde bort den då den var så bra med bild, ljud och programinnehåll. Hälsan tiger still brukar man säga. Även taggad med SVT Play
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |