Postad 28 September 2006 - 23:43
Jo yamaha recievrarna äger verkligen på film, När man sedan kör musik från datorn med ett bra x-fi kort, analogt till recievern och pure direct läge, så ändrar inte recivern om signalen nånting utan skickar den vidare till NADen direkt, blir oehört bra ljud då. Mina NS-555 spelar lika bra som dubbelt så dyra eller mer frontar tack vara denna kombo, Ialf de frontar jag hört, SOm bara haft reciver och utan ett bra data ljudkort då
Postad 07 April 2007 - 15:19
Jag har bytt ut hela mitt högtalarsystem, körde på RF25 förut men bytte till RSX5 och därmed behövde jag inget Vincent slutsteg längre. Detta är väl lite drygt 1 år sedan dock 
Känner mig rätt nöjd som det är just nu. Får skaffa större högtalare den dagen man flyttar till villa.
Känner mig rätt nöjd som det är just nu. Får skaffa större högtalare den dagen man flyttar till villa.
Postad 19 April 2007 - 18:59
Tjena Jonas!
Börjar det bli dags att gå över till Cantonstallet med tanke på avataren?
Funderar själv på ett par Karat då dessa är klart snyggast och förmodligen mer välljudande än mina LE.
/ Micke
Börjar det bli dags att gå över till Cantonstallet med tanke på avataren?
Funderar själv på ett par Karat då dessa är klart snyggast och förmodligen mer välljudande än mina LE.
/ Micke
Postad 26 April 2007 - 21:49
För fanken! Det börjar bli dags för lite nya bilder!
Har pratat med Valle nu och det blir nog ett par 709 för mig med!
Har pratat med Valle nu och det blir nog ett par 709 för mig med!
Postad 28 August 2007 - 00:57
Tjenare. tack för ditt omdöme. Jag vet att de är kass kvalité på bilderna, jag har försökt att få tag i en kamera som jag kan låna över en dag så man kan ta lite nya bilder, både dag och kväll. Stärkaren går faktiskt inte så varm, har satt in fläktar bakom och som kyler. Så den är mest ljummen hela tiden. De kommer bilder på de projektet sen också. - Först och främst ska jag få hem nya tv-bänken och hyllerna så de blir lite stil på skiten.
Tack för svaret iaf. Uppskattas.
Edit:
Jag har skaffat ny tv-bänk nu och nya bilder är knäppta, vad tycker du?
Edit:
Nu är de sista gången jag editerar. Ikväll har jag haft en fotograf hos mig, bilder tagna med en systemkamare. Blev riktigt schyssta bilder, kolla gärna in!
// Henrik!
Edit:
Jag har skaffat ny tv-bänk nu och nya bilder är knäppta, vad tycker du?
Edit:
Nu är de sista gången jag editerar. Ikväll har jag haft en fotograf hos mig, bilder tagna med en systemkamare. Blev riktigt schyssta bilder, kolla gärna in!
// Henrik!
Redigerat av burning, 31 August 2007 - 21:40.
Postad 01 April 2008 - 07:01
Hej Linde!
Högtalarna är Triangle Heliade Es och köpta på www.hifispirit.se
Tillverkare http://www.triangle-fr.com/
De kostade 8400:- Köpte ett par demoexemplar så det blev något billigare. Centern Noxa minor kostade 3600:- (inga bilder ännu) Driver med Cambridge azur 540 och inom några dagar även ett Classic 8.0b till frontarna. Väntar med spänning på slutsteget då jag har förhoppningar på en viss ljudförbättring.
Denon 1940 via coax som signalkälla.
Väntar ju spänt på dina intryck om Original 2008 cd spelaren! Kan bli en sådan, eller nåt annat roligt. Svårt att kunna bestämma sig ibland
Mvh
Högtalarna är Triangle Heliade Es och köpta på www.hifispirit.se
Tillverkare http://www.triangle-fr.com/
De kostade 8400:- Köpte ett par demoexemplar så det blev något billigare. Centern Noxa minor kostade 3600:- (inga bilder ännu) Driver med Cambridge azur 540 och inom några dagar även ett Classic 8.0b till frontarna. Väntar med spänning på slutsteget då jag har förhoppningar på en viss ljudförbättring.
Denon 1940 via coax som signalkälla.
Väntar ju spänt på dina intryck om Original 2008 cd spelaren! Kan bli en sådan, eller nåt annat roligt. Svårt att kunna bestämma sig ibland
Mvh
Redigerat av sossen, 01 April 2008 - 07:05.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
347 bilder
383 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?