Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Jalapeno

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 March 2006 - 19:18

Jalapeno
  • Jalapeno
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 26 March 2007 - 22:46

P3t3
  • P3t3
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
tjena!. snyggt har du hemma..
jag har själv betällt mig en "cinema" från mio och undrar hur du fick upp tv'n.?
något speciellt fäste? är det bra trä i cineman så det bara e o smacka upp tv'n.? kanske jag borde kollat innan jag beställde den.. :D
/peter

Postad 27 March 2007 - 00:23

Jalapeno
  • Jalapeno
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Hej jo tack de är en fin bänk och du gör rätt i som köper en, hoppas de blir bra...
Jo de var lite trixit att få upp den, köpte de billigaste väggfäste som fanns på dustinhome.se
De är i stort sett bara en skena som man monterar vågrätt och sedan får man med 2 bulta som man skruvar fast i tv:s övre fästn. När skenan är på plast så slidar man bara in tv i skenan... Enkel och billig lösning, men de gäller ju som sagt var att komma rätt 1:a gången man monterar skenan...
Skickar med en liten länk så ser du vilken jag menar..
http://www.dustinhom...odID=5010091628
hmm men efter kollat dusin igen så ser jag att detta fäst inte var så billigt ändå, men men nu är de köpt och gjort iallafall...

Ja själva skivan som skenan sitter monterad på är rätt så grov, 1.5 cm skulle jag tro.. Men för att vara på den säkra sidan så skaffade jag extra breda bleck som bultarna trycker på där bak för att få trycket fördelat på en större yta, hoppas du förstår vad jag menar...

Är mycket nöjd med hyllan, man slipper ju att borra i väggar (betong är ingen höjdare) och de går ju faktiskt att göra nya hål ifall man skulle behöva ändra höjd..
Gött är ju också att man får bort alla kablar som gömmer sig så fint bakom hyllan..
Hyllan är ju även monterad på hjul så vill man är de bara att skjuta fram den om man skulle behöva komma in bakom..

Har du någon mer fundering så är du välkommen att höra av dig...

Mvh Jonas

Postad 06 January 2008 - 17:29

BMWdaniel
  • BMWdaniel
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Jodå, det finns en stor sub till paketet.
Paketet kostar 5500 på netonnet. Det är bra ljud för en lägenhet, absolut!

Postad 07 January 2008 - 20:49

Dino
  • Dino
  • Lärjunge

• 369 inlägg
  • 0
Roligt att se att det finns andra som är lik en angående placeringar och smak. Just angående tv-bänken så har jag också köpt en sådan förra året, och allt du har på den är placerat likadant på ens egen. Till och med "grejen med värmeljusen från IKEA"
:)

Postad 08 January 2008 - 16:56

Flashmaster
  • Flashmaster
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Tja! jo alla grejerna står faktiskt kvar när man sätter igång basen, men andra grejer brukar åka ner hehe. Är riktigt nöjd med den med tanke på priset, det finns ju ett antal olika modeller som kostar så mycket mer men jag tror inte det är så stor skillnad mellan den och dom som ligger runt 10000. Den står nu dock på ett annat ställe är svårt att gömma den i min lilla etta. Ska väl uppdatera bilderna vid tillfälle, har ingen bra kamera så bilderna är så svåra att få till med ljus och så. Såg att du också lirade gitarr (kul) vägghängarna till dom heter (herkules) om du får lust att sätta upp den på väggen.

Postad 08 January 2008 - 17:20

Jalapeno
  • Jalapeno
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Okey ska tänka på saken med att sätta upp gitarren köpte nyligen golvstället till den så den får nog stå där ett tag till så att "det lönar sig" =). Är det med mikrofon till subben? Heter den minivee eller nått sånt? Har en kompis som framöver ska skaffa 10" tummaren den lär spela nått helvetiskt synd bara att han bor i lägenhet.

Ha det gött!!

Tja! jo alla grejerna står faktiskt kvar när man sätter igång basen, men andra grejer brukar åka ner hehe. Är riktigt nöjd med den med tanke på priset, det finns ju ett antal olika modeller som kostar så mycket mer men jag tror inte det är så stor skillnad mellan den och dom som ligger runt 10000. Den står nu dock på ett annat ställe är svårt att gömma den i min lilla etta. Ska väl uppdatera bilderna vid tillfälle, har ingen bra kamera så bilderna är så svåra att få till med ljus och så. Såg att du också lirade gitarr (kul) vägghängarna till dom heter (herkules) om du får lust att sätta upp den på väggen.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.