Hejsan!. Fått väldiga bekymmer med min receiver. Det började i fredags med att ljudet ut från datorn var väldigt lågt sen märkte jag när jag såg film i lördags att subwoofern inte ville vara med. Va inne i testmenyn och testade de olika högtalarna och subwoofern vad helt tyst. Försökte med diverse inställningar och olika filmer men ingen förbättring:/. Sen dum som jag va glömde jag stänga av subwoofern när jag drog ut kabeln ur receivern, så när jag rörde vid kontakten så vaknade subben till liv så det verkar inte vara något fel på den. Kan det vara så att kontakten på receivern bränts?
Köpte den förra året så det ska finnas garanti kvar på den, har för mig marantz har 3års garanti.
Men kan det vara något annat fel?. är ingen direkt höjdare på vilka inställningar som ska göras.
Edit. Jag uttryckte mig dåligt. Det är inte datorn som är det stora problemet. Subben fungerar ej när jag ser på film via dvd-spelaren. Att ljudet är lågt från datorn kan mycket väl bero på kabeln för hörlurar inkopplade i datorn fungerar fint.
Tack på förhand
Christian
Köpte den förra året så det ska finnas garanti kvar på den, har för mig marantz har 3års garanti.
Men kan det vara något annat fel?. är ingen direkt höjdare på vilka inställningar som ska göras.
Edit. Jag uttryckte mig dåligt. Det är inte datorn som är det stora problemet. Subben fungerar ej när jag ser på film via dvd-spelaren. Att ljudet är lågt från datorn kan mycket väl bero på kabeln för hörlurar inkopplade i datorn fungerar fint.
Tack på förhand
Christian
Redigerat av Hoff, 20 March 2006 - 13:53.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
50 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?