Jag har en 434 och haft eller har en numer mkt svag inbränning av 4:ans logga Och mitt råd är KÖP INTE PIONEER om du gillar att titta på TV.Jag var mkt medveten om det problemet men en dags "glömska"sabbade min 50 000:- TV kostade så Augusti 04..
Jag sitter i den lyckliga sitsen att det inte gör så mkt om jag måste köpa en ny dyr TV.
Det värsta är att risken för nya inbränningar fins i skallen hela tiden Tar bort nöjet av TV tittande.
Som igår när jag kollade på 4 första avsnitten av Medicinmannen på dvd hd så glodde jag på min lilla sharp lcd bara för nojjan av inbränning...
Man blir lite inbrännings neurotisk och det är helt åt ****..jag kommer om nya Sharp som lär dyka upp i sen hösten eller vinter håller vad den lovar så skänker jag min Pioneer eller till högstbjudande på
forumet här...
Tänk er noga för Skandal att Pioneer kränger dyra plasmor som är helt värdelösa mot loggorna Och inte fanen köper man en bara för att glo på DvD inte många iallafall...
Konstigt att inte fler reagerar våldsamt mot detta.
1 Timma extra på tex TV4:a kan betyda logga inbränd i månader.......
DETTA ÄR ETT SVAR JAG HADE I STORA PIONEER TRÅDEN MEN ÄR FAN I MEJ VÄRT ETT EGET
DETTA ÄR EN SKANDAL SOM ALLA KÖPARE MÅSTE KÄNNA TILL
Obegripligt att inte Plusmagasinet har hela soptunnan full med plasmor
Jag sitter i den lyckliga sitsen att det inte gör så mkt om jag måste köpa en ny dyr TV.
Det värsta är att risken för nya inbränningar fins i skallen hela tiden Tar bort nöjet av TV tittande.
Som igår när jag kollade på 4 första avsnitten av Medicinmannen på dvd hd så glodde jag på min lilla sharp lcd bara för nojjan av inbränning...
Man blir lite inbrännings neurotisk och det är helt åt ****..jag kommer om nya Sharp som lär dyka upp i sen hösten eller vinter håller vad den lovar så skänker jag min Pioneer eller till högstbjudande på
forumet här...
Tänk er noga för Skandal att Pioneer kränger dyra plasmor som är helt värdelösa mot loggorna Och inte fanen köper man en bara för att glo på DvD inte många iallafall...
Konstigt att inte fler reagerar våldsamt mot detta.
1 Timma extra på tex TV4:a kan betyda logga inbränd i månader.......
DETTA ÄR ETT SVAR JAG HADE I STORA PIONEER TRÅDEN MEN ÄR FAN I MEJ VÄRT ETT EGET
DETTA ÄR EN SKANDAL SOM ALLA KÖPARE MÅSTE KÄNNA TILL
Obegripligt att inte Plusmagasinet har hela soptunnan full med plasmor
Redigerat av Unregistered7a297b68, 22 October 2005 - 10:54.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?