Och jag har läst trådarna om den, och där skriver de att om man inte skall köpa 50" så är det lika bra att leta bland plasma i stället. Så här är vad jag vill ha:
32 - 42"
Plasma eller LCD (Spelar ingen roll bara det blir bra bild)
HD-Ready minst 720p, 1080i
HDMI ingång (Minst 1)
HDCP stöd
Kompositvideo (vet ej om det är Kompositvideo den heter men den om Xbox 360 använder för sitt standard hdtv kablage.)
Progressiv Scan (Är väll bra men jag är inte säker om det är jätteviktigt.)
16:9
Ingen inbränning.
DVI ingång är ett plus men inte i stället för HDMI. Även VGA är ett litet plus
Mellan 12 och 18000kr
Vill ha bra bild med bra svärta och antar att då är det plasma som jäller, men är det ngn som kan visa en 32"+ LCD som slår Plasma 42" så är det av intresse.
Jag är en normal användare och använder tv'n mest för att Spela TVspel, se på tv och se på dvd.
det är inte jätte nödvänligt med bra bild på dålig antensignal för där kan jag leva med en hyffsad bild. Och skaffar nog kanske digital tv när de börjar sända HDTV (När det nu blir =) ).
Tittar på hocky då och då men alldrig fotboll så eftersläpningar avstår jag hälst men är det jättelite så kanske man inte skall lägga allt för stor vickt i det.
Skulle villja ha lite olika förslag och varför jag skall välja dem.
Jag är medveten att jag ber er göra allt jobb men har kollat massa på pricerunner och så och blir helt tokig på det det, käns rörigt och man kan inte lita på användar recensionerna tycker jag.
Tacksam för allas förslag, svar och åsikter.