Samsung R72
LG LB1
Nu undrar jag vilken som är att föredra. TV:n kommer att användas till analogt tv-tittande, dvd och koppla in datorn.
Har frågat olika butiker men de säger olika.
/Fredrik
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
14 relaterade trådar
Postad 04 December 2006 - 13:42
Jag står nu i valet mellan två lcd 32".
Samsung R72 LG LB1 Nu undrar jag vilken som är att föredra. TV:n kommer att användas till analogt tv-tittande, dvd och koppla in datorn. Har frågat olika butiker men de säger olika. /Fredrik Postad 04 December 2006 - 19:38
Jag tycker LB1R har bättre bild än R72. LG ligger lite i framkant när det gäller att koppla dator också så det är nog det bästa valet.
Postad 04 December 2006 - 20:57
Den är lite för dyr. Har en maxgräns på 10k
Har läst att LG:n har problem med att den surrar men det kanske är avhjälp nu? Postad 04 December 2006 - 21:23
Det var nog de första batcharna som hade någon liten komponent som orsakade surr. Det lär vara åtgärdat i de senare batcharna, d v s de som finns ute nu.
Postad 07 December 2006 - 22:58
Ja, min är iaf knäpptyst. Valde mellan samma tv-apparater, och valet föll på LB1. Dels för att jag tycker att designen var lite snyggare och för att jag tyckte att R72 hade lite överdrivna färger när jag järmförde dem i butik. Fast jag var helt inställd på att jag skulle skaffa mig en Samsung innan jag hittade LGn. Jag rekommenderar dig dock att kolla på dem i butik och sen avgöra.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |