Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Videoseven LTV37DA

57 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
V7 LTV37DA 37" HD Ready (1366x768) (TV) 1 8.333332 (2) Inga priser

Postad 08 July 2006 - 13:13

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Vill väldigt gärna ha mer info om denna LCD.
Skulle någon ha den så skriv ner era intryck.
Länka även gärna till sidor med recensioner, motsv.

Har lagt till specs på produkten från Datasheet.

Postad 08 July 2006 - 13:17

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Ser också att displayen är av typen "LG Panel, IPS Technology".
Någon som har kommentarer på det?

Postad 10 July 2006 - 16:37

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Uppar! Någon mer intresserad än jag måste det ju va!

Postad 10 July 2006 - 17:26

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
*räcker upp en hand*

Postad 17 July 2006 - 11:38

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2495 inlägg
  • 0
Just nu som veckans erbjudande på Komplett, 37" 720p för strax över 10k känns väldigt prisvärt.

Postad 17 July 2006 - 15:16

Peps
  • Peps
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Ingen som har sett TV:n "in action"? Är rätt sugen men vill inte köpa grisen i säcken.

Postad 17 July 2006 - 16:00

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Mmm, nu blev det verkligen intressant. Verkar som detta är samma TV som Mirai DTL-537x202.
.

Ska man verkligenvåga slå till?? Iofs Komplett man har att göra med om man blir missnöjd och det är ju inte fel ;)

Postad 18 July 2006 - 08:12

Unregisteredda7a855b
  • Unregisteredda7a855b
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jag hittade ett tyskt forum där de snackar om tvn.

http://www.hifi-foru...d-133-2144.html

Ingen expert på tyska men med hjälp av babelfish http://world.altavista.com tycker jag mig förstå att de som köpt tvn skriver att de inte är nöjda med kvaliteten på den.

Kolla där kanske...

/niklas

Postad 18 July 2006 - 09:00

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Ingen expert på tyska men med hjälp av babelfish http://world.altavista.com tycker jag mig förstå att de som köpt tvn skriver att de inte är nöjda med kvaliteten på den.

Kolla där kanske...

/niklas

<{POST_SNAPBACK}>

Jaha, där ser man. Som befarat då. Tror jag lägger ner att försöka hitta en billig 37" för 11000:- och köper en bra 32" istället. Hellre kvalitet än storlek känns det som ;) .

BTW snyggt letat arulord ;)

Postad 27 July 2006 - 00:43

Rabalder
  • Rabalder
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Kolla där kanske...

/niklas

<{POST_SNAPBACK}>

när det gäller BildQ så är det iaf ingen under länken ovan som klagar...o klart <10k för en 37" år inte illa alls.......

Postad 28 July 2006 - 08:49

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Jag läser tyska lite halvhyffsat, och det folk pratade om i den tråden var dels en massa prat om upplösningar (ingen kritik dock som jag förstod det, skummade bara igenom) och därefter prat om några stycken som haft problem med ett högfrekvent pipljud, men det verkade ha löst sig till slut. Nu blev man ju himla sugen på att kolla upp en sån här, måste kolla om de finns i stan..

Postad 28 July 2006 - 16:31

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Skriv i tråden om du hittar någon ;)

Postad 28 July 2006 - 22:27

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Jepp, hittade en idag på den lokala JME Data-butiken ;) Fick se lite 1080i material, som trots att den gick på en usel splitter, och kördes i en felaktig upplösning via HD-15 istället för HDMI, så var jag faktiskt riktigt imponerad över dess bild! Såg inte mycket skillnad på den, och på en betydligt dyrare Samsung 42" som hängde bredvid!

Jag blev så pass övertygad att jag beställer en sån ihop med delar till en HTPC från Komplett imorrn, så får vi se hur det blir här hemma :P Vi sitter så pass långt ifrån TV:n att det hade känts relativt meningslöst att ha en 32" med bra upplösning och bildkvalitet, eftersom man ändå knappt märkt skillnad på det och en äldre, sliten 32" CRT på det avståndet - bigger sizes to the people!

Ska försöka skriva i tråden när jag satt upp allt B)

Förresten, jag ser nu att det står så här i data-sheet:et

PC:
1360x768@60Hz
1024x768 @ 60; 70;75;85Hz
800x600 @ 60;72;75;85Hz
640x480 @ 60; 72;75;85Hz

SDTV/HDTV avsökningsformat:
1080i, 720p, 576p, 576i , 480p, 480i

Menar de med detta att jag inte kan köra 1360 x 768 via HDMI, men kan det via HD15? I så fall, hur stor förlust är det att köra HD-15 från HTPC:n till TV:n?

Redigerat av NewToasted, 28 July 2006 - 22:52.

Postad 29 July 2006 - 00:41

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Tja alla!

Jag har precis beställt en Mirai DTL-537X202, hoppas på grymt bra resultat! Det jag bekymrar mig lite om är bara att på alla produkt-specar står det att den endast klarar av 480p och 720p, samtidigt som det på den officiella produktspecen från Mirai själva Mirai spec står att den även klarar av 1080i. Någon som vet vilka fakta som gäller?

Och på Flatscreenscenter spec står det dessutom att den saknar Tv-tuner, vilket verkar mycket märkligt...

Postad 29 July 2006 - 10:38

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Jag själv skulle ju gå helt efter den officiella specen från Mirai, men det är jag det.. Om det stämmer att den och Videoseven LTV37DA är samma TV, så borde den klara 1080i, eftersom jag stod och tittade på detta igår på en sådan ;)

Postad 29 July 2006 - 11:20

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
ok, det låter bra!

Hoppas mycket på denna billiga tv nu, får den nu på måndag! Lovar att skriva in ett omdöme så att ni andra får veta =)

Postad 29 July 2006 - 20:10

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Och jag får borde få min Videoseven LTV37DA på tisdag-onsdag, då jag skriver omdöme så snart jag fått konfigurerad och byggd HTPC:n så att jag kan se något material :)

Låt oss önska varandra lycka till! B)

Är det förresten någon som vet vart DPD Företagspaket 16.00 leveras? Till postsorteringen, mitt lokala postkontor eller hem? Paketet med en HTPC i delar och denna TV är rätt stort tror jag :lol:

Edit2: Såg på postens hemsida att det blir till mitt lokala postkontor 16.00 dagen efter att paketet skickats :D Längtar till tisdag!

Redigerat av NewToasted, 29 July 2006 - 20:14.

Postad 29 July 2006 - 20:16

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Företagspaket levereras hem till dig! Dom kommer ringa dig innan dom kommer.
Jag får också mitt via Företagspaket och dom ska ringa mig nu på måndag!

Absolut, lycka till! Till både dig och mig!

Postad 30 July 2006 - 22:07

ixz
  • ixz
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Jag kan börja med att jag, för ca ett år sedan nu köpte Videosevens 30tums lcd för 9000:- vilket var väldigt billigt då ju. Mycket mycket nöjd med denna, jämförde då också mot mycket dyrare modeller av Samsung o LG och såg i princip ingen skillnad. (Senare har jag fått veta att videoseven ska använda sig av samsung paneler, hur sant detta är vet jag dock inte).

Nu har den blivit lite liten till min lägenhet så jag var nere på Jme Data häromdagen och tittade in deras nya 37 & 40 tummare. Båda är väldigt lovande och har ett ljus & en kontrast som inte alls var sämre än den Samungen som stog brevid. Så för mig blir det nog deras 40tummare i slutet av augusti när mina sommarpengar börjar rulla in. Jag är student så jag måste jobba hårt för pengarna och uppskattar väldigt mycket budgetalternativ som videoseven som ändå presterar så pass bra.

Är det någon som är intresserad av en 30tums lcd tv för runt en 4-5000:- så säg till, säljer min om en månad.

Postad 30 July 2006 - 22:27

Tomas T
  • Tomas T
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0
New Toasted skrev
"som trots att den gick på en usel splitter, och kördes i en felaktig upplösning via HD-15 istället för HDMI, så var jag faktiskt riktigt imponerad över dess bild! Såg inte ...."

Var nyligen i en butik och detaljstuderade en apparats bild kritiskt.Försäljaren beklagade sig över att apparaten nog inte fick en värdig signal den förtjänade... Typiskt vad de rackarna hittar på.Som att i verkligheten är den bättre..när den kommer hem till dig.Eller så ville han allokera mitt intresse till en annan apparat.Men ingen syl fick han i vädret då det var jag som ställde frågor som han inte kunde svara på.Så där gick det inte att hämta mer info.

Postad 04 August 2006 - 10:16

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

New Toasted skrev
"som trots att den gick på en usel splitter, och kördes i en felaktig upplösning via HD-15 istället för HDMI, så var jag faktiskt riktigt imponerad över dess bild! Såg inte ...."

Var nyligen i en butik och detaljstuderade en apparats bild kritiskt.Försäljaren beklagade sig över att apparaten nog inte fick en värdig signal den förtjänade...  Typiskt vad de rackarna hittar på.Som att i verkligheten är den bättre..när den kommer hem till dig.Eller så ville han allokera mitt intresse till en annan apparat.Men ingen syl fick han i vädret då det var jag som ställde frågor som han inte kunde svara på.Så där gick det inte att hämta mer info.

<{POST_SNAPBACK}>

Tja, i det fallet törs jag nästan lova att det blir bättre, då den kördes i en totalt felaktig upplösning, och fick bildstörningar (vilket även 20 och 30.000-kr maskinerna fick, då de fick samma signal). Nu pratar vi alltså om windowsmiljö och inte filmer. Det 1080i-sampleklipp han spelade sen var jag mycket imponerad över, ren och klar bild, med klara färger där inget tog överhanden.

Komplett har krånglat som fanken, men idag borde jag få grejerna, de är iaf i samma stad som jag nu :unsure:, och jag missade prishöjningen på 4000:- ;)

Redigerat av NewToasted, 04 August 2006 - 10:18.

Postad 04 August 2006 - 11:29

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Nu äntligen efter otroligt mycket strul med posten har jag fått min tv!

Och jag måste bara säga att jag är fruktansvärt nöjd med den. Den slår väldigt många andra 37" LCD-tv's som nästan kostar det dubbla! Tillräckligt med in/utgångar där bak och funkar klockrent i 1080. Att spela xbox 360 på den är underbart, jämfört med min gamla 30" Sony crt.

Enda "nackdelen" som jag har upptäckt är när det sker för hastiga bildförflyttningar i 1080 upplösning. Då har den en tendens att inte riktigt hänga med ibland. Men efter någon timmes spelande vänjer man sig och tänker inte ens på det.

Klockren tv som jag rekommenderar starkt!

Postad 04 August 2006 - 13:17

Ixtab
  • Ixtab
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej,

Jag hade turen att beställa innan prishöjningen :unsure:

Fick TV'n för lite drygt 2 timmar sedan och än så länge är jag nöjd, helt klart värt priset.

Bilden är klockren när man kör CMORE HD canalen via HDMI 720p (fick stänga av brusreduseringen samt dra ner skärpa och färgmättnad en del) .

HTPC'n är ansluten via VGA i 1280x720 och det blir kanon bild där oxå, har inte hunnit testa i Native upplösningen än (1366x768) men kommer nog fortsätta med 720 då projjen oxå är kopplad från HTPC'n, blir enklast att ha båda i samma upplösning.

Vanlig TV, via CanalDigital är bra, efter diverse justeringar på samma sätt som ovan.

Postad 04 August 2006 - 16:07

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Till er som sett eller köpt TVn:
Hur nöjda/missnöjda är ni med utseendet? Känns den väldigt plastig?

Postad 04 August 2006 - 19:07

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Jag har verkligen haft mest otur vid det här köpet. Beställde i Lördags, och har fortfarande inte fått TV:n :lol: Krångel hos Komplett fram till i torsdags, och nu sölar posten med paketet.

På måndag, då jäklar! HTPC:n kom dock idag, och jag sitter och confar Media Center 2005 :blink: Du/Ni som körde via VGA, har du märkt några nackdelar med detta jämtemot de digitala interfacen? Hade tänkt köra VGA i 1360 * 768 eftersom denna nativeupplösning inte stöds via något annat interface enligt databladet..

Ang. utseendet så har jag iofs bara sett den i butik än så länge, men den ser väl helt OK ut i min mening, inget underverk av design, men den är defintivt inte ful, utan smälter in ganska bra tycker jag.

Postad 04 August 2006 - 20:15

wushu
  • wushu
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Också lite bilder =D.

Postad 05 August 2006 - 01:43

bupp2
  • bupp2
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Är det någon som är intresserad av en 30tums lcd tv för runt en 4-5000:- så säg till, säljer min om en månad.

<{POST_SNAPBACK}>

Vad är modellnamnet?

Postad 05 August 2006 - 10:22

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Också lite bilder =D.

<{POST_SNAPBACK}>

Ska försöka ta lite bilder när den kommit :blink: Vi har dock ingen vägghållare än, så den kommer tills vidare att stå på en en härligt tråkig TV-bänk :lol:

Postad 06 August 2006 - 19:26

Ixtab
  • Ixtab
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Ang plastigheten så hade jag inga större förväntningar på TV'n så jag blev positivt överraskad när packade upp den, att den inte var så plastig som jag förväntat mig.

Svårt att beskriva men den är helt klart mindre plastig än vissa andra jag har tittat på, t.ex. en del av DiBoss modeller... men visst, ett design underverk är det ju inte heller ;)

Postad 06 August 2006 - 19:42

Ixtab
  • Ixtab
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

På måndag, då jäklar! HTPC:n kom dock idag, och jag sitter och confar Media Center 2005 ;) Du/Ni som körde via VGA, har du märkt några nackdelar med detta jämtemot de digitala interfacen? Hade tänkt köra VGA i 1360 * 768 eftersom denna nativeupplösning inte stöds via något annat interface enligt databladet..

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har testat lite med både 1280x720 och 1360x768.
1360x768 blir perfekt direkt, inga justeringar av bildposition eller clock och phase behövdes.
Till 1280x720 så behövde man tweeka lite med inställningarna men det blev bra det oxå, på normalt tittavstånd märker jag ingen skillnad.

Ska se hur det funkar att ha den upplösningen på TV'n och 1280x720 på projjen, nVidias nya kontrollpanel lämnar en del att önska (dessutom krashar den ibland oxå :) ), som tur är så går det att köra den gamla kontrollpanelen.

Postad 06 August 2006 - 21:02

wushu
  • wushu
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Kom igen nu, fram med kameran =D=D.

Postad 08 August 2006 - 17:05

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Nu har kameran varit framme och lite bilder på den temporära riggen utan väggfäste är uppe i mitt galleri :)

https://www.minhembi...ewToasted/68204

Postad 08 August 2006 - 17:24

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
MM!!! Helnajs tv!

Postad 08 August 2006 - 18:39

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Ja, jag måste säga att den överträffat alla förväntningar, trots att jag hade sett den i butik! Jag kan faktiskt inte tänka mig hur bilden skulle kunna vara mycket bättre, och jag kan defintivt inte tänka mig att bilden kan bli _så_ mycket bättre att det är värt att lägga mer en det dubbla på en sådan TV.

Jag gav den en nia som omdöme, för att det trots allt finns snyggare modeller (även om den absolut inte är ful!) och att den saknar möjlighet att köra 1360*768 via HDMI (något som väl ändå är rätt sällsynt?).

Nu gick den dock upp i pris, så Mirai-versionen som ser ut att vara exakt samma maskin som detta är väl kanske ett bättre val :)

Postad 08 August 2006 - 20:59

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Kul med bilder NewToasted :)

Nu är man ju löjligt sugen på den här ;)
Men kan det vara för stort med 37" på 2m avstånd?

Postad 08 August 2006 - 23:17

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Det blir du med all rätt :D

För att kunna svara så kvalificerat som möjligt på frågan lade jag precis nu ut ett måttband och satt mig på golvet exakt två meter framför TV:n, och det är absolut inga problem! Skulle nästan säga att det är den kommer bäst till sin rätt, iaf matad med HD-material :)

Nån gång kring torsdag/fredag ska jag försöka fixa bilder på den färdiga set-up:en, när vägghållaren kommit (ligger på posten nu) och vi orkat sätta upp den ;)

Redigerat av NewToasted, 08 August 2006 - 23:18.

Postad 09 August 2006 - 09:22

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Tack för dina ansträngningar NewToasted ;)

Själv bor jag i ett comhem-hus och därför kommer det bli en del analogt tittande för min del. Risk att det blir jobbigt på 37", 2m :)

Har du provat den analoga tunern? Hur presterar den?

Postad 09 August 2006 - 10:00

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Jo, när jag fortfarande pillade med att confa HTPC:n blev det lite tittande med den analoga tunern, och jag måste säga att den presterade mycket bättre än jag trodde! Jag själv såg lite skillnad mot digitalt (det "ska" det ju vara), men mina föräldrar såg ingen skillnad t ex, så pass bra är den.

Två engelska citat för att övertyga dig om att 37" är lagom:

"Size matters!"

"Big toys for big boys!"

:)

Postad 09 August 2006 - 15:59

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Nu har jag äntligen, efter två månaders vånda, bestämt mig och beställt LCD.
Trots NewToasted's övertalningsförsök så blev det inte någon V7 utan istället en Hyundai ImageQuest Q320.

Visst hade det säkert blivit bra med 37" men jag kände liksom att man verkligen vill vara bombsäker på att man får bra grejer när man gör så här dyra inköp. Så funkar jag iaf :)

Kan för övrigt bekräfta att V7 och Mirai ÄR samma märke. De kan skilja sig något åt men i stort sätt är det samma grejer.

Kan också upplysa om att Hugoson och Mirai INTE har samma 37":are. Det ända som är likt är just designen, som Mirai fått tillstånd av Hugoson att använda.

Postad 10 August 2006 - 13:49

Unregisteredb3c6d6ac
  • Unregisteredb3c6d6ac
  • Forumräv

• 632 inlägg
  • 0
Lite märklig prissättning på dessa apparater just nu på komplett, LTV40DA kostar 12995:- medan LTV37DA kostar 13995:-... :)

Postad 13 August 2006 - 23:03

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Hehe, du blir nog nöjd där också ;) Jag resonerade som jag gjorde huvudsakligen för att vi har 4-5 meter till soffan, och inte vill behöva kikare på för att se vilka lag som spelar i fotbollsmatchen och liknande :D

Min far och jag har förresten efter mycket hemmabyggande lyckats få upp den på väggen, och under den är också en ny TV-bänk från IKEA. Jag uppdaterar galleriet imorrn med bilder ;)

Postad 14 August 2006 - 11:48

Barsk
  • Barsk
  • Lärjunge

• 493 inlägg
  • 0

På måndag, då jäklar! HTPC:n kom dock idag, och jag sitter och confar Media Center 2005 ;) Du/Ni som körde via VGA, har du märkt några nackdelar med detta jämtemot de digitala interfacen? Hade tänkt köra VGA i 1360 * 768 eftersom denna nativeupplösning inte stöds via något annat interface enligt databladet..

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har testat lite med både 1280x720 och 1360x768.
1360x768 blir perfekt direkt, inga justeringar av bildposition eller clock och phase behövdes.
Till 1280x720 så behövde man tweeka lite med inställningarna men det blev bra det oxå, på normalt tittavstånd märker jag ingen skillnad.

Ska se hur det funkar att ha den upplösningen på TV'n och 1280x720 på projjen, nVidias nya kontrollpanel lämnar en del att önska (dessutom krashar den ibland oxå ;) ), som tur är så går det att köra den gamla kontrollpanelen.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej!

Får ni till både 50 och 60 Hz i via VGA-porten? Det blir ju små-ryckigt med PAL-material i 60 Hz.
Jag vill alltså veta om man kan köra 50 Hz från en HTPC på upplösningarna 1280x720 och 1360x768.

Redigerat av Barsk, 14 August 2006 - 11:48.

Postad 16 August 2006 - 17:34

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Jag har försökt få till 50 Hz via VGA, men så snart jag kommer under 58 Hz förlorar jag bilden på TV:n. Att köra i 60 Hz stör mig dock inte, och jag har inte märkt något ryckande när jag kollat på PAL-DVD:er, endast något lite ryck någon gång när jag tittar på TV.

Jag kommer efter att jag skrivit detta inlägg förresten att uppdatera mitt galleri med hur det ser ut nu hemma hos oss och vår V7 LTV37DA :)

Postad 01 September 2006 - 13:18

Unregisteredd32369bb
  • Unregisteredd32369bb
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Jag har hittat manualen till den här på nätet och där står det ju max 640x480 som PC signal på HDMI ingången men jag undrar om någon har provat med 1366x768 iallafall och om det funkade isf.

Andra frågor jag har:
- Funkar dimmningen av backlighten bra, inget brumm eller så?

- Funkar PIP:en bra? Tabellen i manualen känns ju lite märklig, kan man inte tex ha vga som mainsignal och TV som sub och sen trycka på swap knappen (vilket ju skulle ge vga som sub och TV som main, en kombination som inte finns i tabellen)?

- Vilka är dom två PiP storlekar kan man ha?

Postad 01 September 2006 - 13:35

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
NewToasted: Snyggt monterat, vad har du för väggfäste som är vinklingsbart?

Postad 01 September 2006 - 15:50

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Tzompa:

*Jag har olyckligtvis ingen DVI->HDMI-kabel, så jag har aldrig testat att mata bild via denna.

*Jag har aldrig hört något missljud från vår TV.

*Jag har faktiskt aldrig brytt mig om att pilla med PiP, men skriv gärna här igen imorrn, så kanske jag kan upplysa dig :blink:

Erito:

Jag har ett: http://www.komplett.....asp?sku=315013 som jag fick modifiera så att det passade VESA 400x400 samt en större platta som fäste mot väggen för att fördela belastningen över en större yta. De nya plattorna gjordes av 2mm stålplåt som den lokale plåtslagaren tillhandahöll. Säg till om du vill ha en mer detaljerad byggbeskrivning :lol:

Postad 03 September 2006 - 20:51

Unregistered445a93e9
  • Unregistered445a93e9
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
hur är svärtan på denna maskin, ngn som jämförst den mot andra LCD i samma storleksklass eller plasma?

Postad 03 September 2006 - 20:56

NewToasted
  • NewToasted
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Har tyvärr inget att jämföra med, men jag har aldrig tänkt på svärtan, utan den bara finns där i fullt tillräcklig mängd ;)

Med andra ord, fin svärta, enligt mig :angry:

Postad 04 September 2006 - 10:28

Unregisteredd32369bb
  • Unregisteredd32369bb
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Tack för dina svara NewToasted!

Nu undrar jag bara om du har PiP:at nåt i helgen? ;-)

Postad 05 September 2006 - 13:39

Kiton_two
  • Kiton_two
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Villle bara säga att jag beställde mig en 37" V7 igår, de gick åt som fan på Webbhallen så det var snabbt att slänga iväg min order (inga kvar idag, tisdag). Ska bli jäkligt kul att koppla in min Xbox 360 och Mac Mini till den och få en ordentllig upplevelse, jmf med flickvännens 20" som jag har fått dras med i månader. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.