Bor fortfarande hemma och rummet är lite trångt och har därför beställt en bärbar dator för att bli av med skrivbord och den stationära. Vissa saker måste ju forfarande ha någon platts att vara på, så hade tänkt att man skulle införskaffa sig en bänk / skåp som kan ha hand om allt som man inte vill se. Det jag hade tänkt mig är följande; Reciver, dvd, xbox, gamecube, playstation och en en låda elller ett stavit för att kunna ha papper i och utrymme för tomma cd skivor. Sen ser jag gärna att det finns platts för skrivare, router, externa hårddiskar, för detta planeras att köpas i ramtiden då jag har märkt ett behov efter skrivare.
Utrymmet där jag har tänkt att det ska stå är 1,8 meter brett, så runt den längden hade varit bra, djup runt 60 cm och höjden max 50 cm. Gärna bokfärgat för att matcha minna högtalare.
Har sett att vissa har använt nått ikeaskåp som media bänk efter vissa ändringar. Skulle detta kunna hålla allt jag räknat upp? Ska helst inte kosta för mycket heller då jag letar lägenhet och hellre läger pengar på den när jag väl hittar nått, men klart, är det fina grejjer så kan man ju ta med sig det även när man flyttar.
Utrymmet där jag har tänkt att det ska stå är 1,8 meter brett, så runt den längden hade varit bra, djup runt 60 cm och höjden max 50 cm. Gärna bokfärgat för att matcha minna högtalare.
Har sett att vissa har använt nått ikeaskåp som media bänk efter vissa ändringar. Skulle detta kunna hålla allt jag räknat upp? Ska helst inte kosta för mycket heller då jag letar lägenhet och hellre läger pengar på den när jag väl hittar nått, men klart, är det fina grejjer så kan man ju ta med sig det även när man flyttar.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?