xbox 360 premium kostar på sovida 3154 kr och 3229 kr med frakt jag undrar om det tillkommer någon kostnad utöver det och om det är en svensk xbox eller en norsk man får hem.
tackar för svar...
Redigerat av kellogger, 28 September 2006 - 18:30.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 28 September 2006 - 18:11
hej.
xbox 360 premium kostar på sovida 3154 kr och 3229 kr med frakt jag undrar om det tillkommer någon kostnad utöver det och om det är en svensk xbox eller en norsk man får hem. tackar för svar... Redigerat av kellogger, 28 September 2006 - 18:30. Postad 28 September 2006 - 19:31
då det inte verkade vara nån som hade någon info om sovida får jag väl ta ansvaret själv.
jag kollade igenom sidans "Vanliga frågor" och där står det bland annat att sovida är ett företag ägt av ELFA AB och för att besvara min egen fråga om det tillkommer någon kostnad utöver frakt så är svaret: Förutom frakt, eventuellt postförskott och moms (som är inräknat i priset) så tillkommer ingen avgift. jag beställde efter en liten koll på sidan en 360 därifrån till lillebror, och det kändes som ett seriöst företag. men min andra fråga om man får hem en norsk xbox fann jag inget svar på. får se det när den kommer. skulle dock inte tro det men man vet ju aldrig.. totalt pris för en xbox 360 PE 3229:- en slant billigare än när jag köpte den. men jag är inte bitter.. Postad 28 September 2006 - 20:33
dem tog bara 99 kr i hemkörningsavgift också vilket inte är dyrt alls ju om man inte har möjlighet att åka och hämta den på deras utlämningsställen ...
dem har verkligen kanon priser på xbox 360 med tillbehör ! bara hårddisken kostar ju 499 kr vilket är halva beloppet mpot andra sidor ! handkontroller o kablar ja allt e super billigt Postad 28 September 2006 - 20:38
Ja, beställde lite extra trådlösa kontroller och VGA kabel.
Priserna känns nästan som felskrivningar. Men de har dragit pengarna och jag fått orderbekräftelse så det är väl en done deal. /LillKille Postad 28 September 2006 - 22:20
Vart hittade du trådlösa kontroller? Postad 28 September 2006 - 23:17
varför inte.. hah ne men jag blev lite konfunderad över priset och jag har inte så stor kolla på den norska tv-spelsmarknaden, dom kanske är billigare där så dom säljer norska maskiner till svenskar till ett mer attraktivt pris.. synd att det inte fanns fler spel där.. skulle ha beställt enchanted arms om det hade funnits också.. Postad 29 September 2006 - 10:46
nu när man kikar där så verkar dem ha tagit bort premium versionen av xbox 360 plus den trådlösa handkontrollen ? verkar lite konstigt, bra priser på övriga tillbehör fortfarande
Postad 29 September 2006 - 11:10
antar att dom är slut. intresset verkade ju minst sagt vara högt. *edit* läste fel.. Redigerat av kellogger, 29 September 2006 - 11:17. Postad 29 September 2006 - 18:12
Jag beställde nog de sista. föööjlååt :~( /LillKille Postad 30 September 2006 - 08:50
Kan rapportera att både min 360 Premium och trådlösa handkontroller kom igår från Sovida. Beställde i torsdags. Leverans på en dag för 75:-!
Kanonpris på alla prylarna var det ju också! Postad 30 September 2006 - 17:10
Sjukt bra priser där. Detta är ju ett premium paket i princip fast med två sladdkontroller istället för en trådlös.
För bara 3191kr Synd att de inte har en trådlöst nätverksadapter med. ![]() Edit: Man kan ju lägga till Dear or Alive 4 för 323kr med Edit2: Beställt Redigerat av dhanjel, 30 September 2006 - 20:58. Postad 01 October 2006 - 01:51
Har någon fått hem sina grejer så att jag vet att detta inte är en scam?
Postad 01 October 2006 - 09:24
Eftersom det är Elfa som äger företaget så förutsätter jag att det inte är en scam. Postad 01 October 2006 - 12:14
Jag hade kunna skrivit på min hemsida att amazon.com ägde sidan... har någon ringt elfa och kollat med dem? Postad 01 October 2006 - 19:02
Om du nu orkar att argumentera i denna tråden så är det väl inte för mycket begärt att du också orkar läsa de inlägg som är gjorda innan dina egna? Om du läser 2 inlägg innan ditt första där du undrar om det är någon som har fått levererat eller ej så får du svaret där. Men jag klistrar in det här också så slipper du scrolla uppåt i texten
Det är ELFA som har hand om/äger Sovida. Det är deras konsumentdel av ELFA kan man säga. Så det är ett helt reko företag att handla av. Har funnits ett tag nu så det är bara att handla på. Redigerat av Berggren, 01 October 2006 - 19:04. Postad 02 October 2006 - 08:55
Du kan ju ringa själv...... Jag har beställt från Sovida och som sagt, det är ELFAs konsumentavdelning, grejorna kommer tom i ELFA-kartong och med ELFA följesedel. Postad 03 October 2006 - 07:42
Sovida säljer av det dom har i lager och kommer inte ha hem nytt så ska ni ha nåt så får ni passa på nu!
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |