Jag skullle vilja veta om det finns företag som designar och bygger hemmabiorum? någon?
/MVH
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 13 December 2006 - 10:38
Hej!
Jag skullle vilja veta om det finns företag som designar och bygger hemmabiorum? någon? /MVH Postad 13 December 2006 - 11:26
Jag hittade lite snabbt två, där den första är den intressanta tror jag.
www.hemmabiocenter.se www.soundvision.se Om du inte har kollat så leta upp tidningen Hemmabio och se om det inte finns några annonser i den. Här är kanske en bra butik också hembiobutiken Enligt dom själva så ska dom -"förse er kunder med köpråd" Kanske man får tur igenom att kontakta olika företag, typ hifiklubben eller liknande. Lycka till Och hoppas att du lägger upp bilder (vi gillar bilder Postad 13 December 2006 - 16:24
Förutom de du hittade ovanför här så vet jag ett par riktigt duktiga möbelsnickare i 08-området som byggt endel biografer hemma hos folk med mer än gott resultat. Ring runt till just inredningssnickare eller motsv och hör med dem.
Postad 13 December 2006 - 22:31
Känner att bygga sin egen bio är en del av nöjet. För två år sedan kunde jag inte ett jotta. Idag har jag snart renoverat ett helt hus och just påbörjat ett bygge av biorum.
Kolla in: www.dinbyggare.se eller sök på andra "gör det själv sidor". Jag lärde mig mycket, men det tar tid och är tungt. //J// 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |